Frågetråden
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Fråga: hur ser man bortamatcherna på TV i kvalserien om man inte har Viasat? Antar att det är Viasat Online på nätet man får rikta in sig på?
Vill verkligen inte se eländet men kommer ramla ihop i 25 delar genom att sitta och lyssna på webbradio eller något.
Vill verkligen inte se eländet men kommer ramla ihop i 25 delar genom att sitta och lyssna på webbradio eller något.
Kanske på tiden att göra en namninsamling som kräver Järlans avgång?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- -daniel-
Problemet är att det knappast räcker med att få bort Järlan. Alla i styrelsen måste bort för att vi skall få se några förändringar.Bjurre skrev:Kanske på tiden att göra en namninsamling som kräver Järlans avgång?
Men som jag varit inne på tidigare så måste det finnas vettiga alternativ som ersättare, mig veterligen finns inte ett namn. Således kommer inget hända och allt rullar på som vanligt.
Vi får se om det blir i Allsvenskan.
- DIF_Soldier
Undrar också detta - var ser jag Kvalserien?-daniel- skrev:Fråga: hur ser man bortamatcherna på TV i kvalserien om man inte har Viasat? Antar att det är Viasat Online på nätet man får rikta in sig på?
Herrejävlar, man är verkligen masochist.
Säg den glädje som varar
Säkert på samma kanal de visat Allsvenska matcher för .. 69 spänn. Kommer inte ihåg vad den heter. Vill inte komma ihåg det heller.DIF_Soldier skrev:Undrar också detta - var ser jag Kvalserien?-daniel- skrev:Fråga: hur ser man bortamatcherna på TV i kvalserien om man inte har Viasat? Antar att det är Viasat Online på nätet man får rikta in sig på?
Herrejävlar, man är verkligen masochist.
Fast, i och med att det är DIF som kommer spela så blir ju Canal + intresserade. DIF genererar pengar. Till skillnad från Skellefteå.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Arrangörsmässigt är det Allsvenskans organisation som har hand om kvalserien så det är Viasat och S24(?) som har TV-sändningarna.
Mikael Fahlander är ett namn jag skulle kunna tänka mig i styrelsen.-daniel- skrev:
Problemet är att det knappast räcker med att få bort Järlan. Alla i styrelsen måste bort för att vi skall få se några förändringar.
Men som jag varit inne på tidigare så måste det finnas vettiga alternativ som ersättare, mig veterligen finns inte ett namn. Således kommer inget hända och allt rullar på som vanligt.
1. Han sitter på stora pengar som han gillar att göra av med.
2. Han är Djurgårdare!
Gäller ju bara att locka bort han från Örebro, vilket kan bli svårt.
"Whatever you want"
Är inte han galen? Har något svagt minne av det.inloss skrev:Mikael Fahlander är ett namn jag skulle kunna tänka mig i styrelsen.-daniel- skrev:
Problemet är att det knappast räcker med att få bort Järlan. Alla i styrelsen måste bort för att vi skall få se några förändringar.
2. Han är Djurgårdare!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- minalman
Frågetråden
Man måste vara galen för att hålla på Djurgården i år...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
Det jag hört & läst om Fahlander har han smått psykopatiska drag, ja. Verkar dock vara en frispråkig prick och det går alltid hem hos mig.sensei skrev:Är inte han galen? Har något svagt minne av det.inloss skrev:Mikael Fahlander är ett namn jag skulle kunna tänka mig i styrelsen.-daniel- skrev:
2. Han är Djurgårdare!
- DIF_Soldier
Nuvarande styrelse har ju också nån slags störning, så varför bryta mönstret?
Säg den glädje som varar
Är det samma styrelse som var vid senaste final året?DIF_Soldier skrev:Nuvarande styrelse har ju också nån slags störning, så varför bryta mönstret?
Barar undrar...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Någon som vet var man kan tippa matcher och få fram en sluttabell över elitserien.
Man återfann hoppet igår.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
http://estat.hockeyligan.se/c/LTableCal ... px?LId=248BOMBOM BOUCHARD skrev:Någon som vet var man kan tippa matcher och få fram en sluttabell över elitserien.
Har lekt med den där i över två veckor nu, men man blir inte klokare dess värre.
- Lee Harvey Oswald
Haha..-daniel- skrev:http://estat.hockeyligan.se/c/LTableCal ... px?LId=248BOMBOM BOUCHARD skrev:Någon som vet var man kan tippa matcher och få fram en sluttabell över elitserien.
Har lekt med den där i över två veckor nu, men man blir inte klokare dess värre.
Min startsida sedan 2-3 veckor..

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan