Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Ny Värvning?
Per Ledin på tapeten, va tycks? Jag tror att han skulle bli en riktigt bra värvning. men men .
www.farjestadsbk.se
www.farjestadsbk.se
Timmy Pettersson var bäste Djurgårdsback och gjorde 7 mål samt passade till 15 medan Frylén gjorde 8 i Malmö och passade till 12. Tycker det är ganska bra gjort i ett så dåligt lag som Malmö.
Vad jag såg av killen, så tog han mera intiativ nu än tidigare och presterar mer än de flesta backar som haft DIF-skölden på bröstet den senaste tiden.
Vad jag såg av killen, så tog han mera intiativ nu än tidigare och presterar mer än de flesta backar som haft DIF-skölden på bröstet den senaste tiden.
De är de defensiva kvalitéerna jag oroar mig för, framförallt snabbheten.Sundling skrev:Timmy Pettersson var bäste Djurgårdsback och gjorde 7 mål samt passade till 15 medan Frylén gjorde 8 i Malmö och passade till 12. Tycker det är ganska bra gjort i ett så dåligt lag som Malmö.
- Remy Lebeau
Är det så den populära versionen låter? Sanningen var att han krävde sjukt mycket mer pengar om han skulle stanna. Ledningen tog han inte riktigt på allvar och han drog till den klubb som betalade mest, Modo.rikkard skrev:Har för mig att Adam vantrivdes under sin vistelse i Stockholm. Han lär inte vara intresserad av att återvända.Peterzon skrev:Vore Adam Andersson nått att hämta tillbaka, han är ju bänkad i Modo så han kanske funderar på att lämna eller nått?
Jag tycker han är stabil iaf
Ja otroligt skönt! Han kan dra ner ett helt lag till kvalserien! goo lhc!KapZ skrev:Var ingen rolig läsning i dagens Aftonblad inte.
Men inte heller oväntat. löser det sig för Ferna där borta så spelar han i LHC nästa år.. ville spela i en klubb som slåss om SM-guldet.
är väl många som sagt detta redan men...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tycker inte vi ska gråta blod över att det inte blev de. Det finns en drös spelare ute i Europa som håller minst samma klass som de, om inte bättre! Det gäller bara att känna till de..Andy skrev:Att det var så kan jag bekräfta.Kall-El skrev: Dock tror jag tyvärr att ledningen räknat med att Ragnarsson skulle bli backen av klass samt att Robin Jonsson skulle bli back 3-4.

-
Har dom gjort det da de här 2 senaste säsongerna?:STherocket1 skrev:Tycker inte vi ska gråta blod över att det inte blev de. Det finns en drös spelare ute i Europa som håller minst samma klass som de, om inte bättre! Det gäller bara att känna till de..Andy skrev:Att det var så kan jag bekräfta.Kall-El skrev: Dock tror jag tyvärr att ledningen räknat med att Ragnarsson skulle bli backen av klass samt att Robin Jonsson skulle bli back 3-4.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 54,00.html
Hoppas han ger upp där borta!
Tjata sönder honom efter att dom åkt ut tack! Så fyller vi hovet i 70 matcher eller va det blir med slutspel! Kommer han får vi lättare att värva andra spelare helt klart.
Hoppas han ger upp där borta!
Tjata sönder honom efter att dom åkt ut tack! Så fyller vi hovet i 70 matcher eller va det blir med slutspel! Kommer han får vi lättare att värva andra spelare helt klart.