Fuck off horungeBill_Ranford skrev: ↑2022-01-08 17:34:54Samma grin på bottenlags fans varje år som försöker fuska sig kvar. Serien kommer spela och i värsta fall utan publik på läktarna, folk i ung ålder blir knappt sjuka. Djurgården har varit överlägset sämst hela säsongen, långt innan lit trassel på slutet. Så har inget med det att göra. Mest rättvisa är att skicka ner DIF I HA direkt. Men vi kan vara snälla så ni får en chans att kvala mot Timrå som ni har rätt till.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-01-08 14:04:31Håller med, nu är de sportsliga förutsättningarna satta ur spel.Glory1 skrev: ↑2022-01-08 12:11:48 Fler smittofall och inställda träningar hos oss. Inte rättvist om vi ska behöva åka ur såhär, STÄLL IN SÄSONGEN!
https://hockeynews.se/articles/22641/
Ska jag gripa efter halmstrån så är det väl bättre med träningsstopp nu än senare. Men det är ett tunt och litet halmstrå.
Dessvärre ska det nog till ännu mer smitta och ännu fler inlagda på IVA innan Sverige ska agera. SHL kommer köra på säsongen så länge de får, de struntar i sporten, där är det kortsiktigt ekonomiskt tänk som gäller.
Blir väl ungdomsidrotten som får ta konsekvenserna av de vuxnas ageranden.
Säsongen 21/22
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 21/22
Säsongen 21/22
Ingen epaträff på byn ikväll eller?Bill_Ranford skrev: ↑2022-01-08 17:34:54Samma grin på bottenlags fans varje år som försöker fuska sig kvar. Serien kommer spela och i värsta fall utan publik på läktarna, folk i ung ålder blir knappt sjuka. Djurgården har varit överlägset sämst hela säsongen, långt innan lit trassel på slutet. Så har inget med det att göra. Mest rättvisa är att skicka ner DIF I HA direkt. Men vi kan vara snälla så ni får en chans att kvala mot Timrå som ni har rätt till.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-01-08 14:04:31Håller med, nu är de sportsliga förutsättningarna satta ur spel.Glory1 skrev: ↑2022-01-08 12:11:48 Fler smittofall och inställda träningar hos oss. Inte rättvist om vi ska behöva åka ur såhär, STÄLL IN SÄSONGEN!
Ska jag gripa efter halmstrån så är det väl bättre med träningsstopp nu än senare. Men det är ett tunt och litet halmstrå.
Dessvärre ska det nog till ännu mer smitta och ännu fler inlagda på IVA innan Sverige ska agera. SHL kommer köra på säsongen så länge de får, de struntar i sporten, där är det kortsiktigt ekonomiskt tänk som gäller.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 21/22
Föd inte trollen. Ignorera.Donkels-3.0 skrev: ↑2022-01-08 17:42:39Fuck off horungeBill_Ranford skrev: ↑2022-01-08 17:34:54Samma grin på bottenlags fans varje år som försöker fuska sig kvar. Serien kommer spela och i värsta fall utan publik på läktarna, folk i ung ålder blir knappt sjuka. Djurgården har varit överlägset sämst hela säsongen, långt innan lit trassel på slutet. Så har inget med det att göra. Mest rättvisa är att skicka ner DIF I HA direkt. Men vi kan vara snälla så ni får en chans att kvala mot Timrå som ni har rätt till.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-01-08 14:04:31Håller med, nu är de sportsliga förutsättningarna satta ur spel.Glory1 skrev: ↑2022-01-08 12:11:48 Fler smittofall och inställda träningar hos oss. Inte rättvist om vi ska behöva åka ur såhär, STÄLL IN SÄSONGEN!
Stolt, men aldrig nöjd
Säsongen 21/22
Garpen sa nyss till cmoregänget att det är mellan 10-19 spelare från shl som kommer bli uttagna till OS. Känns som vi blir av med Sörensen och ev Eklund va!?
Vad tror ni? Blir dom uttagna, tackar dom ja?
Vad tror ni? Blir dom uttagna, tackar dom ja?
-
Säsongen 21/22
Tror inte dom blir uttagna om det inte händer nåt revultionerande närmsta tiden i deras prestationer
Säsongen 21/22
Kan ju iofs vara bra, att dom (i alla fall Sören) får lira med andra och på så sätt steppa upp och ta med sig det hem.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Säsongen 21/22
Just så.
Otroligt vad lika vi har börjat tycka på sistone #10.
Mitt minne är inte mycket att hänga i julgranen, men vill påstå att det inte alltid varit så.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 21/22
Thoresen, Dick... ja det är inte ungtuppar vi snackar om.
Thoresen har en högstanivå som "Lasch" kan drömma om men om man skall vara realistisk så tog det bra många matcher innan han kom in i SHL-nivå senast.
Jag har pratat med folk lite närmare Storhamar och Patrick och det verkar hänga på Storhamar.
Jag skulle lätt lösa extra biljetter bara för att se Dick och Thoresen i samma byte.
Thoresen har en högstanivå som "Lasch" kan drömma om men om man skall vara realistisk så tog det bra många matcher innan han kom in i SHL-nivå senast.
Jag har pratat med folk lite närmare Storhamar och Patrick och det verkar hänga på Storhamar.
Jag skulle lätt lösa extra biljetter bara för att se Dick och Thoresen i samma byte.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 21/22
Get a room!BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-01-08 22:13:23Just så.
Mitt minne är inte mycket att hänga i julgranen, men vill påstå att det inte alltid varit så.![]()
Säsongen 21/22
Haha, ja just nu har vi liknande syn på många sakerBOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2022-01-08 22:13:23Just så.
Mitt minne är inte mycket att hänga i julgranen, men vill påstå att det inte alltid varit så.![]()

Säsongen 21/22
börjar bli mycket in och ut nu med spelare hit och dit. Skulle vara fint om nån gjorde en enkel sammanfattning över spelare ut och spelare in sen truppen förra säsongen och fram tills nu. Känns som det har varit en jäkla ruljans på spelare/ledare. Nån sorts kronologisk ordning hade ju varit fint. Nån som är sugen å tar på sig den "lilla" uppgiften?;)
-
Säsongen 21/22
Härlig återstart av säsongen med att vi möter Oskarshamn. Självförtroende kört i botten direkt när vi möter vårt boogie-team.
- -daniel-
Säsongen 21/22
Tämligen säker på att det kommer flyttas fram på nytt, hörde det ryktas om att vi har ca 10 spelare som har konstaterad covid nu.
- Lee Harvey Oswald
Säsongen 21/22
Men denna säsong har DIF 13st boogie-team, känns som det kvittar vilka vi möterGrabben från Söder skrev: ↑2022-01-10 11:20:12 Härlig återstart av säsongen med att vi möter Oskarshamn. Självförtroende kört i botten direkt när vi möter vårt boogie-team.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan