Japp, alla spelformer. Från @mikjo344 på twitter.Sjöwall skrev:Det där är för alla situationer och inte bara 5v5?
SHL 2014-15
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 2014-15
Expert.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Perfekt att de utländska spelarna som kommer hit levererar. Vore tråkigt om vi bara tog hit medelmåttor.Glory1 skrev:Lite små tråkigt att inte se någon svensk i poängliga toppen. Hittar första på 15e plats
Ett stort ja till fler skickliga spelare i SHL. Spela roll vilken nationalitet de har.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
SAIK-Modo 23-1 i skott efter första...
Har Ullmark börjat hitta formen igen? Han var ju helt okej mot LHC senast dessutom..Isabo skrev:SAIK-Modo 23-1 i skott efter första...
Victory is sweetest when you've known defeat.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Wesslau ber inte direkt om ursäkt för att han dansade och hetsade framför Leksandsklacken efter att han tog den avgörande straffen.

Expert.
Såja Wesslau!
Nära ögat mobilen dog där!SirDIFalot skrev:Wesslau ber inte direkt om ursäkt för att han dansade och hetsade framför Leksandsklacken efter att han tog den avgörande straffen.

....iPhone....mb81 skrev:Nära ögat mobilen dog där!SirDIFalot skrev:Wesslau ber inte direkt om ursäkt för att han dansade och hetsade framför Leksandsklacken efter att han tog den avgörande straffen.
Get the fuck out of my way,
En av leksingarna blev så otroligt kränkt att han ansåg det rimligt med dödshot.
Bilden är inte min, tagen från Twitter.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 9903644.absupreme skrev:En av leksingarna blev så otroligt kränkt att han ansåg det rimligt med dödshot.
....
Älskar när Bajen gråter! Kört hårt wesslau!
SHL - Ni har förstått att ni bråkar med Djurgårdsfamiljen?
Söker man upp honom på facebook ser man att han gillar AIK med 

Den där killen verkar ju vara ung nog att vara Wesslans unge själv.
Jag gillar fortfarande Wesslau!
Jag gillar fortfarande Wesslau!
Wesslau är och förblir en riktig jävla kung. Djurgårdsklass på hans kaxighet. Här har vi den självklara ersättaren när Tellan börjar dala.