Säsongen 2010/2011
Re: Säsongen 2010/2011
haha hade räknat med att du skulle kommentera,men inte så irioniskt så man får sig dagens skratt. Tack:D Och sen heter det " We shell* overcome "
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Är du verkligen på riktigt?lefflan skrev:haha hade räknat med att du skulle kommentera,men inte så irioniskt så man får sig dagens skratt. Tack:D Och sen heter det " We shell* overcome "

Eller sea shell overcum - your choice.lefflan skrev:haha hade räknat med att du skulle kommentera,men inte så irioniskt så man får sig dagens skratt. Tack:D Och sen heter det " We shell* overcome "

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Haha.. We shell overcome.
I klacken är det krav på att stå och sjunga. Klackplatserna är speciellt subventionerade av DIF med målsättningen att skapa en engagerad stämning. På sittplats, betalar man dock för privilegiet att sitta och sjunga med lite då och då i den mån det passar.
All heder till er "poliser" som hetsar snyltande klackturister som inte gör vad som förväntas.
I klacken är det krav på att stå och sjunga. Klackplatserna är speciellt subventionerade av DIF med målsättningen att skapa en engagerad stämning. På sittplats, betalar man dock för privilegiet att sitta och sjunga med lite då och då i den mån det passar.
All heder till er "poliser" som hetsar snyltande klackturister som inte gör vad som förväntas.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Hoppas jag inte! =D-daniel- skrev:Är du verkligen på riktigt?lefflan skrev:haha hade räknat med att du skulle kommentera,men inte så irioniskt så man får sig dagens skratt. Tack:D Och sen heter det " We shell* overcome "
Sicken lyckost! Men utav hans inlägg att döma lär det dröja innan han får användning för det.-daniel- skrev:...Grattis. Du har vunnit ett avgassystem. Från Datsun.
Men vad väntar du på Montén? Säsongen är ju nästan slut...
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... pa-torsdag
- Lee Harvey Oswald
Tror knappast det är "bara för att" vänta, spara det roliga till sist, osv..Fricke skrev:Men vad väntar du på Montén? Säsongen är ju nästan slut...
Hannula är nog inte 100% frisk i ljumsken ännu, då kan ju en chansning rasera hel comebackförsöket.
Mika hinner förhoppningsvis komma i form under februari, så har vi en hyfsat fräsch Hannula i slutspelet.
Men det var & är en chansning att signa Hannula som ersättare för Ekman.
En ersättare hör man ju på ordet vad det är, vill det sig illa här så blir det några sporadiska inhopp här & där mellan ljumsk-känningarna.
Att göra en läkarundersökning och belastningstest på is är väl det bästa som går att göra.
Men det är långt ifrån samma sak som att maxbelasta i 100% matchtempo.
Håller tummarna!!!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag ser fram emot Hannulas comeback. Har bara bra minnen från honom förra året.
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
För er som inte har koll så kan jag meddela att Widing nu har gjort totalt sju mål de sju senaste matcherna. Han är i en hyfsat form med andra ord.
han kan bättre.Salas skrev:För er som inte har koll så kan jag meddela att Widing nu har gjort totalt sju mål de sju senaste matcherna. Han är i en hyfsat form med andra ord.
Edit: Jag var ironisk.

Senast redigerad av Magnutz den 2011-01-21 06:47:34, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jämför Mackan i matchen mot SAIK den 26/12 mot hur han spelar nu. Nils Ekman har nog en väldigt stor betydelse i det hela som det har diskuterats om tidigare.
#3 Nils Ekman - Vi är med dig överallt
#3 Nils Ekman - Vi är med dig överallt
DIF!
Mackan borde bänkas delar av matchen eller sättas som extra spelare. Han är ju nästan osynlig glider bara runt. Stor skillnad på honom förra året.
Snacka om att säsongssnacket i gårdagens matchtråd dödade alla försök till att skriva något konstruktivt där.
Mackan. Jag vidhåller att han ska få semester i 5 matcher för att bara vila och hitta suget. Låt han åka och besöka Nisse med några videoband (DVD är inte rätt när man har matchgenomgång) av de senaste matcherna och låt dom ha en seans och se över vad som gått fel. Problemet är nog dock att Nisse hade mått ännu sämre av att se hur Mackan spelar nu.
Kempe. Misstaget i gårdagens match kan alla göra, problemet är att när man ser situationen så ser det ut som om han befinner sig i anfallszon. Får bara hoppas att han lär sig något av det och alltid väljer att spela enkelt när han befinner sig på främmande mark (läs försvarszon). Kan hur mycket jag än vill dock inte ta ifrån kaffespelaren att han utför en grym forechecking.
Tim. Fler än han som tagit idiotiska utvisningar den här säsongen, nu får han tvätta Widings utrustning i några veckor som tack bara. Hade varit mer orolig om det var typ BomBom, Brodin eller Mackan som tagit utvisningen då dom har varit överrepresenterade i kategoring dumma utvisningar, Tim vet att han gjorde fel och jag är rätt säker på att vi inte ser några fler sådana den här säsongen.
BomBom. Spelade han på liten rink förra året eller? Verkar ha krävts en omställning av modell större för honom men nu ser det riktigt bra ut, kan utvecklas till ett monster i slutspelet.
Cehlin. Vill se så mycket mer av honom, okej igår försvann han av förklarliga skäl men han har potentialen att bli en riktigt bra producerande powerforward (helst i DIF och inte i NHL), tänk om han lyckas med det redan i årets slutspel?
Målvakterna. Kan dom vara på väg ur träsket?
Till alla er som snackar om ödespoäng hela tiden. Ta det lite lugnt. Det är 15 matcher kvar och med tanke på hur tajt det är där uppe och att alla kommer slå alla så har vi råd med några förluster. Jag tror verkligen på DIF i topp 4 när grundserien är slut.
I övrigt är det jäkligt kul att se kedjan med Kempe, Fimpen och Tim. vet inte om det är Fimpen som är länken i allt men han har helt klart lyft de kedjor han har fått spela med de senaste 15 matcherna. Självklart ska han vara center! Kör på Fimpen! Om Widing och Krüger börjar bli ovänner så skulle jag faktiskt vilja se han, Fimpen och Tim tillsammans. Det tror jag hade varit riktigt bra...framåt iaf
JAG HATAR WALLIN!
EDIT. Varför blev det inte straff igår? Jag kan verkligen inte se att han inte skulle ha kontroll på pucken. Jag kan ej heller se att man inte bedömer det som ett friläge då han är förbi kaffesumpen som helt klart inte kommer komma ikapp. Näe gör om gör rätt. Är dock självklart glad över att det blev mål och det är inte alltid sämre när man får med sig en utvisning men fan reglerna är till för att följas.
Mackan. Jag vidhåller att han ska få semester i 5 matcher för att bara vila och hitta suget. Låt han åka och besöka Nisse med några videoband (DVD är inte rätt när man har matchgenomgång) av de senaste matcherna och låt dom ha en seans och se över vad som gått fel. Problemet är nog dock att Nisse hade mått ännu sämre av att se hur Mackan spelar nu.
Kempe. Misstaget i gårdagens match kan alla göra, problemet är att när man ser situationen så ser det ut som om han befinner sig i anfallszon. Får bara hoppas att han lär sig något av det och alltid väljer att spela enkelt när han befinner sig på främmande mark (läs försvarszon). Kan hur mycket jag än vill dock inte ta ifrån kaffespelaren att han utför en grym forechecking.
Tim. Fler än han som tagit idiotiska utvisningar den här säsongen, nu får han tvätta Widings utrustning i några veckor som tack bara. Hade varit mer orolig om det var typ BomBom, Brodin eller Mackan som tagit utvisningen då dom har varit överrepresenterade i kategoring dumma utvisningar, Tim vet att han gjorde fel och jag är rätt säker på att vi inte ser några fler sådana den här säsongen.
BomBom. Spelade han på liten rink förra året eller? Verkar ha krävts en omställning av modell större för honom men nu ser det riktigt bra ut, kan utvecklas till ett monster i slutspelet.
Cehlin. Vill se så mycket mer av honom, okej igår försvann han av förklarliga skäl men han har potentialen att bli en riktigt bra producerande powerforward (helst i DIF och inte i NHL), tänk om han lyckas med det redan i årets slutspel?
Målvakterna. Kan dom vara på väg ur träsket?
Till alla er som snackar om ödespoäng hela tiden. Ta det lite lugnt. Det är 15 matcher kvar och med tanke på hur tajt det är där uppe och att alla kommer slå alla så har vi råd med några förluster. Jag tror verkligen på DIF i topp 4 när grundserien är slut.
I övrigt är det jäkligt kul att se kedjan med Kempe, Fimpen och Tim. vet inte om det är Fimpen som är länken i allt men han har helt klart lyft de kedjor han har fått spela med de senaste 15 matcherna. Självklart ska han vara center! Kör på Fimpen! Om Widing och Krüger börjar bli ovänner så skulle jag faktiskt vilja se han, Fimpen och Tim tillsammans. Det tror jag hade varit riktigt bra...framåt iaf

JAG HATAR WALLIN!
EDIT. Varför blev det inte straff igår? Jag kan verkligen inte se att han inte skulle ha kontroll på pucken. Jag kan ej heller se att man inte bedömer det som ett friläge då han är förbi kaffesumpen som helt klart inte kommer komma ikapp. Näe gör om gör rätt. Är dock självklart glad över att det blev mål och det är inte alltid sämre när man får med sig en utvisning men fan reglerna är till för att följas.
Bara att vänja sig vid det och vara tacksam över att domarna inte kan reglerna, för att hade det blivit straff så hade det inte blivit något mål. Spel fem mot tre är sååå mycket bättre än en straff, alla dagar i veckan.crike skrev:EDIT. Varför blev det inte straff igår? Jag kan verkligen inte se att han inte skulle ha kontroll på pucken. Jag kan ej heller se att man inte bedömer det som ett friläge då han är förbi kaffesumpen som helt klart inte kommer komma ikapp. Näe gör om gör rätt. Är dock självklart glad över att det blev mål och det är inte alltid sämre när man får med sig en utvisning men fan reglerna är till för att följas.