Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Manijock
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av Manijock »

Sett hela säsongen på plats. Snuvas på sista på grund av ett skitbokningssystem. Hur i helvete kan det vara möjligt att köpa 6 st per medlem? Folk köper sönder på nolltid. Ligger redan på Viagogo.... Gick in kl 10 exakt! Dra åt helvete.
Detblir3poäng

Inlägg av Detblir3poäng »

Frankie skrev:
#10 skrev:
Johanneshov skrev:
#10 skrev:
Johanneshov skrev:Jag hade tre flikar öppna med min kölänk och bara en fungerade. Så uppdatera för kung och fosterland tills ni ramlar in.
man ska väl automatiskt länkas vidare när det är ens tur?
Yes, men det verkar inte fungera hundraprocentigt.
fiasko
Meddelande uppdaterades senast: 10:49
Det har varit högt tryck på biljetterna så det är endast ett fåtal kvar till final 6. Håll utkik på sidan för eventuella återbud.

Ser mörkt ut.

Flytta matchen till Tele2!
Det här måste vara nåt sjukt skämt, först blir jag utan dom första matcherna pga inga event tillgängliga när jag släpptes in på bokningssidan, och nu släpptes jag inte ens in trots att jag hängde på låset..............helvetes jävla piss
AlltidoavsettDIF

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Det är ju helt hopplöst, suttit och uppdaterat från 09:55 och fortfarande inte kommit fram.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

AlltidoavsettDIF skrev:Det är ju helt hopplöst, suttit och uppdaterat från 09:55 och fortfarande inte kommit fram.
samma här
Användarvisningsbild
leffe06

Inlägg av leffe06 »

AlltidoavsettDIF skrev:Det är ju helt hopplöst, suttit och uppdaterat från 09:55 och fortfarande inte kommit fram.
Samma för mig, katastrof!!
AlltidoavsettDIF

Inlägg av AlltidoavsettDIF »

Känns riktigt ruttet, lyckats komma på hela slutspelet men sista avgörande hemmamatchen missar man. Aldrig känt mig såhär bitter. 6 per medlem är ju ett jävla skämt, som gjort för att folk ska sälja vidare.

Inlägg av #10 »

AlltidoavsettDIF skrev:Känns riktigt ruttet, lyckats komma på hela slutspelet men sista avgörande hemmamatchen missar man. Aldrig känt mig såhär bitter. 6 per medlem är ju ett jävla skämt, som gjort för att folk ska sälja vidare.
2 eller max 4 ska det vara
Manijock

Inlägg av Manijock »

Nu har sidan kraschat helt.... Ser ingen anledning för folk att bli medlemmar eller dylikt, fördelarna är minimala i slutändan. Sånt här är inte för supportrar, utan för börshajar och dylikt. Lider med alla Djurgårdare inklusive mig själv, att man 2019 inte kommit på ett vettigt bokningssystem.

Inlägg av #10 »

Manijock skrev:Nu har sidan kraschat helt.... Ser ingen anledning för folk att bli medlemmar eller dylikt, fördelarna är minimala i slutändan. Sånt här är inte för supportrar, utan för börshajar och dylikt. Lider med alla Djurgårdare inklusive mig själv, att man 2019 inte kommit på ett vettigt bokningssystem.
fortsätt, jag lyckades nyss köpa
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

AlltidoavsettDIF skrev:Känns riktigt ruttet, lyckats komma på hela slutspelet men sista avgörande hemmamatchen missar man. Aldrig känt mig såhär bitter. 6 per medlem är ju ett jävla skämt, som gjort för att folk ska sälja vidare.

Ja, det är inte klokt

Men det som äcklar mig mest är nog inte biljettsystemet, det är att DIF har såna pissiga medlemmar som sätter sin egen ekonomiska vinning före DIF:s bästa

Riktigt låg rutten nivå.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Mattias_87
Säsongskort: Ja

Inlägg av Mattias_87 »

Vägra köpa av hajarna så kommer dom inte köpa för att sälja vidare.
Avskaffa tre mot tre.
Detblir3poäng

Manijock skrev:Nu har sidan kraschat helt.... Ser ingen anledning för folk att bli medlemmar eller dylikt, fördelarna är minimala i slutändan. Sånt här är inte för supportrar, utan för börshajar och dylikt. Lider med alla Djurgårdare inklusive mig själv, att man 2019 inte kommit på ett vettigt bokningssystem.
Var inne på viagogo nyss för att kolla vad folk försöker sälja dem för, 2100 kr för 1 biljett, fy fan vilka vidriga as det finns
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jag har varit på en del konserter där det är personliga biljetter, dvs du måste legitimera dig för att komma in (ja, en av dessa var på Globen)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Johanneshov

Inlägg av Johanneshov »

Lee Harvey Oswald skrev:Jag har varit på en del konserter där det är personliga biljetter, dvs du måste legitimera dig för att komma in (ja, en av dessa var på Globen)
Vilket vore fullt rimligt att kräva när det är förköp... Det plus att man i sådant fall borde erbjuda återköp så kan biljetten säljas på nytt om man får förhinder, istället för att det sköts "under bordet" som i dagsläget.
Detblir3poäng

Aja, om nån känner nån som råkade få 1 biljett för mycket så är jag intresserad!!
Skriv svar