Biljettråden
Re: Biljettråden
Sett hela säsongen på plats. Snuvas på sista på grund av ett skitbokningssystem. Hur i helvete kan det vara möjligt att köpa 6 st per medlem? Folk köper sönder på nolltid. Ligger redan på Viagogo.... Gick in kl 10 exakt! Dra åt helvete.
-
Det här måste vara nåt sjukt skämt, först blir jag utan dom första matcherna pga inga event tillgängliga när jag släpptes in på bokningssidan, och nu släpptes jag inte ens in trots att jag hängde på låset..............helvetes jävla pissFrankie skrev:Meddelande uppdaterades senast: 10:49#10 skrev:fiaskoJohanneshov skrev:Yes, men det verkar inte fungera hundraprocentigt.#10 skrev:man ska väl automatiskt länkas vidare när det är ens tur?Johanneshov skrev:Jag hade tre flikar öppna med min kölänk och bara en fungerade. Så uppdatera för kung och fosterland tills ni ramlar in.
Det har varit högt tryck på biljetterna så det är endast ett fåtal kvar till final 6. Håll utkik på sidan för eventuella återbud.
Ser mörkt ut.
Flytta matchen till Tele2!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är ju helt hopplöst, suttit och uppdaterat från 09:55 och fortfarande inte kommit fram.
samma härAlltidoavsettDIF skrev:Det är ju helt hopplöst, suttit och uppdaterat från 09:55 och fortfarande inte kommit fram.
Samma för mig, katastrof!!AlltidoavsettDIF skrev:Det är ju helt hopplöst, suttit och uppdaterat från 09:55 och fortfarande inte kommit fram.
-
Känns riktigt ruttet, lyckats komma på hela slutspelet men sista avgörande hemmamatchen missar man. Aldrig känt mig såhär bitter. 6 per medlem är ju ett jävla skämt, som gjort för att folk ska sälja vidare.
2 eller max 4 ska det varaAlltidoavsettDIF skrev:Känns riktigt ruttet, lyckats komma på hela slutspelet men sista avgörande hemmamatchen missar man. Aldrig känt mig såhär bitter. 6 per medlem är ju ett jävla skämt, som gjort för att folk ska sälja vidare.
Nu har sidan kraschat helt.... Ser ingen anledning för folk att bli medlemmar eller dylikt, fördelarna är minimala i slutändan. Sånt här är inte för supportrar, utan för börshajar och dylikt. Lider med alla Djurgårdare inklusive mig själv, att man 2019 inte kommit på ett vettigt bokningssystem.
fortsätt, jag lyckades nyss köpaManijock skrev:Nu har sidan kraschat helt.... Ser ingen anledning för folk att bli medlemmar eller dylikt, fördelarna är minimala i slutändan. Sånt här är inte för supportrar, utan för börshajar och dylikt. Lider med alla Djurgårdare inklusive mig själv, att man 2019 inte kommit på ett vettigt bokningssystem.
- Lee Harvey Oswald
AlltidoavsettDIF skrev:Känns riktigt ruttet, lyckats komma på hela slutspelet men sista avgörande hemmamatchen missar man. Aldrig känt mig såhär bitter. 6 per medlem är ju ett jävla skämt, som gjort för att folk ska sälja vidare.
Ja, det är inte klokt
Men det som äcklar mig mest är nog inte biljettsystemet, det är att DIF har såna pissiga medlemmar som sätter sin egen ekonomiska vinning före DIF:s bästa
Riktigt låg rutten nivå.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Vägra köpa av hajarna så kommer dom inte köpa för att sälja vidare.
Avskaffa tre mot tre.
-
Var inne på viagogo nyss för att kolla vad folk försöker sälja dem för, 2100 kr för 1 biljett, fy fan vilka vidriga as det finnsManijock skrev:Nu har sidan kraschat helt.... Ser ingen anledning för folk att bli medlemmar eller dylikt, fördelarna är minimala i slutändan. Sånt här är inte för supportrar, utan för börshajar och dylikt. Lider med alla Djurgårdare inklusive mig själv, att man 2019 inte kommit på ett vettigt bokningssystem.
- Lee Harvey Oswald
Jag har varit på en del konserter där det är personliga biljetter, dvs du måste legitimera dig för att komma in (ja, en av dessa var på Globen)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Johanneshov
Vilket vore fullt rimligt att kräva när det är förköp... Det plus att man i sådant fall borde erbjuda återköp så kan biljetten säljas på nytt om man får förhinder, istället för att det sköts "under bordet" som i dagsläget.Lee Harvey Oswald skrev:Jag har varit på en del konserter där det är personliga biljetter, dvs du måste legitimera dig för att komma in (ja, en av dessa var på Globen)
-
Aja, om nån känner nån som råkade få 1 biljett för mycket så är jag intresserad!!