Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
Jupp, han satt där med dom andra... Kolla Wikens story på Instagram.
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Ytterell köps också ut enligt bladet.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Gradin och Ytterell UTKÖPTA.
Hur funkar det där egentligen? Kostar väl fortfarande samma pengar?
Hur funkar det där egentligen? Kostar väl fortfarande samma pengar?
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
-
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Dom får komma överens med spelaren helt enkelt om en deal som båda går med på.
Expert.
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Ettårskontrakt på Fredric Weigel.
Det tycker jag är rimligt. Välkommen!
Tror det här kommer bli riktigt bra. En spelartyp som kommer växa ännu mer med publikhetsen på Hovet bakom sig. Skulle inte förvåna mig om en sån som Grewe växer ytterligare några centimeter bara av att vara bredvid dessutom.
Det tycker jag är rimligt. Välkommen!
Tror det här kommer bli riktigt bra. En spelartyp som kommer växa ännu mer med publikhetsen på Hovet bakom sig. Skulle inte förvåna mig om en sån som Grewe växer ytterligare några centimeter bara av att vara bredvid dessutom.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Vilket slöseri att dumpa Gradin. Han kan väl inte lyft någon större lön?
Avgå Jocke.
Silly Season 2024/25
Härligt att ha en människa på sportchef rollen som är lite handlingskraftig. Och inte handlingsförlamad som de två senaste sportcheferna har varit. Bort med de skade benägna och de som inte presterar.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Silly Season 2024/25
Blev ändå lite pepp av livesändningen
Silly Season 2024/25
Ja. Men Z-Tv känslan får ju Wiken ta och styra upp framöver.
Med så lång erfarenhet från riktiga tv-produktion hoppas jag vi kan få se lite kvalitet på framtida klipp och sändningar.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Silly Season 2024/25
Haha… ja, men kanske bra att spara in pengar just där
Silly Season 2024/25
Plockar samtidigt in på dekis-Weigel som varit Djurgårdens egna lilla kn*lldocka senaste åren....
Nee vi får väl om Wikegård får någon ordning på detta. Han måste få chansen men dagens nyheter känns knappast lovande.
Silly Season 2024/25
KG står ju med brallorna nere efter de här utköpen. Undrar om han blir kvar i DIF, har ju öppnat för att jobba i ny klubb. Om det finns några anbud…
Silly Season 2024/25
Jag är ändå försiktigt positiv nu vet man ju aldrig men ja tror vi får ut mer av Weigel gentemot Berglund. Sen att han har varit en jobbig jävel. Det är en annan fråga.