Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
Det låter inte på Pickard (twitter) som att han kommer tillbaka nästa säsong. Det kan ju givetvis förändras dock.
Expert.
mm tänkte exakt det också, låter ju väldigt mycket som ett avslut...SirDIFalot skrev:Det låter inte på Pickard (twitter) som att han kommer tillbaka nästa säsong. Det kan ju givetvis förändras dock.
Vad skrev han för att vara exakt?SirDIFalot skrev:Det låter inte på Pickard (twitter) som att han kommer tillbaka nästa säsong. Det kan ju givetvis förändras dock.
@CPickard37: wheels up.. gonna miss you Stockholm. . it's been real #ZlatanXantE skrev:Vad skrev han för att vara exakt?SirDIFalot skrev:Det låter inte på Pickard (twitter) som att han kommer tillbaka nästa säsong. Det kan ju givetvis förändras dock.
2014-04-07, vad hände?
Precis vad jag tänkte..SirDIFalot skrev:Det låter inte på Pickard (twitter) som att han kommer tillbaka nästa säsong. Det kan ju givetvis förändras dock.
Ärligt "Daniel942", så vet vi ingenting om "Tjärna" hans kontrakt med Köln innehåller ett optionsår för nästa säsong, som han inte har gått ut med att han ska förlänga. Vem vet, han kanske har hemlängan, vad vet vi? och då sitter vi i en guldsits! För hemma för "Tjärna" är Djurgården!Daniel942 skrev:Ärligt, kan du sluta förpesta forumet med nonsens?
Målvakt, nu. Challe sitter på spakarna och då är Anton "Sockan" Forsberg given tycker jag att ersätta Chet!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Finns det någon som helst anledning att tro att Anton Forsberg skulle välja Djurgården som sin klubbadress 2013/2014?Rocky3000 skrev:Ärligt "Daniel942", så vet vi ingenting om "Tjärna" hans kontrakt med Köln innehåller ett optionsår för nästa säsong, som han inte har gått ut med att han ska förlänga. Vem vet, han kanske har hemlängan, vad vet vi? och då sitter vi i en guldsits! För hemma för "Tjärna" är Djurgården!Daniel942 skrev:Ärligt, kan du sluta förpesta forumet med nonsens?
Målvakt, nu. Challe sitter på spakarna och då är Anton "Sockan" Forsberg given tycker jag att ersätta Chet!
För Tjärnqvist är Djurgården rehab->vidare->rehab->mellanlanda->dra.Rocky3000 skrev:Ärligt "Daniel942", så vet vi ingenting om "Tjärna" hans kontrakt med Köln innehåller ett optionsår för nästa säsong, som han inte har gått ut med att han ska förlänga. Vem vet, han kanske har hemlängan, vad vet vi? och då sitter vi i en guldsits! För hemma för "Tjärna" är Djurgården!Daniel942 skrev:Ärligt, kan du sluta förpesta forumet med nonsens?
Så nej jag vill inte ha Tjärna i DIF.
2014-04-07, vad hände?
D. Tjärnqvist är jag rejält tveksam till. Sist han var här så vågade han knappt gå in i närkamperna pga tidigare problem med hjärnskakningar. Han börjar väl bli till åren också? Jag säger nog nej tack till honom även fast han är en personlig favorit.
- -daniel-
Men snääääääälla sluta quota Rockans poster med bilder... 

- SirDIFalot
Han är inte ett dugg aktuell i alla fall.Djurgårn skrev:D. Tjärnqvist är jag rejält tveksam till. Sist han var här så vågade han knappt gå in i närkamperna pga tidigare problem med hjärnskakningar. Han börjar väl bli till åren också? Jag säger nog nej tack till honom även fast han är en personlig favorit.
Expert.
-
Ska vi verkligen göra samma misstag igen och försöka få tillbaka gamla spelare som helt enkelt inte håller måttet. Vi måste börja om från grunden och inte förlita oss på att gamla Djurgårdare ska komma och rädda oss under en säsong för att sedan försvinna igen.
Har all respekt för dessa forna Djurgårdare men vi behöver bygga om och bygga rätt.
Har all respekt för dessa forna Djurgårdare men vi behöver bygga om och bygga rätt.
Ber ödmjukast, på mina bara knän, om ursäkt! Ska ej hända igen, skyller på tapatalk samt videomåldomaren i Göteborg...-daniel- skrev:Men snääääääälla sluta quota Rockans poster med bilder...

2014-04-07, vad hände?
- SirDIFalot
Men ta inte Rockys post på allvar. Det är ju absolut ingenting som talar för att Tjärnqvist är aktuell för DIF. Han ville ju inte spela i allsvenskan ifjol och har ju kontrakt i Köln.
Expert.
- -daniel-
Du är förlåten!Jepe skrev:Ber ödmjukast, på mina bara knän, om ursäkt! Ska ej hända igen, skyller på tapatalk samt videomåldomaren i Göteborg...-daniel- skrev:Men snääääääälla sluta quota Rockans poster med bilder...

Nä men det är roligt när man har ignore på men ALLTID (känns det som i varje fall) ser posterna ändå pga att det quotas hej vilt.