Så jävla klockrent sagt, fyfan vilket äckligt lag. Skulle skämmas om jag var Leksing...supreme skrev:Man genomgår rekonstruktion, kräver att lån ska skrivas ner med 75%, utnyttjar statlig lönegaranti men trots det vill Leksand värva nytt. Nu jagas Alsenfelt från Modo. Jag kräks på det där jävla laget. Bra signaler till alla fordringsägare.
http://dlvr.it/2nvfs1
Allsvenskan 2012/13
Re: Allsvenskan 2012/13
Allsvenskan 2012/13
Börjar kännas som lyxfällan vore mer lämpligt än uppdrag granskning..
Allsvenskan 2012/13
Folk i Dalarna verkar ju grymma på det här med ekonomi... appropå lyxfällan http://www.dt.se/nojekultur/1.5202487-p ... -lyxfallanJohanPez skrev:Börjar kännas som lyxfällan vore mer lämpligt än uppdrag granskning..
2014-04-07, vad hände?
Det kan inte vara så att de är Leksands ekonomiansvariga till och med?Jepe skrev:Folk i Dalarna verkar ju grymma på det här med ekonomi... appropå lyxfällan http://www.dt.se/nojekultur/1.5202487-p ... -lyxfallanJohanPez skrev:Börjar kännas som lyxfällan vore mer lämpligt än uppdrag granskning..
- Jim Morrison
Malmö torska mot Troja. Bra! Vi håller fortfarande ifrån dom.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Mora och malmö tappar poäng så vi lär ju bli sämst femma iaf!
Södertälje vinner men ärligt talat så kanske det inte var den här de skulle torska även fast man hoppas!
Som jag sagt förut tror fortfarande det blir lättare att gå om bofors!
Södertälje vinner men ärligt talat så kanske det inte var den här de skulle torska även fast man hoppas!
Som jag sagt förut tror fortfarande det blir lättare att gå om bofors!
-
Det som stör mig är att SSK nästan alltid vinner med uddamålet. Någon gång kan det väl studsa emot lite?
- Tobyaxelsson
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är det bara jag som är förvirrad och frustrerad över schemat som HA har? Jag menar att det är ju aldrig några konsekventa matchdagar som det var i ES där det normalt var match på tisdag, torsdag och lördag/söndag. I AS är det ju match lite då och då, som nu till exempel där vi spelade i söndags, nästa imorgon (onsdag) och sen igen nästa söndag. Alla dessa tre och fyradagars break börjar bli skapligt irriterande.
För det är Djurgården som får mig att le!
Sjukt irriterande med det hattiga schemat! Kan ju inte läsa tabellen ordentligt! Inte gjorde det bättre att dalmasarna skulle spela en match i typ omgång 45 nu i mellandagarna!Tobyaxelsson skrev:Är det bara jag som är förvirrad och frustrerad över schemat som HA har? Jag menar att det är ju aldrig några konsekventa matchdagar som det var i ES där det normalt var match på tisdag, torsdag och lördag/söndag. I AS är det ju match lite då och då, som nu till exempel där vi spelade i söndags, nästa imorgon (onsdag) och sen igen nästa söndag. Alla dessa tre och fyradagars break börjar bli skapligt irriterande.
Fast kolla hur elitserien är närmaste tiden! Inte så jävla mycket bättre!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Varför är HA så anti lördagar? Det är ju knappast så att vi konkurrerar med ES-publiken. Vi har EN lördagsmatch hemma på hela säsongen, det är en jävla skandal. Detta måste vi ju försöka påverka tills nästa säsong om vi är kvar.
Avskaffa tre mot tre.
- -daniel-
På allvar känns det som ett enda stort skämt. Jo tjena att vi, eller något annat lag, lyckas prestera med kniven mot strupen i 16 matcher i rad...Lee Harvey Oswald skrev:Så...
Förkval omgång 6 Onsdag 13/3
Kvalserien omgång 1 Torsdag 14/3
Enda räddningen är väl om man skulle vara så överlägsna i förkvalet att man kan vila halva laget i den sista avgörande matchen.
Aja, vi har bara oss själv att skylla.
- minalman
Allsvenskan 2012/13
Det kommer i KS. Aldrig att ssk kommer till ES.Metal Machine skrev:Det som stör mig är att SSK nästan alltid vinner med uddamålet. Någon gång kan det väl studsa emot lite?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- -daniel-
Förstår inte hur du kan vara så säker på det, är det något lag som jag ser har en reell chans så är det just SSK. Skulle nog påstå att de i nuläget har klart störst chans att ta steget upp.minalman skrev:Det kommer i KS. Aldrig att ssk kommer till ES.Metal Machine skrev:Det som stör mig är att SSK nästan alltid vinner med uddamålet. Någon gång kan det väl studsa emot lite?
Klockren målvakt (er) - check
Bra spets framåt - check
Stabilt backspel - check
En klassisk klubb med stor elitserierutin som förening - check
Tror definitivt mer på SSK än LIF när det väl drar ihop sig.
- minalman
Allsvenskan 2012/13
Vad har man för svar på sådan klockren logik? Magkänslan! De klarar inte att behålla formen. Ju längre det går bra för dem desto mer medvetna blir de att det inte varar för alltid.-daniel- skrev:Förstår inte hur du kan vara så säker på det, är det något lag som jag ser har en reell chans så är det just SSK. Skulle nog påstå att de i nuläget har klart störst chans att ta steget upp.minalman skrev:Det kommer i KS. Aldrig att ssk kommer till ES.Metal Machine skrev:Det som stör mig är att SSK nästan alltid vinner med uddamålet. Någon gång kan det väl studsa emot lite?
Klockren målvakt (er) - check
Bra spets framåt - check
Stabilt backspel - check
En klassisk klubb med stor elitserierutin som förening - check
Tror definitivt mer på SSK än LIF när det väl drar ihop sig.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)