Vem är det. Men resultat kanske målskyttar och en egen reflektion baraKentta skrev:Är inte så jävla bra på att skriva rapporter, men jag kan försöka

Vem är det. Men resultat kanske målskyttar och en egen reflektion baraKentta skrev:Är inte så jävla bra på att skriva rapporter, men jag kan försöka
Bra start! Två torskar i rad mot ärkefienden, får verkligen hoppas att det INTE fortsätter så........Metal Machine skrev:Ja, som det stod på hemsidan var det tydligen Tobias Liljendahl som gjorde målet. Kul med en bra start dock, spelmässigt i alla fall.
Snälla, rara människa. Jag börjar bli rätt trött på detta. LÄS vad jag skrev.DIFtorped skrev:Bra start! Två torskar i rad mot ärkefienden, får verkligen hoppas att det INTE fortsätter så........Metal Machine skrev:Ja, som det stod på hemsidan var det tydligen Tobias Liljendahl som gjorde målet. Kul med en bra start dock, spelmässigt i alla fall.
Vad fan blir du trött på! Att vi är bra SPELMÄSSIGT men torskar eller min kommentar!?Metal Machine skrev:Snälla, rara människa. Jag börjar bli rätt trött på detta. LÄS vad jag skrev.DIFtorped skrev:Bra start! Två torskar i rad mot ärkefienden, får verkligen hoppas att det INTE fortsätter så........Metal Machine skrev:Ja, som det stod på hemsidan var det tydligen Tobias Liljendahl som gjorde målet. Kul med en bra start dock, spelmässigt i alla fall.
Att oavsett hur tydlig man är finns det alltid folk som tänker missuppfatta en. Läs bara och förstå.DIFtorped skrev:Vad fan blir du trött på! Att vi är bra SPELMÄSSIGT men torskar eller min kommentar!?Metal Machine skrev:Snälla, rara människa. Jag börjar bli rätt trött på detta. LÄS vad jag skrev.DIFtorped skrev:Bra start! Två torskar i rad mot ärkefienden, får verkligen hoppas att det INTE fortsätter så........Metal Machine skrev:Ja, som det stod på hemsidan var det tydligen Tobias Liljendahl som gjorde målet. Kul med en bra start dock, spelmässigt i alla fall.
Staten skrev:Sådärja, råttkross! 9-1
Lindberg och Liljendahl gör mål/poäng i princip i varenda match. Har en känsla av att vi kommer få se dem en del i a-laget i höst.