Säsongen 2011/2012
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Säsongen 2011/2012
Ja, skärp till dig. Alla vet redan hur uselt det är, men det hela är alldeles för mycket Two Face. Får man skratta eller inte?
Säg den glädje som varar
Vad tycker du man skall göra då?SirDIFalot skrev:Av nyfiken, inte nödvändigtvis riktat till dig Mäklaren.Mäklaren skrev:Hahahaha, vi har fortfarande alltså inte vunnit två matcher i rad på 29 försök? Hahahahaha.
Men varför är det okej att vara uppriktigt glada efter en förlust med massvis med "Hahahahahah" medan det lackas ur fullständigt om en spelare ses flina under en intervju efter en förlust?
Ingenting händer ju???

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Du har så rätt, med dessa tomtar så blir det spel i Allsvenskan nästa år.25 Tomtar på isen. 3 i båset.
Vem fan var det som tippa att vi skulle bli ett lag som slogs om SM-guld?????????????????????
25 tomtar på isen håller jag inte direkt med om.Berglund skrev:Du har så rätt, med dessa tomtar så blir det spel i Allsvenskan nästa år.25 Tomtar på isen. 3 i båset.
Vem fan var det som tippa att vi skulle bli ett lag som slogs om SM-guld?????????????????????
Däremot borde tomtarna i båset försöka komma på en plan B.
SAIK läste sönder och körde sönder det lilla spel som DIF hade i matchen.
Istället för att byta målvakten kanske man borde ändrat lite i spelet?
Torskar vi mot gnaget nu så förvinner den lilla lojalitet mot Hardy som jag faktiskt fortfarande haft kvar. Tycker inte han gjorde något för den sköld och det lag vi alla älskar i matchen senast. Tycker inte någon av bossarna i båset gjorde någon direkt berömvärd insats.
Dock så är det fortfarande DJURGÅRDEN i mitt hjärta, för evigt och för alltid! Oavsett!
Alltid Oavsett.
Själv bojkottar jag nu till och med 23 november 2012. Kommer även visa mitt missnöje genom att inte köpa en kaffe på hovet utan istället köpa den på McDonalds dom gånger jag är kaffe-sugen.
Jag kommer även sitta med ryggen mot tvn under bortafighterna. Nu jävlar är det allvar.
Jag kommer även sitta med ryggen mot tvn under bortafighterna. Nu jävlar är det allvar.
Född till sportchef.
Re: Re: Säsongen 2011/2012
Ironi?android skrev:Själv bojkottar jag nu till och med 23 november 2012. Kommer även visa mitt missnöje genom att inte köpa en kaffe på hovet utan istället köpa den på McDonalds dom gånger jag är kaffe-sugen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Jag vet inte om det är någon försvarsmekanism men jag kunde inte sluta garva när jag småtittade på "hockeymatchen" igår. Älskar när DIF spelar på lördagar då man utan problem, efter ännu en våldtäkt på vårt emblem, kan söka sig ut på stan med en Famous Grousse i näven och fullständigt gå lös på diverse krogar. Sen när man är så på lyset att man knappt kan knäppa sina egna brallor så kommer någon bekant fram och frågar hur "hockeymatchen" gick... Svaret hade för någon månad sen varit: "Åt helvete, ett gäng överbetalda rövhål glider runt och skämmer ut föreningen på fansens bekostnad. Alla kan dra åt helvete!". Svaret igår å andra sidan, förklaras enkelt genom att Jocks face fick denna utveckling:

100% DJURGÅRDSJ***L
-
- Säsongskort: Ja
DIF...?
Var det xbox, twitter, playstation, angry birds, surfplatta, vodka? hela natten innan eller? Jag har iaf gett upp denna säsongen, nu hoppas jag enbart på att DIF kommer klara kvalserien. Att inte kunna vinna 2 matcher på raken är ju helt sinnessjukt!! det är helt otroligt dåligt. varför sparkas inte tränarna? Är det kraven DIF har på tränarna? håll er under slutspel men några poäng över kval och om ni kan ta 1,2 el 3 poäng varannan match är vi helnöjda???...
Hur kommer det sig att så sjukt många underpresterar? det är fan dags att rensa luften och det pronto innan vi står där med byxorna nere och blir överkörda av ett allsvenskt lag och ser att äckliga aik är kvar i elit och vi är i allsvenskan.
Är fan skrämmande att det inte händer saker i klubben när det gått såhär dåligt och det verkligen inte ser ut att vända. Hellre en person som agerar och gör lite fel då och då än en som står och ser på som en fågelholk medans skeppet sjunker...
Var det xbox, twitter, playstation, angry birds, surfplatta, vodka? hela natten innan eller? Jag har iaf gett upp denna säsongen, nu hoppas jag enbart på att DIF kommer klara kvalserien. Att inte kunna vinna 2 matcher på raken är ju helt sinnessjukt!! det är helt otroligt dåligt. varför sparkas inte tränarna? Är det kraven DIF har på tränarna? håll er under slutspel men några poäng över kval och om ni kan ta 1,2 el 3 poäng varannan match är vi helnöjda???...
Hur kommer det sig att så sjukt många underpresterar? det är fan dags att rensa luften och det pronto innan vi står där med byxorna nere och blir överkörda av ett allsvenskt lag och ser att äckliga aik är kvar i elit och vi är i allsvenskan.
Är fan skrämmande att det inte händer saker i klubben när det gått såhär dåligt och det verkligen inte ser ut att vända. Hellre en person som agerar och gör lite fel då och då än en som står och ser på som en fågelholk medans skeppet sjunker...
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
- swallat
Upp till oss att kräva avgång...Pogue Mahone skrev:DIF...?
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Järnkaminerna borde kanske göra en ny reklamkampanj. För något år sedan var budskapet:
"25 hjältar på isen, hur många på läktaren?"
Mer passande för stunden vore:
"Tusentals hjältar på läktaren, hur många på isen?"
Att sätta upp ett sådant plakat i lagets omklädningsrum vore en bra idé så att alla plastlirare öppnar ögonen och skärper sig.
Nä fyfan alltså, vi måste verkligen storstäda rejält inför nästa säsong. Det här håller fan inte. Inte ens jag som alltid varit positiv kan tro på något längre. Går vi till slutspel så är jag nöjd, inget snack om saken.
"25 hjältar på isen, hur många på läktaren?"
Mer passande för stunden vore:
"Tusentals hjältar på läktaren, hur många på isen?"
Att sätta upp ett sådant plakat i lagets omklädningsrum vore en bra idé så att alla plastlirare öppnar ögonen och skärper sig.
Nä fyfan alltså, vi måste verkligen storstäda rejält inför nästa säsong. Det här håller fan inte. Inte ens jag som alltid varit positiv kan tro på något längre. Går vi till slutspel så är jag nöjd, inget snack om saken.
Ser faktiskt helst att Hardy och Micke sparkas just i detta läge.
Känner faktiskt att Tomas Montén verkar vara mycket mera delaktig och framåtsträvande i båset.
Tomas tillsammans med Challe i båset skulle kunna bli en klar förbättring. Vi behöver den energin.
Känner faktiskt att Tomas Montén verkar vara mycket mera delaktig och framåtsträvande i båset.
Tomas tillsammans med Challe i båset skulle kunna bli en klar förbättring. Vi behöver den energin.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
android skrev:Själv bojkottar jag nu till och med 23 november 2012. Kommer även visa mitt missnöje genom att inte köpa en kaffe på hovet utan istället köpa den på McDonalds dom gånger jag är kaffe-sugen.

Men vafan android, du glömde "det här var fan DROPPEN!"...
Nej, inget hände idag heller. Ingen i föreningen visar utåt att de bryr sig. Ingen ursäkt till de som såg matchen och till de som faktiskt var på plats. Jag tror faktiskt inte de inser hur jävla dåliga och hur illa ute de är. Kvalserien nästa och tro fan dussinlirarna fortfarande kommer tro de har chans på sm-guldet.
-
Hahaha kan inte sluta skratta åt eländet
Så fort jag kommer att tänka på hockey så ser jag Cehlin dratta på röven, Kempe dribbla upp sig själv, Tjärnqvistarnas feta betongrövar när de står som koner på isen, Hardy Nilssons skrynkliga förvånade nuna när våra korplirare kör fast ännu en gång, Micke Johanssons fula leende när Järlefeldt juckar miljontals mini-Järlans upp i ändtarmen på våran exhjälte och avslutningsvis Claesson som kämpar, jobbar och sliter för att göra en så anvancerad handling, som att få ut pucken två meter från blålinjen.
Djurgårdens Ishockeylag är en parodi och vi har åtminstone 10 lag som är bra mycket skickligare i denna serie. Intressant fortsättning eller vad säger ni pojkar?
Men det är ju trevligt att de andra lagen får känna glädje på vår bekostnad....

Djurgårdens Ishockeylag är en parodi och vi har åtminstone 10 lag som är bra mycket skickligare i denna serie. Intressant fortsättning eller vad säger ni pojkar?
100% DJURGÅRDSJ***L
Frågan är bara vad det absolut bästa är att göra i detta läge. Vi har ju ingen aning om hur det ser ut ekonomiskt. Helst hade man väl velat sparka x antal spelare och tränare och bara ta in nya, men det är väl lättare sagt än gjort.Jockmaniac skrev:Hahaha kan inte sluta skratta åt eländetSå fort jag kommer att tänka på hockey så ser jag Cehlin dratta på röven, Kempe dribbla upp sig själv, Tjärnqvistarnas feta betongrövar när de står som koner på isen, Hardy Nilssons skrynkliga förvånade nuna när våra korplirare kör fast ännu en gång, Micke Johanssons fula leende när Järlefeldt juckar miljontals mini-Järlans upp i ändtarmen på våran exhjälte och avslutningsvis Claesson som kämpar, jobbar och sliter för att göra en så anvancerad handling, som att få ut pucken två meter från blålinjen.