Kolla lite högre upp i tråden så får du svar på din fråga.Baggso skrev:Jag vill inte vara sån men.. om man har säsongsbiljetter med slutspel, gäller detta även ett eventuellt spel i kvalserien?
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Frågetråden
- Nummer19
 - Medlem: Ja, vanlig medlem
 - Säsongskort: Ja

Re: Frågetråden
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
						Re: Re: Frågetråden
Ops ty!Nummer19 skrev:Kolla lite högre upp i tråden så får du svar på din fråga.Baggso skrev:Jag vill inte vara sån men.. om man har säsongsbiljetter med slutspel, gäller detta även ett eventuellt spel i kvalserien?
Tänkt på detta länge. Varför är difs entré så lam när spelarna kommer in på isen? Varför har dom inte kaminen längre?

Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
						- Daniel942

Hahaha?Inteno skrev:Tänkt på detta länge. Varför är difs entré så lam när spelarna kommer in på isen? Varför har dom inte kaminen längre?
DIF!
Jaha vad var det för fel på detta nu då? Alla har väl sina egna frågor?Daniel942 skrev:Hahaha?Inteno skrev:Tänkt på detta länge. Varför är difs entré så lam när spelarna kommer in på isen? Varför har dom inte kaminen längre?
Jim Morrison - "Järlan borde betala ett nyförvärv ur egen jävla ficka. Ta ett jävla SMS-lån eller något."
Jag håller med dig. När de andra lagen gör sin entré så blir deras publik laddad och sugna på match, det märker man. När DIF kommer ut på isen håller man på att somna.Inteno skrev:Tänkt på detta länge. Varför är difs entré så lam när spelarna kommer in på isen? Varför har dom inte kaminen längre?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
						- Daniel942

Kaminen? Allvarligt?Inteno skrev:Jaha vad var det för fel på detta nu då? Alla har väl sina egna frågor?Daniel942 skrev:Hahaha?Inteno skrev:Tänkt på detta länge. Varför är difs entré så lam när spelarna kommer in på isen? Varför har dom inte kaminen längre?
DIF!
						- Nummer19

Tycker ochså att vi ska ta tillbaka kaminen! Vad är det som är fel med den?Daniel942 skrev:Kaminen? Allvarligt?Inteno skrev:Jaha vad var det för fel på detta nu då? Alla har väl sina egna frågor?Daniel942 skrev:Hahaha?Inteno skrev:Tänkt på detta länge. Varför är difs entré så lam när spelarna kommer in på isen? Varför har dom inte kaminen längre?
Dessutom tycker jag att dom ska spela "Heroes" genom hela intro videon!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Ja kolla på tex frölunda tror jag de var, deras "eld" "sprutar" ju hela tiden medans spelarna kommer in. Men på dif entré så poffar det till lite en gång sedan inget mer. detta får dom styra upp till nästa säsong!

- Daniel942

Hur många matcher har du gått på denna säsong?Inteno skrev:Ja kolla på tex frölunda tror jag de var, deras "eld" "sprutar" ju hela tiden medans spelarna kommer in. Men på dif entré så poffar det till lite en gång sedan inget mer. detta får dom styra upp till nästa säsong!
De hade så i början, men det togs bort efter klagomål och eldklotet kom tillbaka. Helt rätt beslut, LHC flammor det du beskriver.
DIF!
Nej. Frölunda har så.

Vad är det som gäller på AS egentligen... Får man stå en hel match på AS?
Blev ett jäkla liv på AS för att de längst fram stod upp och vägrade sätta sig ner så ingen bakom såg någonting. De stod upp på uppvärmning, de stod upp vid entré, de stod upp i box play. Ja, de stod väl uppe hela första perioden innan de gick. "Detta är AS, så här får man stå upp" sa de. Gick så långt så att folk började kalla varandra för tjockisar och allt möjligt. Väldigt märklig situation.

Blev ett jäkla liv på AS för att de längst fram stod upp och vägrade sätta sig ner så ingen bakom såg någonting. De stod upp på uppvärmning, de stod upp vid entré, de stod upp i box play. Ja, de stod väl uppe hela första perioden innan de gick. "Detta är AS, så här får man stå upp" sa de. Gick så långt så att folk började kalla varandra för tjockisar och allt möjligt. Väldigt märklig situation.
Sektionen heter aktivsittplats - Du har rätt att sitta och du har rätt att stå i min mening. Enda gånger jag sitter är vid periodpauserna. Hade gnäll förra säsongen bakom mig men dom personerna tycks vara borta nu.pulverapa skrev:Vad är det som gäller på AS egentligen... Får man stå en hel match på AS?
Sen är det väl inte så stor skillnad att flytta sig till klacken om det nu gnälls. Stå upp när det behövs, sitt ner när du inte orkar stå. Så jag tolkar sektionen.
- -daniel-

Ja det var helt sjukt dålig stämning överallt på övre i dag... helt sjukt vilka idioter det finns i egna DIF leden som nästintill börjar slåss.
EDIT: På AS får man stå hela matchen. Acceptera det eller gå hem.

EDIT: På AS får man stå hela matchen. Acceptera det eller gå hem.