Vad gör Albelin?Jim Morrison skrev: ↑2026-09-22 18:59:12Jeremy Colliton tränar 14-åringar i Chicago just nuantondahlback skrev: ↑2026-09-22 18:54:30 Frågan är vilka tränarnamn som finns tillgängliga i dagsläget![]()
SHL 26/27 Rögle - Djurgårdens IF 22/9
Josef tekar ju som besatt! Hur bensäker som helst!
Om de fortsätter lika illa som de slutade förra säsongen så behöver nog inte underprestationen vara så länge.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Knickedick
- Medlem: Ja, vanlig medlem
En poäng har du instruktionerna. Men då måste vi förenkla och då behöver vi typer som vill och vågar spela det primitiva spelet. Det är vår enda chans att vinnaJim Morrison skrev: ↑2026-09-22 18:50:02Det enda vi gör är ju att dumpa när vi har pucken. Men visst, det är knappast någon som håller Hank på bänken just nu även om jag personligen tror att de flesta hämmas av instruktioner uppifrån.Knickedick skrev: ↑2026-09-22 18:48:40 Jag är fullt allvarlig nu! IN MED HANK!!
Han krigar iaf för skölden. Ibland är det bästa du kan göra att dumpa och gå, men då måste du våga sticka in nosen och ta några blåmärken för att ge några. Jag ser ingen av alla de fina namnet vi värvat ihop som är villig att göra det.
Det var därför många har missbedömde Lill-fimpens värde totalt. Han var minst på banan men han var fan med huvudet före in i sargen för att kriga åt sig pucken.
Haha! Åman does not give a FUCK! 
Kimby behöver mer tid. 2 evighetslånga försäsonger och en hel säsong räcker inte om man ska hinna sätta ett spel där ögonen inte blöder..Vi kan inte kräva det. Förhoppningsvis har han implementerat spelet bakifrån oktober 2028.
Ingen tränare lyckas sätta ett hyfsat grundSPEL på 18 månader. Vi sätter allt hopp till Hellberg, vi kan inte kräva annat.
Ingen tränare lyckas sätta ett hyfsat grundSPEL på 18 månader. Vi sätter allt hopp till Hellberg, vi kan inte kräva annat.
Holy shit en tackling!"
Andra matchen i rad som bp är bäst.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- DIF_Soldier
"Du är inte ensam därute"
- Den Riktiga Kronwall
Säg den glädje som varar
-
Knickedick
Måste få ihop en välsmakande meny, inte bara en massa kockar som vi inte vet hur de ska komplettera varandra och skapa en maskin avManijock skrev: ↑2026-09-22 18:52:57Tycker Stockselius och Gunler såg minst rädda ut. Blomgren/Grewe är kassa. Hudon/Pettersen kassa. Snively/Vejdemo är för många kockar. Precis som väntat.Knickedick skrev: ↑2026-09-22 18:48:40 Jag är fullt allvarlig nu! IN MED HANK!!
Han krigar iaf för skölden. Ibland är det bästa du kan göra att dumpa och gå, men då måste du våga sticka in nosen och ta några blåmärken för att ge några. Jag ser ingen av alla de fina namnet vi värvat ihop som är villig att göra det.
Det var därför många har missbedömde Lill-fimpens värde totalt. Han var minst på banan men han var fan med huvudet före in i sargen för att kriga åt sig pucken.
Håller med dig, in med Hank. In med Liam Pettersson istället för Sissons eller Lindström också.
-
sirwilliam
Det där ska ju inte va nåt. Dock kan man ifrågasätta varför inte han ladue åker efteråt??
Var har vår unga lovande tränare lärt sig sargspelet? Är inte det moderna att gå rakt på mål!?
-
Knickedick
Vi klarar inte av det. Vi sätter oss i tidsnöd. Det är därför vi dumpar utan tanke och ser helt förvirrade ut. Ta in spelare då som vet vad du ska göra när du dumpat. Låt det vara primitivt. Men spela därefter. Inte som nödlösning utan som plan. Har du inga playmakers så har du inte. Att spela Petersen med Hudon säger allt!DIFLuWi skrev: ↑2026-09-22 18:54:13Vi gör väl inget annat än att dumpa och gå?Knickedick skrev: ↑2026-09-22 18:48:40 Jag är fullt allvarlig nu! IN MED HANK!!
Vore väl bättre med nån som håller i pucken, slår passningar på bladet, söker oväntade ytor.
Rakt på mål två anfall i rad nu! Det blir ju kaos framför Röglekassen direkt!