Garpen tycker det är bra
HA 22/23: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 1/11
Det där börjar jag också seriöst misstänka, har sett detta beteende förr i lag.
Nu tog Brodda en 2a för att slippa spela på 2 mins!

Senast redigerad av captcash den 2023-11-01 20:16:47, redigerad totalt 1 gånger.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Men domarna är ju toppen... Det verkar vara konsensus här på forat.
It's the hope that kills you.
Kan vara ett uppköpMattias_87 skrev: ↑2023-11-01 20:16:00Finns ingen annan som kommer vilja ta över. Möjligen någon FAS3 från arbetsförmedlingen.
Tror spelarna hade gjort det bättre utan staben
Sväva i det blå
Det finns utvecklingspotential hos domarkåren i stort men s23/24 ligger absolut inget på domarna gällande vår prestation så här långt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Ett lag proppfullt med spelare och ledare som var bra förr.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
HA 22/23: BIK Karlskoga - Djurgårdens IF 1/11ter försöker
Gav ju upp denna upplaga av DIF Hockey (gäller såväl lag, ledarstab som organisation) för ett antal omgångar sedan. Hoppet är ju det sista som överger människan, så jag tänkte att det kanske har hänt något positivt, någon slags uppryckning eller så. Men ICKE då, vetkar ju som det här hålet DIF Hockey har hamnat i är bottenlöst. Till och med pucken är hal som såpa när våra målvakter försöker få tag på den. Tänk, för några år sedan hade vi en sportchef som heter Tjomme, och en tränare som heter Robert Olsson… sen fick en annan wannabe-sportchef som jag inte ens ämnar nämna vid namn hybris, och det peakade med att vi hade en coach från andra sidan det stora vattnet som knappt kunde stå upp i båset, och förfallet fortsätter…
Stolt, men aldrig nöjd
Vi får inte spela PP pga att vi inte jobbar.... Punkt! Garpenlöv borde riva avbytarbåset i frustration. Men han står där och ser ut som Ferdinand på julafton. En jävla kossa i trynet..Mer energi och uttryck finns inte där.
Jaa alltså vad ska han göra å andra sidan. Som att ha en helt läspande Chilenare som radiaankare.
Jaa alltså vad ska han göra å andra sidan. Som att ha en helt läspande Chilenare som radiaankare.
Ta in JJ/Enqvist, bara så att spelarna får en ny röst i båset. Garpen har tappat gruppen, det vore mer skadligt för laget om han är kvar än att vi helt lirar utan en HC..Mattias_87 skrev: ↑2023-11-01 20:16:00Finns ingen annan som kommer vilja ta över. Möjligen någon FAS3 från arbetsförmedlingen.
Finns hur många som helst som vill träna Djurgården, det är det minsta problemet.Mattias_87 skrev: ↑2023-11-01 20:16:00Finns ingen annan som kommer vilja ta över. Möjligen någon FAS3 från arbetsförmedlingen.
Varför åker Brodin och gänget runt och slashar/hakar istället för att tacklas? Ska det vara effektivare?
Man sitter ju fan och nickar till här