Skulle ha gjorts för länge sedan ett smärre skämt att han ska över till New Jersey är 200 % säker på att han blir en draftflopp
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Färjestad 27/3 - 2021
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ceterum censeo Solna esse delendam
Dåligt av mig där, sorryMagnutz skrev: ↑2021-03-27 16:50:03 Från moderator-perspektivet:
Homofobi, rasism och annat kränkande skit blir omedelbart bortplockat när vi ser det och:
Om du får för dig att DIF Hockeys forum är rätt plats för dig att uttrycka dig homofobiskt, rasistiskt eller på andra vidriga sätt så tänker du fel. Fundera på hur du tänker, vilka värderingar du har och på vilka sätt du kan bli bättre som människa.
Matchen? Jovars, vi har lyft oss en del och kan vi kriga på i 3e så vinner vi nog.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
LHC -Luleå
LHC-Hv
Inte säkert LHC tar mer än 3 p här.
Luleå på gång, kommer inte ge bort något gratis nu. Bulan är butter och grinig efter många förluster på slutet.
LHC-Hv
Inte säkert LHC tar mer än 3 p här.
Luleå på gång, kommer inte ge bort något gratis nu. Bulan är butter och grinig efter många förluster på slutet.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ytterligare 40 min utan pp, förmodligen kommer det som vanligt en kompensation för att fixa tillstatsen med 27 sekunder kvar...
It's the hope that kills you.
I pausen visades typ 5 sekunder från vårt omklädningsrum och målvaktstränarens sidestep i omklädningsrummet när han undvek att kliva på skölden: Det är bra kultur. Så har det vart, så är det och så ska det alltid vara.
Spaning: Till er som har DIF-dörrmattor vid lägenhetsdörren eller kanske i bilen. Fundera på det en stund. En nedskitad, trampad sköld är inte det sexigaste jag vet. Jag skulle undvika att använda vår sköld som skitavskrapare.
Nu, 20 minuter som avgör resten av säsongen. Spännande!
Spaning: Till er som har DIF-dörrmattor vid lägenhetsdörren eller kanske i bilen. Fundera på det en stund. En nedskitad, trampad sköld är inte det sexigaste jag vet. Jag skulle undvika att använda vår sköld som skitavskrapare.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Haha, solklar utv igen
Förstår hur du menar men det kanske skall börjas i rätt led: Varför säljs det överhuvudtaget?Magnutz skrev: ↑2021-03-27 17:03:45 I pausen visades typ 5 sekunder från vårt omklädningsrum och målvaktstränarens sidestep i omklädningsrummet när han undvek att kliva på skölden: Det är bra kultur. Så har det vart, så är det och så ska det alltid vara.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Första gången i år man får känna på lite nerv. Uppfriskande. 

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Äh, vad faan håller vi på med i egen zon?!?! Så jävla oskärpt!
It's the hope that kills you.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Roliga målvakter vi har på kontrakt nästa säsong.
Avskaffa tre mot tre.
-
Ja, håller med! Det är märkligt som fan. Nån hade otur när den tanken tänktes.Frankie skrev: ↑2021-03-27 17:12:05Förstår hur du menar men det kanske skall börjas i rätt led: Varför säljs det överhuvudtaget?Magnutz skrev: ↑2021-03-27 17:03:45 I pausen visades typ 5 sekunder från vårt omklädningsrum och målvaktstränarens sidestep i omklädningsrummet när han undvek att kliva på skölden: Det är bra kultur. Så har det vart, så är det och så ska det alltid vara.

2-3 och vi spelar juniorhockey igen. Ingen som har koll på något. Alla stirrar puck och hela jävla vänstersidan, sett från Mantas, är helt ren på DIF. Tre FBK är där och de kan ju för fan välja vem som ska göra målet. Sånt är hemskt att se.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.