Manijock skrev:Som sagt så hittades en spelare för diving iallafall. Mycket riktigt Strandbergs hakning från första perioden. Kan garanterat hitta fler om man letar men får vara nöjd för det lilla antar jag. Mer än vad man trodde på förhand.
Känns som en markering, att det blev just han känns lite slump.
Nu var just hans tydligast, då får han ta den, men fanns betydligt fler att välja på.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Lee Harvey Oswald skrev:Saik är otroligt blekt utan #10, DIF grymt stabila över tid.
Vi gör en ok bortamatch, inte mer. släpper till alldeles för många öppna lägen när matchen fortfarande stod och vägde.
Ändå blir det 5-0, det är helt snurrigt faktiskt, tänk när vi börjar göra 60 helgjutna minuter
Adam visar fjolårets grundserieforms idag, hur cool och samlad som helst, snyggt!
Precis så.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Grabben från Söder skrev:Ett Skellefteå-fan drog till med den här kommentaren efter matchen på Facebook
”Vi var så förbannat ineffektiva ikväll!!!! Ingenting gick in! Vi kunde haft 6-7 mål ikväll om chanserna suttit där! Djurgårn har tur som får mål på allting. Pucken studsade deras väg ikväll. Sen hade dom domarna med sig. De fick hugga Hur mycke de ville å filma till sig utv... fyfan”
Grabben från Söder skrev:Ett Skellefteå-fan drog till med den här kommentaren efter matchen på Facebook
”Vi var så förbannat ineffektiva ikväll!!!! Ingenting gick in! Vi kunde haft 6-7 mål ikväll om chanserna suttit där! Djurgårn har tur som får mål på allting. Pucken studsade deras väg ikväll. Sen hade dom domarna med sig. De fick hugga Hur mycke de ville å filma till sig utv... fyfan”
Är så tudelad till sånt här....
Självklart är det bra att ligan säger ifrån mot sånt här tramsbeteende, men vad gör det eg...?
Han får böta 5000. Nu vet jag inte vad han kan ha i lön, men för en etablerad SHL-spelare är det ju ingen jättesumma direkt.
DIF fick en utvisning. saik fick inget. Så ser min verklighet ut som DIF-supporter. Jag skiter fullständigt i hurvida nån för böta eller inte. Blir enkelt för laget som åker på böter att lösa det på något sätt...
Nu åkte foliehatten på, och det kommer ju ändå inte leda nånvart, men min spontana reaktion är "Jaha".
Stäng av han nästa match han möter oss istället, för det här systemet kommer knappast leda till nån förbättring.
Tror sportsliga påföljder kommer slå betydligt hårdare än nån fjantig bötessumma....
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Praetori skrev:Kaffe vs Världens finaste förening. Matchtråd för fasiken!!
exakt
Alltså vad faan...
Kämpa!
Är det ens match idag? Behöver lite forumhets för att komma igång.
Ja. Årets första riktiga värdemätare. Kaffe borta ffs.
Ja strike 46 eller vad kan vi vara uppe i? (Är väl egentligen ute efter 3 i baseball).
Ta bort spärren så användare kan skapa matchtrådar eller så får det inte fallera en gång till under pågående säsong!
Dock så skulle reglerna gärna få vara stenhårda, att mönstret på trådtopic skall följas och att det blir kick-ban om det skapas skräptrådar.