SHL: Omgång 16 : Djurgårdens IF - Färjestad 3/11-2017
- Lee Harvey Oswald
Re: SHL: Omgång 16 : Djurgårdens IF - Färjestad 3/11-2017
Jag är kär
Det är nästan så jag överväger att bli homosexuell, jag vill ha valfri Davidsson
Det är nästan så jag överväger att bli homosexuell, jag vill ha valfri Davidsson
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Ljung gör det ok och tekar riktigt bea. Bourque var lite seg idag,oinspirerad.
Juniskedjan är vår förstakedja!
Juniskedjan är vår förstakedja!
Hultström borta i tredje eller bara osynlig?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Han har varit osynlig sen han kom.DRC skrev:Hultström borta i tredje eller bara osynlig?
Jontemacka?Lee Harvey Oswald skrev:Jag är kär
Jäkligt skön vinst. På´t igen imorgon.
Hoppas vi kan gå ut lika hårt då med.
Hoppas vi kan gå ut lika hårt då med.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
-
Hela laget gör det så sjukt bra idag. Fbk la väldigt mycket krut på 1 och 2 kedjan idag då vi saknar mycket spelare. Men laget spelar verkligen för laget och vi gör det perfekt!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Så jävla enkelt.
Davidssons är sanslösa, Jocke gör en grym match i mål. Hockeylivet leker!
Davidssons är sanslösa, Jocke gör en grym match i mål. Hockeylivet leker!
- minalman
Ser bra ut.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Kanske blir det till att ligga i kväll... kärringen satt i köket hela första perioden och smuttade på ett vinglas.... bra så länge, sen sätter hon sig i soffan till andra, några minuter efter 2-1 så säger jag åt henne att det gick bättre när hon satt i köket... då tittade hon konstigt på mig och gick till sovrummet...är lite osäker på om hon är sugen eller inte...
Annars finns en kille som är sugen på Jonte här. Ni kanske kan fixa ihop nåt.#10 skrev:Kanske blir det till att ligga i kväll... kärringen satt i köket hela första perioden och smuttade på ett vinglas.... bra så länge, sen sätter hon sig i soffan till andra, några minuter efter 2-1 så säger jag åt henne att det gick bättre när hon satt i köket... då tittade hon konstigt på mig och gick till sovrummet...är lite osäker på om hon är sugen eller inte...
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Så jävla nöjd med vårat spel. Backspelet fungerar verkligen kanon och juniorerna tar för sig. En match till sen får grabbarna en välförtjänt vila.
Avskaffa tre mot tre.
-
Verkligen! Vi har seriens bästa försvar just nu, galet stabila även när vi får press emot oss. Det som skulle vara vår stora akilleshäl i år har iaf såhär långt visat sig vara det helt motsatta!Mattias_87 skrev:Så jävla nöjd med vårat spel. Backspelet fungerar verkligen kanon och juniorerna tar för sig. En match till sen får grabbarna en välförtjänt vila.
Utöver de som redan hyllats måste jag lyfta fram Högga igen! Alltså han lirar verkligen på en helt annan nivå än övriga på banan. Gör ju precis som han vill samtidigt som han har blivit en jätte bakåt.
Vejdemo är annars vår enskilt bästa forward idag. Vilken utveckling han har haft i år! Nu mår man

Utom Högga. Han spelar så bra att han får spela ännu mer.Mattias_87 skrev:Så jävla nöjd med vårat spel. Backspelet fungerar verkligen kanon och juniorerna tar för sig. En match till sen får grabbarna en välförtjänt vila.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Må de bara inte göra som fotbollen och börja spela skit efter uppehåll...Mattias_87 skrev:Så jävla nöjd med vårat spel. Backspelet fungerar verkligen kanon och juniorerna tar för sig. En match till sen får grabbarna en välförtjänt vila.