Den stora skillnad jag tycker mig se är att han faktiskt vissar lite känslor både när vi spelar bra och mindre bra. Förra säsongen mest likgiltig...Praetori skrev:Gillar Robban mer och mer. Han tom låter som en Djurgårdare trots att han bara coachat våra juniorer under skölden.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
SHL: Omgång 15: Skellefteå - Djurgårdens IF 28/10-2017
Re: SHL: Omgång 15: Skellefteå - Djurgårdens IF 28/10-2017
Edit: jag är sämst
Den där Lindholm har varit riktigt äcklig dom här två mötena
Jag tror det här blir en nagelbitare så jag hällde upp en stadig bourbon
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Nej det är nästan så man önskar att man var på plats. Trots platsen i fråga.sensei skrev:Man kan ju inte direkt klaga på matchkvaliteten
Tycker SAIKs klack också bjudit till trots handikappet.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Henke_F skrev:Haha ja vad man önskar sig tillbaks till den tiden. Då gjorde det ont att möta oss. =)Praetori skrev:Ärligt talat så tycker jag de håller en ok nivå. Matchen är ju underhållande och de tar det tydligaste. Hockey är en kampsport och jag vill gärna att grundserien håller slutspelsnivå i intensitet.Henke_F skrev:Inte bara denna match men att det svänger rejält i nivå är ett stort problem där dom skiter i "halv på flit" trippingar, interference i inledningarna eller helt sonika låter ett lag hålla på med riv och slit ryggsäckshockey.Magnutz skrev:Domarna tappar matchen pga att de tillåter en sjukt massa jävla idiotgrejer från fjällråttorna.. pinsamt och farligt för sporten.
Det är inte professionellt agerat, tomtenivå och parodi helt enkelt.
Det är SNÄLLT där ute jämfört med hur det såg ut på 90-talet. Håkan Södergren hade suttit mer i utvisningsbåset än på bänken om vi kunde genomföra tidsresor.
Alltså, de får ju gärna sluta blåsa helt och hållet om de bara gör lika åt båda håll. De släpper tio raka slashingar och sen kommer en tvåa för.. slashing. Sånt gör fan ont att uppleva. Jag tror att Saikarna tycker samma och de har lika mycket rätt som jag har. Det är godtyckligt och ojämnt.
Hårt spel älskar jag men inte fult och fegt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
En Bourbon kan aldrig bli "stadig". Det är majs i flytande form.sensei skrev:Jag tror det här blir en nagelbitare så jag hällde upp en stadig bourbon
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Fan, inte straff...
Fan låt LJ slå...
Bara att glömma att det blir mål 

Straff, totalt ofarligt, såklart.
Fel!!!Dusinator skrev:Fan låt LJ slå...
Jag tror att jag följer ditt exempel.sensei skrev:Jag tror det här blir en nagelbitare så jag hällde upp en stadig bourbon

Edit, det bidde en Brandy istället.
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Senast redigerad av sauron den 2017-10-28 18:50:24, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
Men... Sätt in någon som kan lägga en straff en jävla gång.
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Skickat från min F8331 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
HahaPraetori skrev:En Bourbon kan aldrig bli "stadig". Det är majs i flytande form.sensei skrev:Jag tror det här blir en nagelbitare så jag hällde upp en stadig bourbon
Skulle inte AJF fått lägga sin egen straff? Jaja, alltid lätt med facit i hand men han har ju nyss gjort ett frilägesmål.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel