Det är inte han, kan inte vara.jarnkamin136 skrev:Alltså Hultström.. är det bara jag som tycker han är riktigt dålig just nu?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Måste vara den 12kg långsammare och trögtänkta okända lillebrorsan
Det är inte han, kan inte vara.jarnkamin136 skrev:Alltså Hultström.. är det bara jag som tycker han är riktigt dålig just nu?
Davidsson skrev:Förlusterna mot FBK är dom värsta, alltid!!
Att du personligen inte uppskattar vad han skriver betyder inte att han inte är en journalist. Journalistik innebär, per definition, att samla in och bearbeta information och nyheter samt presentera dessa genom olika medier.Magnutz skrev:Återigen, Madhawk är ingen journalist. Han är en bloggare som förstör en del av magin som jag och andra med mig förknippar med hockeyn.B.I.B.A skrev:Det är ju knappast journalisternas fel att spelarna förhandlar med andra klubbar under säsong. De gör bara sitt jobb.Magnutz skrev:Nej det är det inte. Han och hans likar är inga journalister. Dessutom lever han på sporten och bör i så fall vara den trogen. Min åsikt men den står jag fast vid.DIF_Soldier skrev:Det där är ju vad journalistik är.Magnutz skrev: Värdelös "journalistik" som bara handlar om "SE MIG - SHIIIT VA BRA KONTAKTER JA HAR OCH JAAAAAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET!"
Det brinner ju inte i ögonen på honom precis. Trött intervju i paus där han borde vara asförbannad på sig själv efter flera missar i första. Fram med lite tjurighet och glöd människa. Låt Ahlen jaga honom runt Globen ett par varv med hot om twisted nipples inför match så kanske han får upp farten.Lee Harvey Oswald skrev:Det är inte han, kan inte vara.jarnkamin136 skrev:Alltså Hultström.. är det bara jag som tycker han är riktigt dålig just nu?
Måste vara den 12kg långsammare och trögtänkta okända lillebrorsan
Skulle vi ta play in platsen i sista omg på Luleås bekostnad bjuder jag alla aktiva här på öl nästa gång jag är i Stockholm.....EspenK skrev:I nästa omgång
Luleå möter växjö. Ska var 0p för Luleå.
Karlskrona möter Färjestad. Blir tre poäng till KHK.
Vi möter örebro. Troligtvis 0-2 poäng. De passar oss extremt dåligt.
Leksand har dubbelmöte mot HV. Ska bli 0p för dem men Hv är ojämna.
Vill pressa ner Luleå under strecket omgående så att de får lite panik.
Sicket icke-svar, finns inget sakligt motargument i det du just skrev. (och snygg avrundning för att "ändå" vara on topicMagnutz skrev:Nej det är det inte. Han och hans likar är inga journalister. Dessutom lever han på sporten och bör i så fall vara den trogen. Min åsikt men den står jag fast vid.DIF_Soldier skrev:Det där är ju vad journalistik är.Magnutz skrev: Värdelös "journalistik" som bara handlar om "SE MIG - SHIIIT VA BRA KONTAKTER JA HAR OCH JAAAAAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET!"
Och, matchen? Fan. Så jävla tråkigt att förlora mot fbk.
Hur f-n kan tombellini spela i 1 a linjen ? Vilken sopa !DRC skrev:Bara att glömma play in. Ända offensiva kortet som finns att spela, Patrik Lundh, lär inte ensam orka leverera resten av säsongen och några andra alternativ finns ju inte.
Håll undan Leksand bara så stänger vi den här skitsäsongen för att vänta in vad för elände genierna ska ställa till inför nästa säsong.
Att Ikonen och Jeff fortfarande strumpar runt är helt, helt overkligt.
Vad diskuterar ni ens? Om det är Mrmadhawks fel att Varakas e kass?DIF_Soldier skrev:Sicket icke-svar, finns inget sakligt motargument i det du just skrev. (och snygg avrundning för att "ändå" vara on topicMagnutz skrev:Nej det är det inte. Han och hans likar är inga journalister. Dessutom lever han på sporten och bör i så fall vara den trogen. Min åsikt men den står jag fast vid.DIF_Soldier skrev:Det där är ju vad journalistik är.Magnutz skrev: Värdelös "journalistik" som bara handlar om "SE MIG - SHIIIT VA BRA KONTAKTER JA HAR OCH JAAAAAG VET NÅGOT SOM INTE NI VET!"
Och, matchen? Fan. Så jävla tråkigt att förlora mot fbk.)
Journalistik idag är, for better or worse, att hitta scoop och breaka nyheter först för att få klick och läsningar. Förstår att du är sur, men här har du banne mig INGENTING.
Tid och plats?#10 skrev:Skulle vi ta play in platsen i sista omg på Luleås bekostnad bjuder jag alla aktiva här på öl nästa gång jag är i Stockholm.....EspenK skrev:I nästa omgång
Jag tar 10-15 st.#10 skrev:Skulle vi ta play in platsen i sista omg på Luleås bekostnad bjuder jag alla aktiva här på öl nästa gång jag är i Stockholm.....EspenK skrev:I nästa omgång