SHL Omgång 34: Djurgårdens IF - Brynäs 12/1 2017
Re: SHL Omgång 34: Djurgårdens IF - Brynäs 12/1 2017
Vi hittar ett sätt att förlora igen alltså. Magiskt.
Men tänk vad bra vi hade vart om vi hade haft en förstamålis och lite dugliga utespelare.
Men tänk vad bra vi hade vart om vi hade haft en förstamålis och lite dugliga utespelare.
Avgå Jocke.
Bra första, bra andra, bajs halva tredje och rätt vad det är så är det kvitterat.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Kul o komma hem till detta... 
Och nu kan man ju bara anta att vi är livrädda att tappa hela matchen medan Brynäs öser för 3p då de hade 0p nyss... så ingen svår gissning hur detta slutar!

Och nu kan man ju bara anta att vi är livrädda att tappa hela matchen medan Brynäs öser för 3p då de hade 0p nyss... så ingen svår gissning hur detta slutar!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Lee Harvey Oswald
Njaa, DIF förtjänar inte bättre, vi kan inte stänga matcher, saknas kunskap
Ladda för kval
Ladda för kval
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Får inte brynäs tvåan där från ingenstans skulle de inte alls se ut som de gör.
Vi ska inte tappa 3-1 hemma. Som vanligt så slutar vi spela i tredje. Just nu kissar vi på oss.
Har vi nån sorts taktik som säger att vi inte får slå sarg ut. Fastnar ju alltid i egen zon.
Har vi nån sorts taktik som säger att vi inte får slå sarg ut. Fastnar ju alltid i egen zon.
- Lee Harvey Oswald
Att vi ger bort detta, trots 3-1 och 5-3 spel.
Nä, nu stämplar jag ut för denna säsong, har sett tillräckligt
Nä, nu stämplar jag ut för denna säsong, har sett tillräckligt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Satsa allt på att få hem Mantas redan denna säsong. Vi har seriens sämsta målvaktspar. Det här duger inte!
Fy fan vad svagt att tappa detta... Men som tidigare nämnts så är en bidragande orsak den vansinnigt enögda bedömningsnivån hos de randiga...
Skickat från min F8331 via Tapatalk
It's the hope that kills you.
Gör vi fler mål då?rikkard skrev:Satsa allt på att få hem Mantas redan denna säsong. Vi har seriens sämsta målvaktspar. Det här duger inte!
Vi har seriens sämsta anfalls-coach!rikkard skrev:Satsa allt på att få hem Mantas redan denna säsong. Vi har seriens sämsta målvaktspar. Det här duger inte!
Stolt, men aldrig nöjd
Shit vad folk gnäller. Brynäs spelar grymt bra sista 10-15 och får dessutom utdelning.
Grabbarna blir försiktiga och den tunga forecheck och trampet som bäddar för de första två perioderas framgångar upprätthålls inte av naturliga skäl. Det ser stundvis likadant ut i NHL och KHL också.
Grabbarna blir försiktiga och den tunga forecheck och trampet som bäddar för de första två perioderas framgångar upprätthålls inte av naturliga skäl. Det ser stundvis likadant ut i NHL och KHL också.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Haha va? Kan vi inte ens göra mål på 2 min med 5vs3 så spelar det ingen roll att vi får utvisningar med oss.. Blir så när dem sätter in folk som lallar runt och seriens sämsta målvaktspar.sauron skrev:Fy fan vad svagt att tappa detta... Men som tidigare nämnts så är en bidragande orsak den vansinnigt enögda bedömningsnivån hos de randiga...
Skickat från min E6853 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
3 mål SKA räcka på hemmaplan i de flesta matcher, så känns skitsamma den frågan. Vid 3-1 stänger alla lag utom oss matcher och vinner med 4-1 i tom kasse.Ohddan skrev:Gör vi fler mål då?rikkard skrev:Satsa allt på att få hem Mantas redan denna säsong. Vi har seriens sämsta målvaktspar. Det här duger inte!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Bra gjort missa 2 gratis lägen.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05