SHL: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/9-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/9-2016
Vi spelar mest med 3e och 4e kedjan i tredje va? Tror inte jag sett Matt, Jeff och Brodin en enda gång?
Senast redigerad av Glory1 den 2016-09-28 20:06:47, redigerad totalt 1 gånger.
Talande bilder på Jocke & Tjomme för oss som följer Cmore. De såg ut att längta efter sommaren.
Urbom sämsta värvningen i år
Är det ingen mer som tycker att Linus J borde spela högre upp i hierarkin. Inte med Ahlen och Henke.
Ingen borde spela med Ahlen..EspenK skrev:Är det ingen mer som tycker att Linus J borde spela högre upp i hierarkin. Inte med Ahlen och Henke.
Svagt målvaktspel i alla tre matcher (är någon förvånad). Tellqvist på 13:e plats i räddningsprocent, Reiderborn ytterligare någon placering bakom. Hoppas (jag vet att det låter cyniskt) att en av dem får en långtidsskada, så att vi kan plocka in något annat.
Kanske ska tipsa honom om att sikta på första gubben så kanske skottet går igenom.Praetori skrev:Alltså han är helt otrolig på att pricka motståndare. Nästan så det är komiskt. Men ja det finns potential där.EspenK skrev:När Press lär sig att skjuta förbi första spelaren så kommer han bli grym...
Nu tycker jag ioförsig att hela laget ska skämmas, förlust i hemmapremiären, att då komma in med denna inställning till match två och bli förnedrade av ett uselt lag. Den inställningen skrämmer mig. har vi två lag bakom oss efter vad jag sett dom 3 första matcherna så får man nästan känna sig nöjd. Nu får man hoppas det lossnar, men känner mig lite tveksam faktiskt?B.I.B.A skrev:Tjomme och Jocke ser ut att skämmas. Bra.
Så som de första matcherna ser ut så spelar han ju redan med våra bästa spelare.EspenK skrev:Är det ingen mer som tycker att Linus J borde spela högre upp i hierarkin. Inte med Ahlen och Henke.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Det tog nästan 3 perioder innan vi sätter in en riktig tackling. Helt obeskrivligt tamt & vekt spel.
Episkt dålig match.
Episkt dålig match.
Tycker han är perfekt där. Vi måste ha hyfsat jämnstarka kedjor i tempo om det skall fungera med det långsiktiga spelsystemet man vill ha.EspenK skrev:Är det ingen mer som tycker att Linus J borde spela högre upp i hierarkin. Inte med Ahlen och Henke.
Övrigt: Kvällens behållning är bröderna Davidsson med Lundin. Frisk fläkt och respektlösa på precis rätt sätt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Typ som när man är full och INTE skall gå in i lyktstolpar. Siktar man på dem så missar man.EspenK skrev:Kanske ska tipsa honom om att sikta på första gubben så kanske skottet går igenom.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skakigt mot ett uddlöst Leksand.
Passivt mot ett medgörligt Malmö.
Uselt mot ett allsvenskt Karlskrona.
Ja vi har fyra spelare skadade men resten då?
Passivt mot ett medgörligt Malmö.
Uselt mot ett allsvenskt Karlskrona.
Ja vi har fyra spelare skadade men resten då?
Ridderwall spelar uruselt men slog någon på käften. Grymt av bajaren!
Född till sportchef.
Bettar på att vi ligger näst sist (före leksand) efter 10 omgångar.
Any takers?
Any takers?