SHL Åttondelsfinal 2: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/3 2016
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL Åttondelsfinal 2: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/3 20
Ja man hade ju önskat att domarna kunde döma åt båda hållen, då hade vi iallafall haft oavgjort nu.
Avskaffa tre mot tre.
Då summerar vi andra:
Englund blir slashad över handleden domaren har ögonkontakt med honom- säger ifrån och åker ut.
Hög klubba mot Andersen så hjälmen nästan flyger av.
Otaliga hookings och slashings.
Avblåsning när vi är 2 mot 1-helt utan anledning....
Nord och kollegan har bestämt sig.
Den här matchen kan vi inte vinna....
Englund blir slashad över handleden domaren har ögonkontakt med honom- säger ifrån och åker ut.
Re:
Det var en målchans för oss måste vara enda anledningen.EspenK skrev:Varför blåste de av när Sören kom två mot en??????
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi spelar egentligen ganska bra, sorgligt att behöva skälla på domarna men de här är bedrövligt dåliga dock: missat två checking to the head, slashing på Englunds hand vilket han protesterade emot och åkte ut, armbåge i ansiktet på Falk med blodvite som följd och westerholms klubba i ansiktet på Thoresen som då lackade ur och slog tillbaka mot westerholm.
Glöm inte Falks näsa.EspenK skrev:Då summerar vi andra:
- Cirith Ungol
Jag tycker fortfarande att Thore träffar axeln, horungen Westerholm har ju uppenbarligen fått direktiv att få honom ur balans genom att filma och låtsas vara skadad.
Fan, sjukt besviken på Thoresen ändå. Hur fan tänkte han? Det är en så jävla onödig grej och det är ju inte alls omöjligt att han blir avstängd.
Helvete...
Helvete...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
jävligt onödigt av thoressen, men det är ingen jättepropp som fröken Westerholm falla som en fura förCirith Ungol skrev:Jag tycker fortfarande att Thore träffar axeln, horungen Westerholm har ju uppenbarligen fått direktiv att få honom ur balans genom att filma och låtsas vara skadad.
-
Varför kollar de inte Falk situationen? Var omöjligt att se från den enda reprisen de visa. Holm var ju på Scott efteråt också
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Visst man kan missa någon situation under en match men nu är det bara löjligt. Lovar att brynäs får nästa pp på nån skitgrej för att de ska avgöra skiten.
Repris på Falks tack. Vilken tid?
Repris på Falks tack. Vilken tid?
Jag har aldrig ångrat en resa så mycket som denna. Allt är skit, absolut allt.
- matchen är skit
- domarn är skit
- att klackarna är bredvid varandra är skit (när man torskar)
- klacken är skit
- han som står på räcker non stop... Att kalla honom skit vore ett hån mot allt som är skit. Står och leker Martin Lundgren på räcket, helt jävla dyngrak. Så fruktansvärt pinsamt.
Sist men inte minst, någon som har koll, är det troligt att Thore blir avstängd? Och är skadan på Sallinen "allvarlig" (att han inte kan spela nästa match).
- matchen är skit
- domarn är skit
- att klackarna är bredvid varandra är skit (när man torskar)
- klacken är skit
- han som står på räcker non stop... Att kalla honom skit vore ett hån mot allt som är skit. Står och leker Martin Lundgren på räcket, helt jävla dyngrak. Så fruktansvärt pinsamt.
Sist men inte minst, någon som har koll, är det troligt att Thore blir avstängd? Och är skadan på Sallinen "allvarlig" (att han inte kan spela nästa match).
- Cirith Ungol
Otroligt onödigt, det säger jag inte emot. Men jag är övertygad om att han inte ens träffar ansiktet och att hela grejen var planerad för att få honom ur spel.ken1968 skrev:jävligt onödigt av thoressen, men det är ingen jättepropp som fröken Westerholm falla som en fura förCirith Ungol skrev:Jag tycker fortfarande att Thore träffar axeln, horungen Westerholm har ju uppenbarligen fått direktiv att få honom ur balans genom att filma och låtsas vara skadad.
Kuben trodde inte på avstängning som det lät.Salas skrev:
Thore borde ha lagt sig ner och "dött"Cirith Ungol skrev:Otroligt onödigt, det säger jag inte emot. Men jag är övertygad om att han inte ens träffar ansiktet och att hela grejen var planerad för att få honom ur spel.ken1968 skrev:jävligt onödigt av thoressen, men det är ingen jättepropp som fröken Westerholm falla som en fura förCirith Ungol skrev:Jag tycker fortfarande att Thore träffar axeln, horungen Westerholm har ju uppenbarligen fått direktiv att få honom ur balans genom att filma och låtsas vara skadad.
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Den regeln gäller inte oss. Fyi.TheRegime skrev:Thore borde ha lagt sig ner och "dött"Cirith Ungol skrev:Otroligt onödigt, det säger jag inte emot. Men jag är övertygad om att han inte ens träffar ansiktet och att hela grejen var planerad för att få honom ur spel.ken1968 skrev:jävligt onödigt av thoressen, men det är ingen jättepropp som fröken Westerholm falla som en fura förCirith Ungol skrev:Jag tycker fortfarande att Thore träffar axeln, horungen Westerholm har ju uppenbarligen fått direktiv att få honom ur balans genom att filma och låtsas vara skadad.
Skickat från min E6653 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.