SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015
Re: SHL: Djurgårdens IF - Luleå 29/1 2015
Blir Brynäs uselhet som avgör hur denna säsongen slutar.
Avgå Jocke.
Nu blir det jobbigt.. bara hoppas de andra skitlagen i botten också förlorar idag, det räcker!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Time out och kanske byta in Tellan.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Vi är ju totalt slutkörda. TOTALT.
Guud vad jag hatar Åke Unger som kommentator.. Alltid nöjd när det blir mål på Djurgården
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jävligt lätt när man får stå var 20 e match! Han borde spelat mer matcher!Vikas skrev:Mantas är så obeskrivligt dålig.
Offside i målgården på 0 - 2 målet? Skridsko i målgården innan den passerar linjen.
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Ja varför spelas Mantas alltid i matcher som vi måste vinna? Resultatet blir ju att vi förlorar alla matcher.Vikas skrev:Mantas är så obeskrivligt dålig.
Avgå Jocke.
Hej då SHL! Hej Allsvenskan!
- Lee Harvey Oswald
Plågsamt tydligt nu att vi spelar i fel liga, ingenting förutom loggan på isen påminner om SHL.
Vilken skönt tajmad svacka vi prickat in.
Befriande med ett uppehåll strax
Vilken skönt tajmad svacka vi prickat in.
Befriande med ett uppehåll strax
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lee Harvey Oswald
Haha, 2 min utvisning för tackling
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vad har hänt med DIF? Ingenting som stämmer längre. Vad hände med laget som gjorde 11mål på två matcher?
Snacka om billig utvisning!
- Jim Morrison
Jag kommer sluta kolla på svensk hockey snart om ingenting görs åt domarnivån. Hur i helvete kan det där vara utvisning? En klockren tackling på Alvarez.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Verkligheten hände...Tibbe skrev:Vad har hänt med DIF? Ingenting som stämmer längre. Vad hände med laget som gjorde 11mål på två matcher?