crike skrev:Såja 67% chans att vinna, det är taget. Faktiskt så har vi inte förlorat en enda match efter full tid i år där vi tagit ledningen.
Nu mår jag prima.
Seriöst? Håll käften snälla....
Haha med den kommentaren undrar jag om det är du eller jag som tror mest på att det som skrivs här faktiskt slår in
En jinx bör ALLTID undvikas!
Kanske sant men frågar du SirDIF så ljuger inte statistiken så därför kan man redan räkna in denna på banken...eller iaf 1p
crike skrev:Såja 67% chans att vinna, det är taget. Faktiskt så har vi inte förlorat en enda match efter full tid i år där vi tagit ledningen.
Nu mår jag prima.
Seriöst? Håll käften snälla....
Haha med den kommentaren undrar jag om det är du eller jag som tror mest på att det som skrivs här faktiskt slår in
En jinx bör ALLTID undvikas!
Kanske sant men frågar du SirDIF så ljuger inte statistiken så därför kan man redan räkna in denna på banken...eller iaf 1p
Mindre bra början men det vände efter att Mackan gjorde det riktigt bra i offensiv zon, det verkade tagga övriga så anfallen blev längre och gjorde att leksand tvingades ta utvisningar.
Svor över Högströms obligatoriska tapp på blå men han är ursäktad.
Snart filmar dom Cehlin på läktaren "Här ser vi Cehlin som äter på en varmkorv, måste kännas väldigt speciellt för honom som tidigare spelat för Djurgården"