SHL: Djurgårdens IF - Brynäs IF 4/10 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Brynäs IF 4/10 2014
Kan vi bänka Samuelsson med tack han är ju så jävla naiv och loj på isen åker och lägger bakom ryggen hela tiden och tar dumma jävla utvisningar!
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Brynäs IF 4/10 2014
Du är så jävla äkta. Grattis. Istället för att kalla oss som är hovet varje match för plast, så kanske du borde titta på vårt spel istället? Om du inte inser att vi måste värva minst 3 spelare för att undvika kval, ja, får rekommenderar jag daminnebandyn som spelas i Barcelona just nu, eller var fan de spelar.A23 skrev:Om jag blir våldtagen kämpar jag imot "i ur och skur"
Lösning, nja då skulle jag vara något annat än vad jag är. Men att skrika avgå och köp efter 8 matcher med ett ungt och ett lag som visat flera gånger att vi alltid kommer tillbaka så är det mest logiska att lita på att dom gör det igen. Jag kommer iaf vara här! Varje match! Stötta laget, gnälla på domaren. Oavsett ja tom alltid oavsett typ... Men om det gör mig till en pajas så kör till. Låt mig då iaf ha blå, röd och gul narrdräkt!
Ptja, direkt efter att Arnesson kommit in på isen efter en rutten och dåligt dömd 2a gör brynäs mål. Sånt är av avgörande karaktär. Sen spelar vi illa emellanåt också.Jim Morrison skrev:Det är domarnas fel!
//Grotesco
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Holm Arne och Norell ska ha mkt istid där bak! Klona Honken kedjan så de kan spela vartannat byte!
Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Brynäs IF 4/10 2014
För guds skull lyft blicken från dagens fajt och se den större bilden. Englund gör en dålig match, men det är knappast det som gjort att vi parkerat i ligans bottenregion, och producerar 1-2 mål framåt i de flesta matcher.Morwin skrev:han som i princip får ta på sig 3 mål idag pga dålig markering.rikkard skrev:Och Englund är INTE problemet! Se den större bilden. Vårt anfallspel är obefintligt.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tungt, blytungt just nu.
Sämst EU. Gör om gör rätt!
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Hur vore det om alla jävla pajasmänniskor med påhittade pajasnick istället stod för vem de är så kanske vi kunde ha en vettig nivå här. Det är ni pajasmänniskor som drar ner nivån. Ärligt, stick.
- Jim Morrison
Aldrig kul att bli fullständigt utskåpade på hemmaplan.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
*ler* precispulverapa skrev:Hur vore det om alla jävla pajasmänniskor med påhittade pajasnick istället stod för vem de är så kanske vi kunde ha en vettig nivå här. Det är ni pajasmänniskor som drar ner nivån. Ärligt, stick.
pulverapa skrev:Hur vore det om alla jävla pajasmänniskor med påhittade pajasnick istället stod för vem de är så kanske vi kunde ha en vettig nivå här. Det är ni pajasmänniskor som drar ner nivån. Ärligt, stick.
Ledsen att behöva säga det men du drar inte precis upp nivån själv.
pulverapa.......pulverapa skrev:Hur vore det om alla jävla pajasmänniskor med påhittade pajasnick istället stod för vem de är så kanske vi kunde ha en vettig nivå här. Det är ni pajasmänniskor som drar ner nivån. Ärligt, stick.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- Jim Morrison
Och som många säger känns det som spelarna gör sitt absolut bästa. Trots det står det 1-5. Vi har en otroligt medioker offensiv, helt enkelt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Nej, men är så jävla trött på att höra att vi bara gnäller, vi bara tjatar om hur dåliga vi är, vi är pessimistiska etc... Hur vore det om alla istället kunde inse att vi bör värva istället, för att undvika kval. Det är mitt bidrag här. VÄRVA. Och jag är ju inte direkt hemlig heller, som de flesta andra besserwissrar på detta forum. Hur vore det om ni smart asses kunde hålla käften istället och stanna på twitter, Facebook?
Ett genomgående problem som jag ser är att vi vinner väldigt lite närkamper. Vi ser väldigt klena ut kring sargerna.