Håller med dig helt - om vi inte slarvat så mycket i uppspelen så kunde det sett annorlunda ut flera spelare har det kämpigt där uteMagnutz skrev:De får se till att följa gameplan för det tror jag inte att de gör. Denna matchen möter vi ett rätt så mediokert lag. Vi tillåts mer saker, får mer tid etc. Trots det går det inte som vi vill. Det kan jag köpa för det ka spelas samman och våra killar ska bli ett SHL-lag.
Det jag kan tycka ska upp ett par snäpp är noggrannheten. Slarv är slarv oavsett när.
SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
Re: SHL: Linköping HC - Djurgårdens IF 15/9 2014
Undrar hur det hade sett ut med Taffe och Almtorp spelandes.
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Blev ett jävla drag under "selfie-låten". Lite mäktigt faktiskt.Doyle skrev:Det enda en annan bit av Köping kan häva ur sig var 10 minut är "Vi hatar Djurgårn" STORT o mäktigtpinsamt, herregud. Verkar som Röda Korsets syjunta sammanträder i SAAB Arena, sånt häftigt drag..
Fasen vad lundermåligt backspel o ingen tuffhet i närkamper... Öka nu DIF. Linköping imponerar verkligen inte..
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Fernholm är inte bra på särskilt mycket förutom att vara stor och elak.
Allmänt trög och kan inte hantera pucken alls.
Allmänt trög och kan inte hantera pucken alls.
Expert.
Murray.... Say no more!
Vi vinner detta 2-3
Med Almtorp spelande hade vi nog haft ledningen...lkpgsödra skrev:Undrar hur det hade sett ut med Taffe och Almtorp spelandes.
- diftobbe89
Avslagen medioker match med noll tacklingar/känslor, träningsmatch? Faller iallafall inte diftobbe89 i smaken ett skit.
Sen måste det sluta duttas så förbannat i egen zon, dra hellre en golfsving och låt det bli icing.
Sen måste det sluta duttas så förbannat i egen zon, dra hellre en golfsving och låt det bli icing.
Spela fult
Öh. Almtorp? Är han bra?lkpgsödra skrev:Undrar hur det hade sett ut med Taffe och Almtorp spelandes.
Önskar se ett grinigare Djurgårn. Gå på mål och vill någonting i tredje perioden.
Malto skrev:Öh. Almtorp? Är han bra?lkpgsödra skrev:Undrar hur det hade sett ut med Taffe och Almtorp spelandes.
Riktigt bra på försäsongen.
Jag såg tre fyra solklara interference av LHC med domaren tittandes åt rätt håll, ingen åtgärd. Tråkigt.
Edit: Och en och annan från våran sida också. Sånt kan bli grisigt utan åtgärd.
Edit: Och en och annan från våran sida också. Sånt kan bli grisigt utan åtgärd.
Senast redigerad av Praetori den 2014-09-15 19:53:12, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
- Säsongskort: Ja
Nån som vet om dom har snack med domarna efter matchen som i HA. Sen om man kan komma i kontakt med kommentatorn via typ twitter om vad dom ska eller bör ta upp, så som man kunde göra med Jihde i HA.
Dom större zonerna gubbar då fann inte oss
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Varför åker inte äcklet Rahimi ut där?