Försvaret har sett dåligt ut förra matchen och denna. Alltså hönsgård-dåligt. Sedan har målskyttet varit risigt hela säsongen. I fem mot fem.easer90 skrev:Tycker det gång på gång bevisas att vi behöver förstärka bakåt och inte någon diva till målskytt.
Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Senast redigerad av Jim Morrison den 2013-11-18 20:23:06, redigerad totalt 2 gång.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det enda vi behöver är vi stänger mittzon lite bättre och centrarna ser till att jobba färdigt situationerna och backcheckar i 100 knyck så det inte går åt skogen när backarna kliver på och blir bortgjorda. De kommer lära sig men det gäller att få igång spelet och målskyttet.easer90 skrev:Tycker det gång på gång bevisas att vi behöver förstärka bakåt och inte någon diva till målskytt.
Det är inte millennieskiftets DIF som borde kunna spendera 59 minuter i ett lag som BIKs zon. Det är bara att inse att man spelat säkert och försöker bygga ett lag som har en chans att gå upp men samtidigt inte dör utflyttningsdöden om vi blir kvar ett år ett två till i allsvenskan.
Senast redigerad av Praetori den 2013-11-18 20:25:45, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Med normal utdelning borde denna period slutat 3-0.
Vi får verkligen ingenting gratis, eller just det, 1-0 är ju självmål.
Efter 2 års prövotid som nya bajen är jag mer än less.
Ta bort mig
Vi får verkligen ingenting gratis, eller just det, 1-0 är ju självmål.
Efter 2 års prövotid som nya bajen är jag mer än less.
Ta bort mig
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi är ju bättre än bikbok. Det är ju bara så. Men allt sabbas av dåliga avslut och tappade markeringar i försvaret. Det är ju Poggi Björn, eller vafan han heter, som är orsaken till att bikbok fortfarande leder den här matchen.
Senast redigerad av kaminor den 2013-11-18 20:26:28, redigerad totalt 1 gånger.
Är det bara jag som tycker Nils Andersson gör miss efter miss?
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Thelander om systrarna Westerholm: "Dem sliter hårt och gnäller aldrig!"
Var det han som var ironisk nu eller?
Asså i jämförelse med resten av BIK så gnäller de nog inte... men sätt dem i ett normalt funtat lag så gnäller de säkert 90ggr mer än värsta gnällkärring!ciirree skrev:Thelander om systrarna Westerholm: "Dem sliter hårt och gnäller aldrig!"
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Nej, jag håller med dig. Han verkar vara den som tar motgång sämst av det jag har att döma av säsongen hittills.Zephyrox skrev:Är det bara jag som tycker Nils Andersson gör miss efter miss?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jo men det är ju hela grejen, man kan inte jämföra med resten av BIK eftersom alla är gnälliga och smutsiga.. usch för Bik Bokcaptcash skrev:Asså i jämförelse med resten av BIK så gnäller de nog inte... men sätt dem i ett normalt funtat lag så gnäller de säkert 90ggr mer än värsta gnällkärring!ciirree skrev:Thelander om systrarna Westerholm: "Dem sliter hårt och gnäller aldrig!"
Jag kan irritera mig på alla dragskott han ska göra hela tiden.. målvakterna hinner förflytta sig och vara beredd innan han får iväg skottet.. fast så verkar de flesta göra nu i DIF, den enda som skjuter direkt är Lofquist men då missar han istället!Jim Morrison skrev:Nej, jag håller med dig. Han verkar vara den som tar motgång sämst av det jag har att döma av säsongen hittills.Zephyrox skrev:Är det bara jag som tycker Nils Andersson gör miss efter miss?
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 18/11 2013
Han har varit så jävla usel idag så det är inte sant. Inte kan jag släppa hans gamla kebabintervju heller.Zephyrox skrev:Är det bara jag som tycker Nils Andersson gör miss efter miss?
Och domaren sparkar pucken ur anfallszonen. AAARRRGGGHHHHH!
Det är också många ute i årets Hockeyallsvenska som ställer frågor enligt kommentatorn, man kan ju fråga sig vilka sorts frågor det gäller! 

Fall framåt om man jämför med förra matchen. Håller med tidigare inlägg att det behövs förstärkas i försvaret alternativt en bra center. Förhoppningsvis förlorar vi bara med 2-4.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Re:
Håller med. Det värsta är att det kommer ta evigheter innan vi ser en liknande klasspelare i DIF igen.minalman skrev:Den jag egentligen saknar mest är Otto. Han hade alltid en räv bakom örat en sån här match.