Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013
Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013
ett i bröstet nu då
- Jim Morrison
Oy vey.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Är orolig över målvaktssidan.. såg förjävligt ut idag 

Gonatt,,, 1p i r*ven!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Hade vi haft en brunkare skulle han ha tacklat bort båda Moras straffskyttar. Fan!!
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det här känns INTE bra!!!
Man kan ju inte räkna med en 3e plats med det här spelet!#87 skrev:Hepp, då ryker tredjeplatsen imorgon då.
Jag tycker att han är överlägsen i skridskoåkning jämfört med många utav de som spelade 3 mot 3, så ja, jag tycker att han borde ha fått chansen även om han har missat några lägen idag. Vilka har inte missat bra lägen i matchen? Skulle bänkat hela laget och låtit mora spela 3 mot 0 om man går på dina kriterier.captcash skrev:tycker du på allvar han är het? killen borde gjort minst 3 mål denna matchen med alla lägen han haft så i mina ögon kan han värma bänk när vi jagar mål!daaviid skrev:Varför får inte Heinerö spela när det är tre mot tre? Seriöst.
Ännu fler poäng bortkastade pga pinsamt dåligt och och hjärndöda utvisningar. Jag är totalt uppgiven om den här säsongen men likförbannat kommer man tvinga sig att se på nästa match.
Heja DIF...
Heja DIF...
Nej det här är för dåligt. Nu måste Zabel och Nyman gå in i omklädningsrummet och ge grabbarna en rejäl hårtork. Mora är ett lag vi måste slå hemma om vi ska vara med i toppen. Challe måste hitta en målskytt snarast. Lofquist måste bänkas framöver för han är helt lost där ute.
Usel match: Ingen fart, ingen tyngd, ingen attityd. Usel domare (som vanligt). Riktigt trist jävla spel och fan va vi ser ut att vara långt ifrån en returbiljett till högstaserien just nu.
Men många här på forumet är tacksamma för Arnes insats antar jag!
Men många här på forumet är tacksamma för Arnes insats antar jag!
Sv: Re: Djurgårdens IF - Mora IK 13/11 2013
Arnesson glömde du verkligen. Han borde ej få spela 3e perioden mera.Djurgårn skrev:Nej det här är för dåligt. Nu måste Zabel och Nyman gå in i omklädningsrummet och ge grabbarna en rejäl hårtork. Mora är ett lag vi måste slå hemma om vi ska vara med i toppen. Challe måste hitta en målskytt snarast. Lofquist måste bänkas framöver för han är helt lost där ute.
Sent from my C6603 using Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05