ET: Brynäs IF - Djurgårdens IF 6/9 2013 | EP Trophy
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: ET: Brynäs IF - Djurgårdens IF 6/9 2013 | EP Trophy
Trist. Känns som periodpausen kom vid perfekt tillfälle för Brynäs. Ser ut som första perioden igen.
Expert.
Fan den skulle väl Adam ha tagit? helvete också!Vikas skrev:Herrejösses vad vi är svaga framför eget mål.
- SirDIFalot
Ett sånt där handledskott från mitt i slottet? Hur resonerar du då?ciirree skrev:Fan den skulle väl Adam ha tagit? helvete också!Vikas skrev:Herrejösses vad vi är svaga framför eget mål.
Expert.
Ja men han va ju helt ren..SirDIFalot skrev:Ett sånt där handledskott från mitt i slottet? Hur resonerar du då?ciirree skrev:Fan den skulle väl Adam ha tagit? helvete också!Vikas skrev:Herrejösses vad vi är svaga framför eget mål.
- SirDIFalot
Vad menar du?ciirree skrev:Ja men han va ju helt ren..SirDIFalot skrev:Ett sånt där handledskott från mitt i slottet? Hur resonerar du då?ciirree skrev:Fan den skulle väl Adam ha tagit? helvete också!Vikas skrev:Herrejösses vad vi är svaga framför eget mål.
Expert.
-
Han menar väl fri sikt. Suck...SirDIFalot skrev:Vad menar du?ciirree skrev:Ja men han va ju helt ren..SirDIFalot skrev:Ett sånt där handledskott från mitt i slottet? Hur resonerar du då?ciirree skrev:Fan den skulle väl Adam ha tagit? helvete också!Vikas skrev:Herrejösses vad vi är svaga framför eget mål.
Om någon så borde Guter göra det mer rejält på en lös puck i mitten på egen zon.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ingen skymde honom? helt reeen... ja fri sikt!SirDIFalot skrev:Vad menar du?ciirree skrev:Ja men han va ju helt ren..SirDIFalot skrev:Ett sånt där handledskott från mitt i slottet? Hur resonerar du då?ciirree skrev:Fan den skulle väl Adam ha tagit? helvete också!Vikas skrev:Herrejösses vad vi är svaga framför eget mål.
Åhåhåh Ahlén, farligt.
Nu är vi där igen.. Helskotta.
- SirDIFalot
TPS torskar! Bara hoppas Frölunda kan tappa nå poäng mot Färjestad. Heja Åberg, inte Wennberg alltså.
Expert.
Ja, nu är vi lika utspelade som i första igen. De får åka cirklar bäst de vill
kan vi inte fortfarande vinna gruppen om vi vinner imorgon?
- SirDIFalot
Jo då. Vi behöver bara inte torska båda matcher efter 60 min. Räcker med en torsk idag och en poäng imorgon.ciirree skrev:kan vi inte fortfarande vinna gruppen om vi vinner imorgon?
Expert.
ET: Brynäs IF - Djurgårdens IF 6/9 2013 | EP Trophy
Räcker väl med att bara ta 1p för att vinna gruppen nu när TPS verkar ha torskat?
2014-04-07, vad hände?