Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Svårt att beskriva min ilska mot #56...
Han gör BIK bra, resultatmässigt. För de är ju fan inte bra direkt...
Och vi har haft massa PP. Men #56 hjälper dem. Okej, det är inte bara han som suger i försvaret. Inte bara...
Sent from my Galaxy SIII
Han gör BIK bra, resultatmässigt. För de är ju fan inte bra direkt...
Och vi har haft massa PP. Men #56 hjälper dem. Okej, det är inte bara han som suger i försvaret. Inte bara...
Sent from my Galaxy SIII
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Just nu är Karlskoga klart det bättre laget och resultatet är inte alls orättvist på något sätt även om deras andra mål kommer till pga att #56 slarvar i vanlig ordning. Uppryckning i andra tack!
Skönt att folk äntligen kan tracka ner på EG lite. Så jävla less på alla som ska skydda honom hela tiden.
- BaronVonDif
Gustafsson är en säkerhetsrisk, agera Zabel!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Så jävla passivt! Vi väntar hela tiden på vad BIK kommer att göra, vilket gör att vi inte har något eget spel. Nu måste Zabel ta tag i det här annars går det åt helvete.
Ja man får ju skit av sirdifalot varje gång mann skäller på #56, undrar vad han har att säga nu!Janzoo skrev:Skönt att folk äntligen kan tracka ner på EG lite. Så jävla less på alla som ska skydda honom hela tiden.
- DIFference
Re: Re: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga 8/3 2013
Det är bara rättvist om man ser till vårat usla försvarsspel. I övrigt är de ju rätt kassa. Med vettigt försvar och sett till spelet borde vi leda med 2 kassar.Djurgårn skrev:Just nu är Karlskoga klart det bättre laget och resultatet är inte alls orättvist på något sätt även om deras andra mål kommer till pga att #56 slarvar i vanlig ordning. Uppryckning i andra tack!
Sent from my Galaxy SIII
- DIFference
Men skit i den pajasen. Han har väl köpt aktier i #56.#10 skrev:Ja man får ju skit av sirdifalot varje gång mann skäller på #56, undrar vad han har att säga nu!Janzoo skrev:Skönt att folk äntligen kan tracka ner på EG lite. Så jävla less på alla som ska skydda honom hela tiden.
Sent from my Galaxy SIII
Inte bara försvaret som dräller med puck i kväll, tycker att det genom hela banan slarvas rejält i det avseendet.
Måste vara bättre att spela någon annan. Det måste vara bättre. Det är vad jag intalar mig nu. Fan, vi måste ju göra allt för många mål för att kompensera för detta satans taffliga skitspel vi pysslar med i egen zon.BaronVonDif skrev:Gustafsson är en säkerhetsrisk, agera Zabel!
När EG (#56) tappar puck måste han väl kunna kämpa lite för att återta? Fattar inte detta.
Hela laget sjunker ju samman när deffen inte funkar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIFference
Problemet är att han tror att han är något. Och att han är en stjärna som är bättre än han verkligen är...Magnutz skrev:Måste vara bättre att spela någon annan. Det måste vara bättre. Det är vad jag intalar mig nu. Fan, vi måste ju göra allt för många mål för att kompensera för detta satans taffliga skitspel vi pysslar med i egen zon.BaronVonDif skrev:Gustafsson är en säkerhetsrisk, agera Zabel!
När EG (#56) tappar puck måste han väl kunna kämpa lite för att återta? Fattar inte detta.
Sent from my Galaxy SIII
Ja, kanske de, men jag blir så jävla förbannad så jag kokar när jag ser vad#56 gör, dom har pratat om att inte ha pucktapp och spela enkelt sen ett antal matcher tillbaka och så gör han en sån här grej, det är fan inte försvarbart, innan det fanns det ju knappt ett misstag i egen zon, tyvärr tror jag denna serie är körd, hoppas innerligt att jag har fel!DIFference skrev:Men skit i den pajasen. Han har väl köpt aktier i #56.#10 skrev:Ja man får ju skit av sirdifalot varje gång mann skäller på #56, undrar vad han har att säga nu!Janzoo skrev:Skönt att folk äntligen kan tracka ner på EG lite. Så jävla less på alla som ska skydda honom hela tiden.
Sent from my Galaxy SIII
Tycker Djurgården låter bik spela upp pucken så jävla lätt... dom måate upp och möta. Annars stort jävla plus till Tim Eriksson
Känslorna man får när nisse är ute på isen går inte att beskriva ! 

Jo precis, och därför skulle han ha bänkats tidigare så att han får ner fötterna på jorden och kanske spelar som han ska göra, ENKELT!DIFference skrev:Problemet är att han tror att han är något. Och att han är en stjärna som är bättre än han verkligen är...Magnutz skrev:Måste vara bättre att spela någon annan. Det måste vara bättre. Det är vad jag intalar mig nu. Fan, vi måste ju göra allt för många mål för att kompensera för detta satans taffliga skitspel vi pysslar med i egen zon.BaronVonDif skrev:Gustafsson är en säkerhetsrisk, agera Zabel!
Sent from my Galaxy SIII