Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Re: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Uppe i Haparanda kändes det på spelarnas inställning som om säsongen var slut. Nu inser jag att den känslan stämmer mer än vad jag trodde.
Nu har vi 5 mot 3 i 1 minut. Nu vill jag se Zabel ge grabbarna en jävla hårtork i paus, det här är pinsamt, nu måste vi upp i nivå!
Re: Sv: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Det har ju Murray lärt oss.pulverapa skrev:Som vanligt sitter alla våra spelare i båset medan alla deras killar står upp.
- DIFference
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sv: Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Ser det så jävla dåligt ut? Drar och köper bacon.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
På uppmaning av Douglas Murray vilket gjorde att vi slapp alla too many men utvisningar.pulverapa skrev:Som vanligt sitter alla våra spelare i båset medan alla deras killar står upp.
Expert.
- minalman
Örebro - Djurgårdens IF 5/3 2013
Såvitt jag kommer ihåg har vi ännu sämre statistik i 5 mot 3 än 5 mot 4.Rix skrev:Nu har vi 5 mot 3 i 1 minut. Nu vill jag se Zabel ge grabbarna en jävla hårtork i paus, det här är pinsamt, nu måste vi upp i nivå!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Förstår inte var svårigheten finns.
Allt Örebro gör är att de ställer fem man rätt upp över blå på alla våra uppspel. Kan vi vara LITE kyliga kan vi lätt spela runt det och komma in till fina chanser...
Men istället stressar vi, slår felpass, tappar puck i konstiga lägen och allt man kan komma på.
VI KAN VÄL FAN INTE TORSKA MOT EN JÄVLA ALKIS!?
Allt Örebro gör är att de ställer fem man rätt upp över blå på alla våra uppspel. Kan vi vara LITE kyliga kan vi lätt spela runt det och komma in till fina chanser...
Men istället stressar vi, slår felpass, tappar puck i konstiga lägen och allt man kan komma på.
VI KAN VÄL FAN INTE TORSKA MOT EN JÄVLA ALKIS!?
25/4-2025
- SirDIFalot
Det är fan skrämmande att två så meriterade backar som Granath och Timmy kan vara så usla som de är just nu.
Expert.
Vi gör otroligt sällan mål i fem mot tre. Jämför med Örebro som har varianter, spelglädje och finess.Rix skrev:Nu har vi 5 mot 3 i 1 minut. Nu vill jag se Zabel ge grabbarna en jävla hårtork i paus, det här är pinsamt, nu måste vi upp i nivå!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
Gustafsson är inte ens nära de mer rutinerade backarna i uselhet just nu.förevigtdjurgården skrev:Han styrde ju dock upp en jättesituation.Mäklaren skrev:Gustafsson har inlett pinsamt uselt. Sätter medspelare i trångmål gång efter annan.
Expert.
Snacka om att komma oförberedd till jobbet! SKÄMS!
Sjöwall skrev:Ser det så jävla dåligt ut? Drar och köper bacon.
Mmm...bacon. Sviker en aldrig.
- AdamPickard
henka83 skrev:ajuste[/quoteAdamPickard skrev:henka83 skrev:Challes värvning av chet måste vara något av årets skämt!
Antar du inte sätt målen vi släppt till i år. En bra målvakt är jämn inte bra och dålig varannan kväll. Jag har fått det till 25-30 misstag och då menar jag misstag.
Du kan fortfarande inte vara seriös med att den sämsta värvningen i år är Chet? Även fast han har varit ojämn och släppt in lite dumma puckar har han ändå emellanåt gjort riktiga fantom-räddningar. Jag tror inte jag är själv om att tycka att han har varit en av våra bästa spelare den här säsongen
Det här är fan det sämsta jag har sett. Kvalserien känns mer avlägsen nu än under Challes sista match. Usch.