Pris hela 19kr.MGC skrev:S24 via sportbladet!Mans91 skrev:Matchen går alltså varken att se på någon kanal eller på viaplay?
Gjorde dem inte reklam om att man skulle kunna se alla våra matcher i kvalserien på viaplay?
Dem sa inte att det skulle sluta gälla bara för att vi inte har något att spela om..
KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
Re: KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Visa vårt missnöje mot vår misshandlade förening. Sätta press på Janne och styrelsen. Uppmärksamma problematiken för medlemmar och media. Exempelvis.Magnutz skrev:a, kanske ska kolla på nån Brittisk kriminalare istället för att behöva skämmas framför sån skit.
Kan någon ärligt ge en bra anledning till att sjunga sånt i läget så som det är nu? Är det någon som tror att det har någon som helst effekt nu? Det slutar väl med intern-box och en dryg polisnota som sätter oss än djupare i fördärvet.
Det som har effekt är företag som talar om för DIF Hockey att de inte sponsrar klubben om nuvarande styrelse/sportchef sitter kvar. Allt annat är det skämskudde på i mina ögon.
Alla dessa punkter bidrar till att pressen ökar på hans avgång.
Då ställer jag en mot fråga. Varför ska vi inte vädra vår åsikt bara för att du tror inte tror att det hjälper?
Slöläst i tråden eftersom jag inte bryr mig om kvällens match, säsongen har redan slutat enligt mig...och uppenbarligen spelarna.
Iaf, jag tycker inte att ni som ska gå ska tyda saker som inte finns. Jag kan se att Magnutz är helt emot allt som inte är positiva yttringar direkt mot laget men det verkar vara många andra som bara skriver att dom är emot burop mot spelarna. Om alla verbala yttringar hålls gentemot styrelsen, tror jag inte alls det kommer ställa till något problem. För i ärlighetens namn så många lär det ju inte ens vara på "tjocka feta" (vad härligt att kalla sig det) som vill hålla styrelsen bakom ryggen.
Kan tom se hur folket i mediabåset slänger en prilla på Mats.
Iaf, jag tycker inte att ni som ska gå ska tyda saker som inte finns. Jag kan se att Magnutz är helt emot allt som inte är positiva yttringar direkt mot laget men det verkar vara många andra som bara skriver att dom är emot burop mot spelarna. Om alla verbala yttringar hålls gentemot styrelsen, tror jag inte alls det kommer ställa till något problem. För i ärlighetens namn så många lär det ju inte ens vara på "tjocka feta" (vad härligt att kalla sig det) som vill hålla styrelsen bakom ryggen.
Kan tom se hur folket i mediabåset slänger en prilla på Mats.
Kan någon ärligt ge en bra anledning till att stötta/visa uppskattning för den ledning och de spelare som spelat Djurgården ner i allsvenskan? Säsongens sista hemmamatch, fan heller att jag ställer mig upp, slänger en applåd och tackar för säsongen.Magnutz skrev:Kan någon ärligt ge en bra anledning till att sjunga sånt i läget så som det är nu?
Ut med packet!
It's a good thing we won, because we were going to thrash the place if we didn't.
Äh, jag orkar inte. Sjung ni att styrelsen är kass och att Järlan ska avgå. Det blir bra. Får kolla på matchen med volymen på 0% (kan tyvärr inte se matchen på plats).
Jag önskar att laget ställer upp och kör skiten ur sig de två sista matcherna. Jag hoppas vi slipper få fler fakturor från Polisen.
Vem gör första målet ikväll?
Jag önskar att laget ställer upp och kör skiten ur sig de två sista matcherna. Jag hoppas vi slipper få fler fakturor från Polisen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Är det någon gång som det ska sjungas är det väl nu? Förstår inte. Köper argumentet att försöka stötta så länge det fanns en chans att vi kunde klara oss kvar.Magnutz skrev:Ja, kanske ska kolla på nån Brittisk kriminalare istället för att behöva skämmas framför sån skit.SirDIFalot skrev:Sjunger avgå Janne Järlefelt! Sjunger avgå Janne Järlefelt! Sjunger avgå Janne! Avgå Janne! Avgå Janne Järlefelt! Sjunger avgå Janne Järlefelt! Sjunger avgå Janne Järlefelt! Sjunger avgå Janne! Avgå Janne! Avgå Janne Järlefelt! Sjunger avgå Janne Järlefelt! Sjunger avgå Janne Järlefelt! Sjunger avgå Janne! Avgå Janne! Avgå Janne Järlefelt!
Kan någon ärligt ge en bra anledning till att sjunga sånt i läget så som det är nu? Är det någon som tror att det har någon som helst effekt nu? Det slutar väl med intern-box och en dryg polisnota som sätter oss än djupare i fördärvet.
Det som har effekt är företag som talar om för DIF Hockey att de inte sponsrar klubben om nuvarande styrelse/sportchef sitter kvar. Allt annat är det skämskudde på i mina ögon.
Men nu är det ju bara att göra allt för att visa missnöje med Järlan och styrelsen. För gör vi inte det lär alla sitta kvar på sina poster nästa år.
Expert.
Vad har fakturorna från polisen med någonting att göra? Är det klackens fel nu att polisen tar betalt?Magnutz skrev:Äh, jag orkar inte. Sjung ni att styrelsen är kass och att Järlan ska avgå. Det blir bra. Får kolla på matchen med volymen på 0% (kan tyvärr inte se matchen på plats).
Är också inne på att inte rikta krav och ilska mot spelarna.
Bajen och Gnaget åkte ur inför tysta läktare där ingen brydde sig. Om de som är där idag uttrycker sin åsikt visar vi betydligt mer stil och klass samt står upp för vår förening i svåra tider. Ingen som skriker några avgångsramsor har planer på att lämna föreningen i sticket. Förstå det.
Jag har säsongskort så jag går ikväll. Kommer nog applådera några gånger. Blir jag för sur går jag bara till nedre Hyllan där Janne Järlefelt är, han känner igen mig som en vanlig supporter. Jag ska be honom avgå. Lugnt och sansat: "Janne, du,måste ta ditt ansvar som ytterst ansvarig." Inget handgemäng eller sånt skit, im not that guy.
Jag är lite inne på Magnutz spår faktiskt. Jag tycker det skulle vara riktigt tråkigt om klackan bara fokuserade på styrelsen/Janne istället för att tacka av spelarna på isen även om det gått åt skogen, men framför allt hylla sig själva för en bra klacksäsong.
Jag ser hellre att en stor banderoll med ett budskap till styrelsen/Janne hålls upp, hela matchen om så må vara, än att bara ösa på med hat i form av ramsor.
Bara min åsikt dock.
Jag ser hellre att en stor banderoll med ett budskap till styrelsen/Janne hålls upp, hela matchen om så må vara, än att bara ösa på med hat i form av ramsor.
Bara min åsikt dock.
Jag är inte arg, och inte besviken.
- Jim Morrison
"Tacka av spelarna på isen"Stulle skrev:Jag är lite inne på Magnutz spår faktiskt. Jag tycker det skulle vara riktigt tråkigt om klackan bara fokuserade på styrelsen/Janne istället för att tacka av spelarna på isen även om det gått åt skogen, men framför allt hylla sig själva för en bra klacksäsong.
Bara min åsikt dock.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
Självklart hoppas ingen att något handgemäng uppstår eller att några enskilda spelare buas ut. Men självklart ska styrelsen och Järlan få sin kritik. Det är ju enda anledning att gå på den här jävla matchen..
Expert.
- SirDIFalot
Lägg ner för fan, det finns inget att tacka för, och det finns inget att hylla.
Expert.
- Jim Morrison
Det är folk som er som gör att Djurgården håller på att gå ned i skiten just nu. Bara le och acceptera. Tacka av spelarna på isen? Visa ingen kritik mot ledningen? Vad i helvete är det jag läser?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
KS: Djurgårdens IF - BIK Karlskoga, 3/4 - 2012.
Hahaha tacka spelarna? De ska fan stå och klappa händerna åt oss i en timme efter match!
Inget fan av vare sig slagsmål eller bua åt spelarna men att sjunga mot styrelse och sportchef är givet!!
Inget fan av vare sig slagsmål eller bua åt spelarna men att sjunga mot styrelse och sportchef är givet!!
2014-04-07, vad hände?
Vad är det med folk, ska vi tacka av spelarna & styrelsen för en väl genomförd säsong. Ska vi köra kongatåg, vifta med ballonger, hylla DIF Hockey..??
DIF har stått för det största fiaskot i modern tid inom sporten, här ska fan inte hyllas någonting. Alltid Oavsett betyder inte att man bara ska stå vid sidan om, Alltid Oavsett betyder också att man har rätt till att vara kritisk, vi kan väl för fan inte stå och klappa/jubla på läktaren när Styrelsen kör föreningen i botten.
AVGÅ STYRELSEN!
DIF har stått för det största fiaskot i modern tid inom sporten, här ska fan inte hyllas någonting. Alltid Oavsett betyder inte att man bara ska stå vid sidan om, Alltid Oavsett betyder också att man har rätt till att vara kritisk, vi kan väl för fan inte stå och klappa/jubla på läktaren när Styrelsen kör föreningen i botten.
AVGÅ STYRELSEN!