Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 21/2, 2012.
Vi är i nuläget fyra poäng (Egentligen fem pga av våran urusla målskillnad) bakom 10:e platsen. Och det är sex matcher kvar efter kvällens. Helt sjukt att Djurgården kommer få spela Kvalserien säsongen 11/12. Trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva.
Men skjut i PP någon jävla gång då
Växjö gör 1-1 och Lhc tar ledningen. 

"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Tack för det Järlan!jensa85 skrev:Vi är i nuläget fyra poäng (Egentligen fem pga av våran urusla målskillnad) bakom 10:e platsen. Och det är sex matcher kvar efter kvällens. Helt sjukt att Djurgården kommer få spela Kvalserien säsongen 11/12. Trodde jag aldrig att jag skulle få uppleva.
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
<3Magnutz skrev:Sätt dig i köket då!PNY skrev:Lika tyst i hallen som under derbyt i torsdags.
Man förstår vilket fruktansvärt uselt lag via har offensivt när Tim Eriksson som är en medioker ES-spelare är fullständigt överlägsen i både teknik, fantasi och fart bland samtliga forwards.
Se upp AS-lagen och Timrå, för här kommer DIF. Är ni inte på er vakt så kommer vi säkert göra ett mål/match mot er.
Se upp AS-lagen och Timrå, för här kommer DIF. Är ni inte på er vakt så kommer vi säkert göra ett mål/match mot er.
Se och lär hur ett riktigt lag med riktiga hockeyspelare spelar powerplay.
godnatt,ridå och allt annat
Heja heja.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Och där kom 2 -0
Det går bra nu..
jaha, vem tror ni åker ut i Top Model Sverige då?
- Jim Morrison
jahapp
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Jahaaaa, det är så PP normalt ser ut.. coolt!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför tippade man inte mot DIF i samtliga bortamatcher den här säsongen. Hade kunnat bli bra med $$$. Fan vad uddlösa vi är.