Färjestads BK - Djurgårdens IF. 29/1, 2012.
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Färjestads BK - Djurgårdens IF. 29/1, 2012.
Någon som vet hur Lassens kontraktssituation ser ut? Möjlighet att få hem han?
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- Nummer19
Spyr på skiten!
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
Vem markerar Otto vid deras mål?
Hans har haft lite tunga matcher nu på slutet tycker jag.
Hans har haft lite tunga matcher nu på slutet tycker jag.
-
Ja man vet inte om man ska skratta eller gråta.Varför man fortsätter o köra sirapskedjan fattar jag inte:(DIFwishes skrev:"Inga större förändringar har skett på taktiktavlan inför matchen i Löfbergs Lila Arena, och enligt Mikael Johansson är idén simpel.
- Planen är att göra fler mål än dem."
Vilken fantastisk kreativitet ledartrion besitter. Nästan elitserieklass.
Aldrig har ett ett-målsunderläge känts lika hopplöst, suck.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Trodde aldrig jag skulle få läsa det där, fyfan vad vår defensiv är illa just nu.Sudden skrev:Någon som vet hur Lassens kontraktssituation ser ut? Möjlighet att få hem han?
Jag tycker vi i princip är lika dåliga som tidigare men vi börjar bli lite bättre på att dra ner lag till vår usla nivå.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
-
Färjestads BK - Djurgårdens IF. 29/1, 2012.
"Spelidè? Vänta nu, nu förstår jag inte. Ska man ha det? Hmm… ska fundera på det."
- Hardy Nilsson
- Hardy Nilsson
Nästa mål MÅSTE vi ha. Blir oerhört tufft detta dock, men matchen lever.
Vet inte om Salo vill ha han i Leksand.Sudden skrev:Någon som vet hur Lassens kontraktssituation ser ut? Möjlighet att få hem han?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Tyckte iofs. att även Holm och Carlsson var skyldiga till Kaffekopparnas mål. Som vanligt ett kollektivt dåligt arbete i försvarszon där vi inte kan sortera ut spelare rätt
- Sudden
Han hade tamejfan inte gjort bort sig i 1-2 backpar asså...ludde- skrev:Trodde aldrig jag skulle få läsa det där, fyfan vad vår defensiv är illa just nu.Sudden skrev:Någon som vet hur Lassens kontraktssituation ser ut? Möjlighet att få hem han?
Jag tycker vi i princip är lika dåliga som tidigare men vi börjar bli lite bättre på att dra ner lag till vår usla nivå.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Tror inte på vårt nya defensiva spel. Det gör bara att vi blir passiva. Bättre att forechecka och trycka på. Försöka att få igång skridskorna och kämpa som ett lag. Vi behöver dessutom få in mer spelförståelse i laget. Okonstruktivt och förutsägbart. Vi måste värva spetskompetens. Sparka ytterligare någon om det skulle behövas. Den tränre som ansvara för försvarsspelet ska bort direkt.
- Lee Harvey Oswald
Bra idé, typ Självsanering AB.Capcash skrev:Sparka Kyle, han är helt meningslös, kan han inte ta rygg på Bombom?
Alla som inte håller måttet i ES slänger vi bort, spännande att se vem förutom Wesslau som blir kvar.
Fbk har klart fler idéer i anfallszon utan att för den delen dominera, men nog märks klasskilnnaden där.
I egen zon däremot är man lika lättstressade som DIF.
DIF borde givetvis gjort nåt mer med sina PP, det är så man plockar lite oförtjänta poäng på bortaplan i ES
Trots förmodad förlust här så känns spelet klart bättre idag.
Iofs svårt att spela sämre än DIF gjort de senaste 10 omgångarna
KS lär bli snäppet mer spännande än slutspel
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jo, han var riktigt värdelös. Ska vi börja ropa efter fler usla backar nu?Sudden skrev:Han hade tamejfan inte gjort bort sig i 1-2 backpar asså...ludde- skrev:Trodde aldrig jag skulle få läsa det där, fyfan vad vår defensiv är illa just nu.Sudden skrev:Någon som vet hur Lassens kontraktssituation ser ut? Möjlighet att få hem han?
Ok, Mattsson, Lambert, Ryman....kom tillbaka!!!!
Nej, köp in förstärkningar. Inte försvagningar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Kan vi hoppas på en mirakelkvittering som mot råttorna. Tycker vi spelar lite bättre idag men vem ska göra målet? Alla verkar ju iskalla där framme