PNY skrev:Jag har hört att några av spelarna från den matchen tyvärr är skadade. Dessutom har vi väl tre spelare på senior-vm.
Haha 12 - 2 18:04 Pär Mårts
PNY skrev:Jag har hört att några av spelarna från den matchen tyvärr är skadade. Dessutom har vi väl tre spelare på senior-vm.
Ursäkta nu men är detta verkligen det smartaste?Kim Lennhammer skrev:– Det är stort och så, just att få spela med Philip – det är jättekul att de låter två unga backar spela ihop också, det är jättekul.
Låter kanske inte som det bästa på förhand, men matchar vi det jävligt bra (vilket vi har möjlighet att göra i form av hemmamatch) så borde den starkaste defensiva linan spela tillsammans med de få byten som Kim & Philip kommer få.crike skrev:Ursäkta nu men är detta verkligen det smartaste?Kim Lennhammer skrev:– Det är stort och så, just att få spela med Philip – det är jättekul att de låter två unga backar spela ihop också, det är jättekul.
Visst dom kanske inte får spela många minuter under matchen men hade det inte varit bättre att låta DT och någon av Honken/Bom-Bom köra dubbla byten varav det ena med Holm/Kim istället?
Klart jag inte är nöjd, jag hade förväntat mig mer av Brodin, Norman, Cehlin, Mackan, Kyle, Tjärna jr, Carlsson och Honken.SkönaDjurgårn skrev:Ja, jag haller med om att Printz blivit mycket battre. Kempe marginellt, han gor ju fortfarande inga mal eller nagonting? Kampar bra dock.JohanPez skrev:Att ingen blir bättre håller jag nog inte med om. Kempe har blivit rivigare, klokare och fått ett bättre fysiskt spel. Där är det bara ett par kassar som saknas.SkönaDjurgårn skrev:DIFalot>> Jag vet inte hur insatt Maklaren ar i arendet, men han sade faktiskt inte VAD som var samre i DIF. Daremot kanns det nastan som ett faktum att spelarna inte utvecklats ett dugg i DIF de senaste aren. Exakt vad som ar fel ar val svart att saga, men nagonting ar det uppenbarligen da ingen spelare blir battre! Jag skulle vilja pasta att det ar ett ledarproblem (las: Hardy Nilsson). Det ar anda hans jobb att forsoka gora spelarna battre. Han far ett fett IG av mig.
Printz har blommat ut mer i mitt tycke. Mer harmonisk i egen zon och tar inte lika många onödiga utvisningar som i fjol.
Det är väl mest juniorerna i övrigt som stannat eller gått bakåt?
Men att EN spelare, Printz, blivit battre undre tre ars utveckling ser jag inte som godkant for tranarstaben. Tycker du annorlunda? Markligt isafall!