Menar du oss? Vi sitter två pers här och kollar på matchen och har precis ätit varsin pizza.Mäklaren skrev:Avgå alla era jävla pizzafetton!
Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Re: Skellefteå AIK - Djurgårdens IF, 10/12 2011.
Håller med alla här något måste hända nu under uppehållet..
- Sudden
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
På ett märkligt sätt tror jag detta kan vara lite positivt inför derbyt, lång tid kvar dit, lång tid att bygga upp revanschlusta.
En annan negativ sak är att till derbyt kommer även Åberg, Zibanejad och Claesson saknas.
VILKA KOMMER IN DÅ?
-AGERA!...
...innan derbyt!
En annan negativ sak är att till derbyt kommer även Åberg, Zibanejad och Claesson saknas.
VILKA KOMMER IN DÅ?
-AGERA!...
...innan derbyt!
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Haha om det ändå vore så väl. Syftar på slökukarna på isen och i båset!PNY skrev:Menar du oss? Vi sitter två pers här och kollar på matchen och har precis ätit varsin pizza.Mäklaren skrev:Avgå alla era jävla pizzafetton!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ser det inte så himla negativt att de två sistnämnda saknas..Sudden skrev:På ett märkligt sätt tror jag detta kan vara lite positivt inför derbyt, lång tid kvar dit, lång tid att bygga upp revanschlusta.
VILKA KOMMER IN DÅ?
-AGERA!...
...innan derbyt!
- Lee Harvey Oswald
Nix, lhc & Modo kommer segla ifrån oss, bara en tidsfråga.Heaty skrev:Klasskillnad. Allt det handlar om.
Totalt gett upp om det här året nu. Nu handlar det bara om att ta sig till slutspel, för att sen åka ut i kvarten + att se till att vinna derbyserien. Det är dem bästa höjdpunkterna vi har att se fram till.
Då återstår Tik, Växjö DIF & aik.
Det 2 lagen med bäst sammanhållning, bäst självuppfattning & med minst dåliga målvakter slipper kvalspela.
Det handlar det om!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- swallat
#14 är väll ingen större förlustSudden skrev:På ett märkligt sätt tror jag detta kan vara lite positivt inför derbyt, lång tid kvar dit, lång tid att bygga upp revanschlusta.
VILKA KOMMER IN DÅ?
-AGERA!...
...innan derbyt!
Suck för denna jävla säsong, så satans jävla uselt
Jepp det var den. Dock bara 1 poäng bättre och ungefär samma målskillnad efter 29 matcher.Heaty skrev:Och jag som tyckte att förra säsongen var dålig...
En av skillnaderna var att vi då missade bonuspoängen, men vann några fler matcher.
Hört talas om dyslexi?[/quote]swallat skrev:Daniel942 skrev: Men för helvete, ska det vara så svårt att skriva "fint" på ett forum? Finns en fin knapp som heter "Förhandsgranska".
Kan jag ju passa på att rätta din signatur också. Off skall det vara inte of.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Jo tjena. Sweet dreams.-daniel- skrev:Jag drömde inatt att vi manglade sönder SAIK på deras hemmaplan, dock inte målmässigt men vi var i anfallszon och rullade runt större del av matchen. En grymt stark insats. Vet dock inte slutsresultat, men det var några puckars marginal. Så nu behöver ni inte se matchen...

Mäklaren, du som har svar på allt. Hur i helvete kan vi vara så jävla dåliga? Jag personligen tyckte det såg helt OKEJ ut inför säsongen på pappret. Vi spelade bra i början av European Trophy, vafan hände sen?
- swallat
Challen skrev:Hört talas om dyslexi?swallat skrev:Daniel942 skrev: Men för helvete, ska det vara så svårt att skriva "fint" på ett forum? Finns en fin knapp som heter "Förhandsgranska".
hehe, för att rätta din, 0 hjältar på isen, för många på läktarnKan jag ju passa på att rätta din signatur också. Off skall det vara inte of.
Rätt ska va rättswallat skrev:
hehe, för att rätta din, 0 hjältar på isen, för många på läktarn

Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
- swallat
självklart, tur när den betyder NADA
Felaktigt bortdömt mål, men vad gör det...