Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/11 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
JohanPez
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/11 2011

Inlägg av JohanPez »

Allt som oftast kryper det något enormt i kroppen när man får höra värmländska men Perra är verkligen guld och jag tycker så oerhört synd om karln. Om Timrå åker bryr jag mig inte men för Perras skull hoppas jag att det går skapligt åtminstone. Vi hade några domslut med oss igår och jag gillar att han inte på presskonferensen försöker lägga skulden på detta - cred!
kryddan

Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/11 2011

Inlägg av kryddan »

Tackar! :D
Alltid oavsett.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Mäklaren = Hardy. :P
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Perra är helt klart min favorittränare i Elitserien sen Wikegård la av... Maken till skönare snubbe har jag aldrig skådat förrut!
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Jockmaniac skrev:Perra är helt klart min favorittränare i Elitserien sen Wikegård la av... Maken till skönare snubbe har jag aldrig skådat förrut!
Jag håller nog med, bästa minnet var förra säsongen när han skickade ut Daniel Corso från planen och in i omklädningsrummet när han tjafsade i båset på Hovet. Timrå var i typ samma sits då som nu, och Corso var lagets poängkung men Perra gick sin egen väg. Respekt!

Gillar honom skarpt. Hatar värmlänningar i regel (drygare jävlar är svåra att hitta) men Perra är en skön prick.
Shitkicker

Inlägg av Shitkicker »

-daniel- skrev:
Jockmaniac skrev:Perra är helt klart min favorittränare i Elitserien sen Wikegård la av... Maken till skönare snubbe har jag aldrig skådat förrut!
Jag håller nog med, bästa minnet var förra säsongen när han skickade ut Daniel Corso från planen och in i omklädningsrummet när han tjafsade i båset på Hovet. Timrå var i typ samma sits då som nu, och Corso var lagets poängkung men Perra gick sin egen väg. Respekt!

Gillar honom skarpt. Hatar värmlänningar i regel (drygare jävlar är svåra att hitta) men Perra är en skön prick.
Jag håller också med, han och Monica Zetterlund är de enda värmlänningar jag kan fördra och det är alltid lika roligt när Perra totalt, med sitt inre lugn, äger upp fjanten, provokatören och hysterikan Leif Boork i direktsändning.

Sen är det alltid trevligt med en tränare som har ett riktigt (och viktigt) yrke i botten, han är väl f.d. brandman om jag inte minns fel.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Shitkicker skrev:
-daniel- skrev:

Jag håller också med, han och Monica Zetterlund är de enda värmlänningar jag kan fördra och det är alltid lika roligt när Perra totalt, med sitt inre lugn, äger upp fjanten, provokatören och hysterikan Leif Boork i direktsändning.

Sen är det alltid trevligt med en tränare som har ett riktigt (och viktigt) yrke i botten, han är väl f.d. brandman om jag inte minns fel.
Satt Leila Boork i presskonf.rummet? Var det h"a"n som ställde så många frågor?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Shitkicker

Inlägg av Shitkicker »

Magnutz skrev:
Shitkicker skrev:
-daniel- skrev:

Satt Leila Boork i presskonf.rummet? Var det h"a"n som ställde så många frågor?
Dunno. Jag har inte sett presskonferensen. Under eftersnacket i Canal+ försökte dock Boorken ställa honom mot väggen och pressa fram ett medgivande om att det nog var dags att avgå. Perra, lugn som en filbunke, svarade med att bjuda ut honom på fisketur. :D Underförstått var nog planen att sänka Leffe i nån djup, värmländsk skogstjärn, där han fått komma till ro på botten bland tusentals varglik inlindade i hönsnät. Dom kan ju sånt där med att göra sig av med störande ohyra, värmlänningarna.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Har inte hittat något om det här på forumet, eller någonstans överhuvudtaget, men var det ingen som såg när Mackan droppa handskarna igår? :lol:
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

lajjnus skrev:Har inte hittat något om det här på forumet, eller någonstans överhuvudtaget, men var det ingen som såg när Mackan droppa handskarna igår? :lol:
*Handsken

Han hann ju bara droppa en handske, sen åkte den där fega jäveln där ifrån (vem det nu var.)

Stackars Mackan, när ska han få fajtas? :wink:
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Kentta skrev:
lajjnus skrev:Har inte hittat något om det här på forumet, eller någonstans överhuvudtaget, men var det ingen som såg när Mackan droppa handskarna igår? :lol:
*Handsken

Han hann ju bara droppa en handske, sen åkte den där fega jäveln där ifrån (vem det nu var.)

Stackars Mackan, när ska han få fajtas? :wink:
Haha, såg så jävla random ut. Ingen vågar slåss mot Mackan! Han är ju trots allt en gammal NHL-buse.. :lol:
kryddan

Inlägg av kryddan »

Mackan skulle nog kunna sänka de flesta i ES, synd bara att det ger böter och skit.
Alltid oavsett.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

När får vi se Mackan släppa handskarna mot Goren, Tollefsen, Blomdahl eller någon annan som vill slåss?
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

android skrev:När får vi se Mackan släppa handskarna mot Goren, Tollefsen, Blomdahl eller någon annan som vill slåss?
Inte i derbyt hoppas jag, Nilson & Blomdahl ut påverkar naturligtvis oss mycket mer än Solna.

Tror förövrigt Mackan skulle få rådäng av Tollefsen eller Goren.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

-daniel- skrev:
android skrev:När får vi se Mackan släppa handskarna mot Goren, Tollefsen, Blomdahl eller någon annan som vill slåss?
Inte i derbyt hoppas jag, Nilson & Blomdahl ut påverkar naturligtvis oss mycket mer än Solna.

Tror förövrigt Mackan skulle få rådäng av Tollefsen eller Goren.
Vadå Nilson har ju varit en katastrof i år, visst? Blomdahl är ju ändå +3.

Jag tror samma som dig. Glömmer aldrig Printz livrädda blick i "fighten" mot Goren på JK-dagen(?).
Född till sportchef.
Skriv svar