Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/11 2011
Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/11 2011
Allt som oftast kryper det något enormt i kroppen när man får höra värmländska men Perra är verkligen guld och jag tycker så oerhört synd om karln. Om Timrå åker bryr jag mig inte men för Perras skull hoppas jag att det går skapligt åtminstone. Vi hade några domslut med oss igår och jag gillar att han inte på presskonferensen försöker lägga skulden på detta - cred!
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Timrå IK, 5/11 2011
Mäklaren = Hardy. 

-
Perra är helt klart min favorittränare i Elitserien sen Wikegård la av... Maken till skönare snubbe har jag aldrig skådat förrut!
100% DJURGÅRDSJ***L
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Jag håller nog med, bästa minnet var förra säsongen när han skickade ut Daniel Corso från planen och in i omklädningsrummet när han tjafsade i båset på Hovet. Timrå var i typ samma sits då som nu, och Corso var lagets poängkung men Perra gick sin egen väg. Respekt!Jockmaniac skrev:Perra är helt klart min favorittränare i Elitserien sen Wikegård la av... Maken till skönare snubbe har jag aldrig skådat förrut!
Gillar honom skarpt. Hatar värmlänningar i regel (drygare jävlar är svåra att hitta) men Perra är en skön prick.
Jag håller också med, han och Monica Zetterlund är de enda värmlänningar jag kan fördra och det är alltid lika roligt när Perra totalt, med sitt inre lugn, äger upp fjanten, provokatören och hysterikan Leif Boork i direktsändning.-daniel- skrev:Jag håller nog med, bästa minnet var förra säsongen när han skickade ut Daniel Corso från planen och in i omklädningsrummet när han tjafsade i båset på Hovet. Timrå var i typ samma sits då som nu, och Corso var lagets poängkung men Perra gick sin egen väg. Respekt!Jockmaniac skrev:Perra är helt klart min favorittränare i Elitserien sen Wikegård la av... Maken till skönare snubbe har jag aldrig skådat förrut!
Gillar honom skarpt. Hatar värmlänningar i regel (drygare jävlar är svåra att hitta) men Perra är en skön prick.
Sen är det alltid trevligt med en tränare som har ett riktigt (och viktigt) yrke i botten, han är väl f.d. brandman om jag inte minns fel.
Satt Leila Boork i presskonf.rummet? Var det h"a"n som ställde så många frågor?Shitkicker skrev:Jag håller också med, han och Monica Zetterlund är de enda värmlänningar jag kan fördra och det är alltid lika roligt när Perra totalt, med sitt inre lugn, äger upp fjanten, provokatören och hysterikan Leif Boork i direktsändning.-daniel- skrev:Jag håller nog med, bästa minnet var förra säsongen när han skickade ut Daniel Corso från planen och in i omklädningsrummet när han tjafsade i båset på Hovet. Timrå var i typ samma sits då som nu, och Corso var lagets poängkung men Perra gick sin egen väg. Respekt!Jockmaniac skrev:Perra är helt klart min favorittränare i Elitserien sen Wikegård la av... Maken till skönare snubbe har jag aldrig skådat förrut!
Sen är det alltid trevligt med en tränare som har ett riktigt (och viktigt) yrke i botten, han är väl f.d. brandman om jag inte minns fel.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Dunno. Jag har inte sett presskonferensen. Under eftersnacket i Canal+ försökte dock Boorken ställa honom mot väggen och pressa fram ett medgivande om att det nog var dags att avgå. Perra, lugn som en filbunke, svarade med att bjuda ut honom på fisketur.Magnutz skrev:Satt Leila Boork i presskonf.rummet? Var det h"a"n som ställde så många frågor?Shitkicker skrev:Jag håller också med, han och Monica Zetterlund är de enda värmlänningar jag kan fördra och det är alltid lika roligt när Perra totalt, med sitt inre lugn, äger upp fjanten, provokatören och hysterikan Leif Boork i direktsändning.-daniel- skrev:Jag håller nog med, bästa minnet var förra säsongen när han skickade ut Daniel Corso från planen och in i omklädningsrummet när han tjafsade i båset på Hovet. Timrå var i typ samma sits då som nu, och Corso var lagets poängkung men Perra gick sin egen väg. Respekt!Jockmaniac skrev:Perra är helt klart min favorittränare i Elitserien sen Wikegård la av... Maken till skönare snubbe har jag aldrig skådat förrut!

Har inte hittat något om det här på forumet, eller någonstans överhuvudtaget, men var det ingen som såg när Mackan droppa handskarna igår? 

*Handskenlajjnus skrev:Har inte hittat något om det här på forumet, eller någonstans överhuvudtaget, men var det ingen som såg när Mackan droppa handskarna igår?
Han hann ju bara droppa en handske, sen åkte den där fega jäveln där ifrån (vem det nu var.)
Stackars Mackan, när ska han få fajtas?

Haha, såg så jävla random ut. Ingen vågar slåss mot Mackan! Han är ju trots allt en gammal NHL-buse..Kentta skrev:*Handskenlajjnus skrev:Har inte hittat något om det här på forumet, eller någonstans överhuvudtaget, men var det ingen som såg när Mackan droppa handskarna igår?
Han hann ju bara droppa en handske, sen åkte den där fega jäveln där ifrån (vem det nu var.)
Stackars Mackan, när ska han få fajtas?

Mackan skulle nog kunna sänka de flesta i ES, synd bara att det ger böter och skit.
Alltid oavsett.
När får vi se Mackan släppa handskarna mot Goren, Tollefsen, Blomdahl eller någon annan som vill slåss?
Född till sportchef.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Inte i derbyt hoppas jag, Nilson & Blomdahl ut påverkar naturligtvis oss mycket mer än Solna.android skrev:När får vi se Mackan släppa handskarna mot Goren, Tollefsen, Blomdahl eller någon annan som vill slåss?
Tror förövrigt Mackan skulle få rådäng av Tollefsen eller Goren.
Vadå Nilson har ju varit en katastrof i år, visst? Blomdahl är ju ändå +3.-daniel- skrev:Inte i derbyt hoppas jag, Nilson & Blomdahl ut påverkar naturligtvis oss mycket mer än Solna.android skrev:När får vi se Mackan släppa handskarna mot Goren, Tollefsen, Blomdahl eller någon annan som vill slåss?
Tror förövrigt Mackan skulle få rådäng av Tollefsen eller Goren.
Jag tror samma som dig. Glömmer aldrig Printz livrädda blick i "fighten" mot Goren på JK-dagen(?).
Född till sportchef.