Djurgårdens IF - Växjö Lakers, 1/10 2011
- Lee Harvey Oswald
Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers, 1/10 2011
Hallaahh!
vI Äger,
DIFF klippa allas Tung!
Alfons Åberg kan gora dribbla, ibland åkkså sjutta Skotte.
Jahg kenner glad innuti då DIF själa 3 på äng.
vI Äger,
DIFF klippa allas Tung!
Alfons Åberg kan gora dribbla, ibland åkkså sjutta Skotte.
Jahg kenner glad innuti då DIF själa 3 på äng.
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2011-10-01 20:52:32, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Är ni säkra på att ni inte syftar på olika ramsor nu?
Tror att Challen och Mäklaren menar Chase The Sun ramsan, och LHO menar "Två dar i rad, det gör mig glad".
Tror att Challen och Mäklaren menar Chase The Sun ramsan, och LHO menar "Två dar i rad, det gör mig glad".
Re: Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers, 1/10 2011
Godkväll!Magnutz skrev:Goddag Yxskaft?!Challen skrev:Fyfan vilken dålig ramsa.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Haha, jag tror inte att vi menar något överhuvudtaget. Skål!!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
Vad snackar ni om? Glömde förresten att plussa för klacken!
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Norman borde slagit straffen. Vår mest distinkta straffskytt som aldrig kladdar.
Säg den glädje som varar
Re: Re: Djurgårdens IF - Växjö Lakers, 1/10 2011
Den sämsta såklart!Challen skrev:Vilken ramsa pratar vi om nu? hahaLee Harvey Oswald skrev:Framför allt 2:a versen, ren skit faktiskt..Mäklaren skrev:Instämmer. Otroligt dålig.Challen skrev:Fyfan vilken dålig ramsa.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det var precis den skiten jag menade!Kentta skrev:Är ni säkra på att ni inte syftar på olika ramsor nu?
En fjärdedel av klacken sjunger medans resten står o håller käften och man kan höra böndernas klappar, sen startas Kämpa Djurgården och då blir det tryck igen, Varför fortsätter man försöka få igång den där dåliga ramsan igen då? Skäms.
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
-
Typiskt klacken. Ingen känsla.Challen skrev:Det var precis den skiten jag menade!Kentta skrev:Är ni säkra på att ni inte syftar på olika ramsor nu?
En fjärdedel av klacken sjunger medans resten står o håller käften och man kan höra böndernas klappar, sen startas Kämpa Djurgården och då blir det tryck igen, Varför fortsätter man försöka få igång den där dåliga ramsan igen då? Skäms.
- Lee Harvey Oswald
FBK-DIF tråden 40sidor
DIF-Växjö tråden 11sidor
Växjö berör lika mycket som Oddevold i Fotbollsallsvenskan 1996
DIF-Växjö tråden 11sidor
Växjö berör lika mycket som Oddevold i Fotbollsallsvenskan 1996
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Gå och lägg dig.Metal Machine skrev:Typiskt klacken. Ingen känsla.Challen skrev:Det var precis den skiten jag menade!Kentta skrev:Är ni säkra på att ni inte syftar på olika ramsor nu?
Kom att tänka på en grej när jag ser matchen på TV igen..
Hur ofta såg vi Djurgården åka så här mycket skridskor förra säsongen? Kanske i de tre sista matcherna mot Luleå i slutspelet, men annars gick det väldigt sakta.
Hur ofta såg vi Djurgården åka så här mycket skridskor förra säsongen? Kanske i de tre sista matcherna mot Luleå i slutspelet, men annars gick det väldigt sakta.
Härlig vinst, tänkte att vi skulle gå hem med en förlust efter första perioden, katastrofal genomförd...
I överlag rätt bra fart, men detta spel kommer inte hålla mot Frölunda, LHC och resterande lagen. Felpassar, slarv i egen zon, mot Växjö går det men inte mot andra lag. Fortsätter det på detta vis så får vi nog slita för att lira slutspel. Härligt med vinst, och att packet åkte på stryk fullbordade lördagen.
SKÅL!
I överlag rätt bra fart, men detta spel kommer inte hålla mot Frölunda, LHC och resterande lagen. Felpassar, slarv i egen zon, mot Växjö går det men inte mot andra lag. Fortsätter det på detta vis så får vi nog slita för att lira slutspel. Härligt med vinst, och att packet åkte på stryk fullbordade lördagen.
SKÅL!
-
Fast.... det är ju sant. Jag stod i klacken varje match förra säsongen och det var samma sak då. Och kom inte med "men du skulle sett för tre år sen...." för det är liksom inte relevant för fem öre. Det är typiskt "klacken" att dra igång Super Djurgårn och liknande sömnpiller vid slutforceringar.Challen skrev:Gå och lägg dig.Metal Machine skrev:Typiskt klacken. Ingen känsla.Challen skrev:Det var precis den skiten jag menade!Kentta skrev:Är ni säkra på att ni inte syftar på olika ramsor nu?
Håller med till hundra procent.Kentta skrev:Kom att tänka på en grej när jag ser matchen på TV igen..
Äh, skärp dig. Felpassningar sker i varje match av varje lag. Kolla Växjö-snubbens fina assist på Mackans mål. I dag var misstagen långt färre än vad vi är vana vid. Om det sedan beror på motståndet kan endast Gud svara på.Mash skrev:Härlig vinst, tänkte att vi skulle gå hem med en förlust efter första perioden, katastrofal genomförd...
SKÅL!
3 år sen är inte relevant men förra året är? "Chase the sun" var den sämsta ramsan jag hört någonsin tror jag. Sjunger hellre Super Djurgårn 4 timmar i sträck än den där.Metal Machine skrev:Fast.... det är ju sant. Jag stod i klacken varje match förra säsongen och det var samma sak då. Och kom inte med "men du skulle sett för tre år sen...." för det är liksom inte relevant för fem öre. Det är typiskt "klacken" att dra igång Super Djurgårn och liknande sömnpiller vid slutforceringar.Challen skrev:Gå och lägg dig.Metal Machine skrev:Typiskt klacken. Ingen känsla.Challen skrev:Det var precis den skiten jag menade!Kentta skrev:Är ni säkra på att ni inte syftar på olika ramsor nu?