K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Den där jävla Wennerholm, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 2755582.ab "Det handlade ju inte om någon spark mot en spelare som ligger ner, utan en tåfjutt på vaden medan ena linjedomaren håller fast kanadensaren".
Tänk om han träffar fel då? Vet han hur vass en skena är egentligen?
Han kan ju fråga Richard Zednik:zOscaR skrev:Den där jävla Wennerholm, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 2755582.ab "Det handlade ju inte om någon spark mot en spelare som ligger ner, utan en tåfjutt på vaden medan ena linjedomaren håller fast kanadensaren".
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Han har ju missat en del saker. För det första är det inte Djurgården som anmält Abbotten. Och för det andra är ju en spark något värre än en tackling, det är ju något man verkligen inte bara får ta till. Att gå över gränsen. Som han Wennerholm uttryckte det kring Ekman, "han gjorde det man absolut inte får göra, han använde klubban som vapen", samma jävla sak gäller en skridskoskena.zOscaR skrev:Den där jävla Wennerholm, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 2755582.ab "Det handlade ju inte om någon spark mot en spelare som ligger ner, utan en tåfjutt på vaden medan ena linjedomaren håller fast kanadensaren".
Expert.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nästa steg för Lulä om de inte når framgång hos disciplinnämnden är väl Lulä tingsrätt, Men som sagt de som gapar om mycket mister oftast hela stycke. Utfärdar härmed en trollvarning för lulekollektivet...
Ja precis.Edin skrev:Han kan ju fråga Richard Zednik:zOscaR skrev:Den där jävla Wennerholm, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 2755582.ab "Det handlade ju inte om någon spark mot en spelare som ligger ner, utan en tåfjutt på vaden medan ena linjedomaren håller fast kanadensaren".
Ja, pinsamt dåligt. Kanske ska ta reda på allting innan han skriver något om det.SirDIFalot skrev:Han har ju missat en del saker. För det första är det inte Djurgården som anmält Abbotten. Och för det andra är ju en spark något värre än en tackling, det är ju något man verkligen inte bara får ta till. Att gå över gränsen. Som han Wennerholm uttryckte det kring Ekman, "han gjorde det man absolut inte får göra, han använde klubban som vapen", samma jävla sak gäller en skridskoskena.zOscaR skrev:Den där jävla Wennerholm, http://www.aftonbladet.se/sportbladet/k ... 2755582.ab "Det handlade ju inte om någon spark mot en spelare som ligger ner, utan en tåfjutt på vaden medan ena linjedomaren håller fast kanadensaren".
Jag hoppas verkligen att spelarna inte involveras i hela denna cirkusen. Skadar oss mest känns det som. Känner mig mer och mer osäker ju mer jag läser om denna härva. Hade en positiv känsla efter K6 men nu börjar man ju bli sjukt nervös igen. Hoppas rätt beslut tas så vi kan gå ut & moooosa i eftermiddag!
Hur är det med Krüger? Spelar han så måste någon annan sitta på läktarn, eller?
Hur är det med Krüger? Spelar han så måste någon annan sitta på läktarn, eller?
Det märks ju att Luleå är desperata och fokuserar på fel saker just nu vilket är mycket bra för Djurgården.
Word.COYS skrev:Det märks ju att Luleå är desperata och fokuserar på fel saker just nu vilket är mycket bra för Djurgården.
Hade DIF koncentrerat sig på fel saker så hade man fortsatt denna sandlåda och anmält Arlbrandt och kanske äckelfinnen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Wennerholm o aftonbladet gör vad dom e bäst på igen underblåsa bråket o skriva riktiga o pålästa artiklar som vanligt..
Undrar vad dom har för utbildning som får jobb på den blaskan?.

Rätt kul när Luleå-fanz tror dom ska kunna matcha stämningen i globen.
Tillåt mig skratta, om ni så kunde haft 40 000 i arenan så kan ni inte matcha. Stämning för mig är inte moraträsk och *klapp klapp*, stämning är ljudkuliss i form av sång. Ni kan inte sjunga och kommer heller aldrig i närheten av våran kultur. Det är fortsatt töntigt att stå i klacken i Luleå, medans det är coolt i huvudstaden. Så är det, och så kommer det alltid att vara.
Oavsett vad som händer på isen tycker jag man kan se att vi är ett mer komplett lag än Luleå, dom har ett spel i sig, medans vi kan välja på en hel drös olika. Denna energiska hockey med mycket tacklingar är den som tar bäst mot just Luleå, men kanske inte längre fram i slutspelet...
Kör över idioterna nu, så vi kan gå bananas igen!!!
Edit: Det har gått så långt att tom neutrala håller på DIF och AJK, bara pga tv-underhållningen i form av stämning, då har det gått långt. För i grund och botten hatar neutrala oss..
Tillåt mig skratta, om ni så kunde haft 40 000 i arenan så kan ni inte matcha. Stämning för mig är inte moraträsk och *klapp klapp*, stämning är ljudkuliss i form av sång. Ni kan inte sjunga och kommer heller aldrig i närheten av våran kultur. Det är fortsatt töntigt att stå i klacken i Luleå, medans det är coolt i huvudstaden. Så är det, och så kommer det alltid att vara.
Oavsett vad som händer på isen tycker jag man kan se att vi är ett mer komplett lag än Luleå, dom har ett spel i sig, medans vi kan välja på en hel drös olika. Denna energiska hockey med mycket tacklingar är den som tar bäst mot just Luleå, men kanske inte längre fram i slutspelet...
Kör över idioterna nu, så vi kan gå bananas igen!!!
Edit: Det har gått så långt att tom neutrala håller på DIF och AJK, bara pga tv-underhållningen i form av stämning, då har det gått långt. För i grund och botten hatar neutrala oss..
Tror fokusen på sandlådebråket gynnar oss. Jag tror det är bättre än att all fokus ligger på att vi är favoriter idag.
Men jag har en illavarslande känsla i magen. Det blir nog svårt att vinna i eftermiddag...
Men jag har en illavarslande känsla i magen. Det blir nog svårt att vinna i eftermiddag...
i
Ni som är i Luleå, var kommer ni att ladda upp? Jag landar 1 och har således några timmar att slå ihjäl. Jag såg "Den Sista Färden" för ett tag sedan, och jag har ingen lust att gå till någon banjobar själv.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Fy fan vad jag längtar tills det här är över, jag hoppas bara intensivt att DIF står som vinnare när krutröken lagt sig så att lulääääääh's fula stil och patetiskt barnsliga beteende inte ska löna sig. Till och med gnagarna jag känner tycker att luläääh är löjliga, och då är det fan illa..
- Lee Harvey Oswald
isolerad skrev:
Mmh, det är liksom av en anledning att ingen vänt 0-3 till 4-3 hittills.
Grymt svårt att vinna 4 raka, så rent logiskt är det alltså "luleås tur" idag.
Att förlora denna match kommer isf svida enormt mycket mer än förlusten mot Hv i 6:e finalen.
HV var trots allt numret större & lite lite bättre på allt.
Det har man ju svårt att säga om luleåPacket
Men nu skiter vi i logiken & skriver nutidshistoria!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan