Djurgårdens IF - Linköpings HC 13/1 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Daniel942
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Djurgårdens IF - Linköpings HC 13/1 2011

Inlägg av Daniel942 »

tomten skrev:
Daniel942 skrev:Denna bild säger det mesta om Hardy, laget firar mål och ändå står han med sitt antekningsblock.. :D Undrar hur många sådana DIF måste köpa in varje år?
Hehe, vi får hoppas han skriver smått :P Vill ju inte minska spelarbudgeten på grund av det...
Rykten säger att det är därför inte Tellan spelar här just nu.
DIF!
Slutspel

Inlägg av Slutspel »

Owuya tvåa i målvaktsligan efter den här matchen! Hoppas få se han på lördag!
Användarvisningsbild
AMMC
Säsongskort: Ja

Inlägg av AMMC »

kotten skrev: Bilden på Hardy är fruktansvärt rolig, haha. Vore det inte kul om DIFTV kunde fråga Hardy lite skämtsamt om hur många anteckningsblock det går åt per säsong, vad exakt det är han skriver i dem, etc. :lol:
Hardy är inte en skämtsam man.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Angående Mark Owuya

Jag skiter i om killen släpper returer (vad gör inte Ridderwall) ? Och just nu är det dom målvakterna vi har.

Mark ska vara vår första målvakt från och med nu, han är en puckmotare, en bra sådan, med mer istid på honom kommer han bli mer samspelt och få igång bättre kommunikation med våra backar, det har saknats lite, för räkna vi bort att han släpper enheldel farliga returer så är han faktiskt en duktig målvakt, och kommer bli bättre ju mer han spela, iallafall stabilare, tror jag! Man kan omöjligt vara en dålig målvakt om man ändå har den statistiken Mark har, han förtjänar mer beröm om man frågar mig! Fråga laget, och se vad dom svarar!

Gillar inte alls folks snack om han (framför allt Mäklarens skitsnack efter gårdagen)

Jag tro på Owuya och Djurgårn, vi är pågång nu

Nu går vi för ny 3a på Lördag!!!!!!!!!!!!
Spela fult
Skriv svar