Modo Hockey - Djurgårdens IF, 11/12 2010
Re: Modo Hockey - Djurgårdens IF, 11/12 2010
Boork berömde oss, blev nästan chockad...
MODO är inte bra idag, vi har kommandot men fortsätter vi att skjuta pucken över plexi och hakar i BP så förlorar vi.
KÄMPA!
MODO är inte bra idag, vi har kommandot men fortsätter vi att skjuta pucken över plexi och hakar i BP så förlorar vi.
KÄMPA!
- Lee Harvey Oswald
Mattias_87 skrev:Tack Josef. Förlorar vi denna match kommer jag aldrig förlåta dig.
Vinner vi resten av seriens alla matcher kommer jag inte förlåta No78 iaf.
En spelare med lägre intellekt ute på isen får man leta efter,
Bra jobb Järlan, du lyckaddes gräva fram honom !!!!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Årets lott föll på honom och Owuya.SirDIFalot skrev:Det är helt sjukt vilken hackkyckling Boumedienne har blivit. Han har tagit en utvisning liksom. (Och ja, enligt er förmodligen varit jääääääätteusel också, som vanligt)
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Det är väl mest grejen att det är inte första gången han sätter oss i 3-5 lägen. Det har nog hänt 3 gånger den här säsongen.SirDIFalot skrev:Det är helt sjukt vilken hackkyckling Boumedienne har blivit. Han har tagit en utvisning liksom. (Och ja, enligt er förmodligen varit jääääääätteusel också, som vanligt)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Även Montén tycker det var horribelt av LAGET att ta Josefs utvisning.
Skönt att höra att de reagerar i båset på sådana idiotsaker.
Skönt att höra att de reagerar i båset på sådana idiotsaker.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Oavsett hur dålig domaren en må vara så KLANTAR vi bort match efter match efter match!
Om Djurgården inte vinner idag anser jag att Hardy kan kasta in handduken och lämna över rodret till någon annan. Misstagen sker HELA tiden!
Bom-Bom får fortsätta spela boxplay, våra målisar fortsätter vara usla och våra spelare tar DUMMA jävla utvisningar HELA TIDEN!!
Jag håller med Boorken när han säger att detta inte är första gången Djurgården slarvar bort saker och ting!
Om Djurgården inte vinner idag anser jag att Hardy kan kasta in handduken och lämna över rodret till någon annan. Misstagen sker HELA tiden!
Bom-Bom får fortsätta spela boxplay, våra målisar fortsätter vara usla och våra spelare tar DUMMA jävla utvisningar HELA TIDEN!!
Jag håller med Boorken när han säger att detta inte är första gången Djurgården slarvar bort saker och ting!
Alltså, förklara för mig. Är reglerna såna att du inte får tackla puckförande spelare? Fattar inte riktigt om jag ska vara ärlig.
Att Wolmer får döma är en stor gåta. Har karln ingen fingertoppskänsla över huvudtaget?! två stycken 5-3 i första perioden. Fatta rinte hur fan han får till det.
Att Boumedienne inte har alla rätt har han väl visat mer än ofta. Kan han inte lära sig att tygla sig? OK om han är smidig när han spelar fult men han är ju lika uppenbar som ost.
Att Ridderwall gör som han gör rår han inte för. Han vet inte bättre.
Kan man avskeda en videodomare bör man kunna avsluta samarbetet med andra domare också. Se till att det blir kvalité och sätt in bedömningssystem på domarna. Gör de pissiga matcher ska de först få avdrag i lön, sen ska de bytas bort.
Att Wolmer får döma är en stor gåta. Har karln ingen fingertoppskänsla över huvudtaget?! två stycken 5-3 i första perioden. Fatta rinte hur fan han får till det.
Att Boumedienne inte har alla rätt har han väl visat mer än ofta. Kan han inte lära sig att tygla sig? OK om han är smidig när han spelar fult men han är ju lika uppenbar som ost.
Att Ridderwall gör som han gör rår han inte för. Han vet inte bättre.
Kan man avskeda en videodomare bör man kunna avsluta samarbetet med andra domare också. Se till att det blir kvalité och sätt in bedömningssystem på domarna. Gör de pissiga matcher ska de först få avdrag i lön, sen ska de bytas bort.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kommer vi att få kompensationsutvisningar och därmed få spela 5 mot 3?
Nääää, det är ju gnälliga Modo vi möter. Wolmer kommer ta en utvisning på oss så fort gnäll modo publiken buar.
Jag sa 6-3 innan, och jag ändrar det tipset till 5-2. Det är bara så jävla typiskt att Wolmer ska förstöra allt för oss. Hade han bara gjort sitt jobb och inte visat ut Kempe så hade vi haft 2-0 i paus.
Nääää, det är ju gnälliga Modo vi möter. Wolmer kommer ta en utvisning på oss så fort gnäll modo publiken buar.
Jag sa 6-3 innan, och jag ändrar det tipset till 5-2. Det är bara så jävla typiskt att Wolmer ska förstöra allt för oss. Hade han bara gjort sitt jobb och inte visat ut Kempe så hade vi haft 2-0 i paus.
Han har gjort det förr. I helt fel lägen och totalt utan mening. Han är en belastning. Visst skapar han framåt men det nollas ju när han bär sig åt som en idiot.SirDIFalot skrev:Det är helt sjukt vilken hackkyckling Boumedienne har blivit. Han har tagit en utvisning liksom. (Och ja, enligt er förmodligen varit jääääääätteusel också, som vanligt)
Tack Björk! Försöker reparera efter Wolmers missar.
All heder!
All heder!
KJELLIN! KJELLIN! JÄRNKAMIN!
Kronwall, du skjuter på fel person! Det är Wolmer du ska sikta på!
PP, utnyttja detta nu.
PP, utnyttja detta nu.
Senast redigerad av Mash den 2010-12-11 19:31:25, redigerad totalt 1 gånger.
Asså bäääääääääääääääääääääähhhhhhhh, nu kommer vi ju inte ens in i zon när vi har PP..
Snälla sätt 2-3 snart!
Snälla sätt 2-3 snart!
Måste ju vara helt vidrigt att döma tillsammans med en sån som Wolmer.Edin skrev:Tack Björk! Försöker reparera efter Wolmers missar.
All heder!
Kan man inte anmäla domarna till disciplinnämnden?!