McNevin bars ut på bår med bruten fotled nyss...han är viktig för ajk!Kentta skrev:Dom kommer droppa efter uppehållet.henka83 skrev:Är fan mer oroad över AIKs framfart än våran kräftgång. Börjar lukta Djurgården 2009/2010.
Skellefteå - Djurgårdens IF, 6/11 2010
Re: Skellefteå - Djurgårdens IF, 6/11 2010
Så den bröts alltså?! Såg riktigt illa ut det där, men trodde inte att den bröts.Don66-2 skrev:McNevin bars ut på bår med bruten fotled nyss...han är viktig för ajk!Kentta skrev:Dom kommer droppa efter uppehållet.henka83 skrev:Är fan mer oroad över AIKs framfart än våran kräftgång. Börjar lukta Djurgården 2009/2010.
Men ingenting tyder på det, deras grundspel är så sjukt starkt. Dessutom har dom till skillnad från oss skjutit fruktansvärt mycket skott senaste 7-8 omgångarna. Känns som dom hittat sitt spel för att vinna. Truppen verkar även ha den harmonin vi hade ifjol, tragiskt när det finns så mycket Djurgårdsblod i deras trupp.......
Dock så har ju vi en del i våran, byta Ridderwall mot någon Djurgårdare i AIK?
Dock så har ju vi en del i våran, byta Ridderwall mot någon Djurgårdare i AIK?

Har sjukt svårt att förstå hur ett lag som AIK kan vara så bra just nu.
Det är ett lag bestående av rejects från övriga klubbar och spelare från allsvenskan.
Jämför med en världsklass boxare och en lite sämre boxare. Den sämre kanske kanske skulle kunna vinna en match av tio om han har tur...
Men här verkar det hända hela tiden.
Ett stort jävla underbetyg åt elitserien och de etablerade lagen.
Det är ett lag bestående av rejects från övriga klubbar och spelare från allsvenskan.
Jämför med en världsklass boxare och en lite sämre boxare. Den sämre kanske kanske skulle kunna vinna en match av tio om han har tur...
Men här verkar det hända hela tiden.
Ett stort jävla underbetyg åt elitserien och de etablerade lagen.
Inte då, vi hade/har ju publik på våra matcher. (Jävla svartabörshajar!)henka83 skrev:Är fan mer oroad över AIKs framfart än våran kräftgång. Börjar lukta Djurgården 2009/2010.
aik är mer Rögle 08/09.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Nej.henka83 skrev:Dock så har ju vi en del i våran, byta Ridderwall mot någon Djurgårdare i AIK?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Ja AIK blöder ju något enormt ekonomiskt just nu. 3000-4000 på matcherna..
Och Widing visar hur klok han är. Herregud..
äh, han filmade ju...Kentta skrev:Och Widing visar hur klok han är. Herregud..

Boumedienne crosscheckar mot magen för säkerhets skull
Alldeles för riskfyllt att sikta högre!

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sedan sitter han och garvar i båset. Hm...Kentta skrev:Och Widing visar hur klok han är. Herregud..
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
"shit happens"BOMBOM BOUCHARD skrev:Sedan sitter han och garvar i båset. Hm...Kentta skrev:Och Widing visar hur klok han är. Herregud..
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
+1Kentta skrev:"shit happens"BOMBOM BOUCHARD skrev:Sedan sitter han och garvar i båset. Hm...Kentta skrev:Och Widing visar hur klok han är. Herregud..

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
FALKEN MIN GUD!