K4: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 24/3 2010
Re: K4: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 24/3 2010
Ja Wesslau har verkligen spikat igen nu, så skönt att se 

Ska fan skicka räkningen för dem besök hos psykolog jag kommer få göra till DIF spelarna..höll på att dö i slutet
Senast redigerad av sthlm1891 den 2010-03-24 21:28:12, redigerad totalt 1 gånger.
Underbara seger, trots att det RIKTIGA DIF spelet inte infann sig idag.
Hatar verkligen när DIF spelar så här i tredje. skitsamma nu.
Nu ska jag till medicin lådan å leta efter hjärt medicin. Kan inte va bra för hjärtat detta spel som DIF visade i slutet.
Hatar verkligen när DIF spelar så här i tredje. skitsamma nu.
Nu ska jag till medicin lådan å leta efter hjärt medicin. Kan inte va bra för hjärtat detta spel som DIF visade i slutet.
There is no I in TEAM!!!!
-
UNDERFUCKINGBART!
Och UNDERBART jobbat av klacken igen!
KLOCKREN klack! UNderbäst!
Och UNDERBART jobbat av klacken igen!
KLOCKREN klack! UNderbäst!
Djurgården - First and last and always.
Zigomanis saknas mycket i tekningscirkeln
Kan inte vara nöjd idag faktiskt, sämre var det länge sen man såg alltså. Tackar Wesslan för en grym match från hans sida!
-
Helt sjukt skön seger trots att vi spelade halvdarrigt. Var mer än en gång pulsen var uppe och nosade på 190. Är också jävligt glad över att vi har förlängt med Tim, fruktansvärt nyttig i BP framförallt.
Underbara Djurgårn!
Underbara Djurgårn!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ännu en kramaktig insats på hemmaplan i detta slutspel. Ikväll till och med sämre än senast. Måste bero på att spelarna spänner sig. Ser ut som i början av säsongen.
På bortaplan har vi ju fullständigt kört över Brynäs.
På bortaplan har vi ju fullständigt kört över Brynäs.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
-
Fan, det blir SR i fortsättningen, kollade på matchen i 15 sekunder och det började genast gå åt fanders.. x.x Snabbt tillbaka to Radion och vi vann.
Djurgården - First and last and always.
En liten uppryckning i tredje utan att imponera. Men vinst och chans till avancemang på Fredag
Men Marcus Ragnarsson, du FÅR INTE göra sådär. Fy fan va jobbig sistaminuten var. Tack Gustaf Wesslau för segern.
Hörde jag rätt att Oscar Eklund blev matchens bästa spelare? Tycker att han lyft sig nästan mirakulöst tio sista matcherna i grundserien och framåt. Väldigt kul att se.
Känns nästan skönare att vinna när man egentligen inte är särskilt bra spelmässigt. Särskilt mot Brynäs som är mästare på just det.
Dock så var det ju knappast så att Brynäs var oändligt mycket bättre idag som kvällstidningarna säkert kommer att få det till. Fast när ett lag som i vanliga fall spelar fem backar i varje byte plötsligt befinner sig i anfallszoner i längre perioder så blir det ju en liten chock.
Vi är snäppet bättre i första, Brynäs mycket bättre i andra och jämnt i tredje är min snabba summering.....och vi har 3-1 i matcher.

Men Marcus Ragnarsson, du FÅR INTE göra sådär. Fy fan va jobbig sistaminuten var. Tack Gustaf Wesslau för segern.
Hörde jag rätt att Oscar Eklund blev matchens bästa spelare? Tycker att han lyft sig nästan mirakulöst tio sista matcherna i grundserien och framåt. Väldigt kul att se.
Känns nästan skönare att vinna när man egentligen inte är särskilt bra spelmässigt. Särskilt mot Brynäs som är mästare på just det.
Dock så var det ju knappast så att Brynäs var oändligt mycket bättre idag som kvällstidningarna säkert kommer att få det till. Fast när ett lag som i vanliga fall spelar fem backar i varje byte plötsligt befinner sig i anfallszoner i längre perioder så blir det ju en liten chock.
Vi är snäppet bättre i första, Brynäs mycket bättre i andra och jämnt i tredje är min snabba summering.....och vi har 3-1 i matcher.
Riktigt, riktigt skönt. Vi kom undan med blotta förskräckelsen tack och lov.
Klacken visar återigen vart skåpet skall stå.
Klacken visar återigen vart skåpet skall stå.
Ja, för det lär ju garanterat bero på det.AlltidDjurgårn skrev:Fan, det blir SR i fortsättningen, kollade på matchen i 15 sekunder och det började genast gå åt fanders.. x.x Snabbt tillbaka to Radion och vi vann.
Borde väl hellre bli Christian Eklund, med de två målen, som blir matchens bästa spelare?
Eller?
Eller?
Jag tror det var Fimpen ja, båda heter ju Eklund så det är lätt att höra felKentta skrev:Borde väl hellre bli Christian Eklund, med de två målen, som blir matchens bästa spelare?
Eller?

Låter ju mer rimligt att Fimpen blev det givetviseaser90 skrev:Jag tror det var Fimpen ja, båda heter ju Eklund så det är lätt att höra felKentta skrev:Borde väl hellre bli Christian Eklund, med de två målen, som blir matchens bästa spelare?
Eller?