DIFTV - frågor och önskemål

Hur ska hemsidan och forumet bli bättre? Kom med synpunkter!
Skriv svar
Användarvisningsbild
1891
Säsongskort: Ja

Re: DIFTV - frågor och önskemål

Inlägg av 1891 »

Var tog "En dag med (någon spelare)" vägen? Ni körde "en dag med Robin Figren" och sa att det skulle komma fler, men det gjorde det inte :(
Jimmie Ölvestad "Jag lämnar inte Djurgården för något annat lag i Sverige"
Mäklaren
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Mäklaren »

1891 skrev:Var tog "En dag med (någon spelare)" vägen? Ni körde "en dag med Robin Figren" och sa att det skulle komma fler, men det gjorde det inte :(
DIFTV har väl slagit av på takten ganska rejält den här säsongen, eller har jag fel?

Verkar som om Wille jobbar åt fotbollen mest nu, så honom kan man inte klaga på.

Skulle dock vara jättekul med fler DIFTV-klipp. Det var väldigt uppskattat från alla under förra säsongen!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Användarvisningsbild
1891

Inlägg av 1891 »

Okej. Men det skulle i alla fall vra kul med fler klipp utanför hockeyrinken alltså inte bara spelar och tränar intervjuer.
Maddedif

Inlägg av Maddedif »

Borde helt klart göra mer DIFTV, tycker det var skit kul när ni följde figge en hel dag...Borde göras med alla spelare!! mer av träningar, interjuver mm!!
Djurgårdens IF!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Maddedif skrev:Borde helt klart göra mer DIFTV, tycker det var skit kul när ni följde figge en hel dag...Borde göras med alla spelare!! mer av träningar, interjuver mm!!
Håller med, jag tycker det är en riktigt viktig del av sidan och en trevlig gest mot oss supportrar.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Jag tycker Alexandersson gör det bra. Vi har ändå mer interjuver än de flesta andra klubbar. Wille är dock jävligt skicklig och kan göra lite annorlunda vinklingar.
Född till sportchef.
T Alexanderson
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av T Alexanderson »

Vi har haft vissa problem med uppladdningen av klipp och det är därför vihar släpat efter lite. Detta är löst nu. Jag skall göra mitt bästa för att snickra ihop klipp utifrån de förutsätningar jag har. Eftersom jag börjar på noll lär det i alla fall bli bättre med tiden! :=)
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

Men NEJ NEJ NEJ NEJ!!! vad har hänt med "DIF-bussen"? Den fick tom vi åka i när vi hade bortamatcher ibland med B-juniorerna för några (kanske för många) år sen?????????

Kul att höra att DIF-tv kanske är på g igen! Ni gör ändå ett grymt bra jobb tycker jag!
2014-04-07, vad hände?
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Tycker ni gör ett utmärkt jobb med DIFTV. Alltid lika kul med olika intervjuer från spelare, ledare och kansli. Strålande att ni nu även lägger upp målen från bortamatcherna.
Swordthain

Inlägg av Swordthain »

Är det bara jag som tycker att det skulle vara intressant att höra vad Lasse Anrell tycker om Djurgårdens säsong hittills? Han var ju en av få journalister som tippade DIF som ett bottenlag. Runt säsongsstarten sade han i DIFTV att DIF tillsammans med Rögle och Södertälje utgjorde de klart sämsta lagen. Vill se honom äta upp detta uttalande i en ny intervju!
Användarvisningsbild
samiam

Inlägg av samiam »

Swordthain skrev:Är det bara jag som tycker att det skulle vara intressant att höra vad Lasse Anrell tycker om Djurgårdens säsong hittills? Han var ju en av få journalister som tippade DIF som ett bottenlag. Runt säsongsstarten sade han i DIFTV att DIF tillsammans med Rögle och Södertälje utgjorde de klart sämsta lagen. Vill se honom äta upp detta uttalande i en ny intervju!
Vi ska nog inte börja gapa riktigt än, det är halva säsongen kvar även om det ser riktigt bra ut i år

Men jag jublar iallafall inte förrän 55 omg är spelade. Med tanke på våra senaste år har jag blivit väldigt nedtonad i kaxighet och tar inte slutspel för givet
DIF kommer vara nummer 1 igen
Användarvisningsbild
1891

Inlägg av 1891 »

Härligt att DIFTV har kommit igång igen. Fortätt så här :!: :D
Honken

Inlägg av Honken »

Skulle vilja höra en intervju med Kyle och Zigge ang. vad dom tycker om klacken jämfört med NHL och andra ställen dom har spelat på.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

Honken skrev:Skulle vilja höra en intervju med Kyle och Zigge ang. vad dom tycker om klacken jämfört med NHL och andra ställen dom har spelat på.
Du har ju annars, om du lyssnar tills slutet.

Dock är ju inte det speciellt mycket han säger, skulle inte tacka nej till en lite djupare diskussion om detta faktiskt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
melker

Inlägg av melker »

Honken skrev:Skulle vilja höra en intervju med Kyle och Zigge ang. vad dom tycker om klacken jämfört med NHL och andra ställen dom har spelat på.
Håller helt med på denna punkt!
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Skriv svar