Nio miljoner om året till DIF...

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Peter skrev:
Djurgår'n Hockey<3 skrev:Om vi nu pratar om backar ...

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8441
Det vore trevligt om du och alla andra som postar länkar med värvningstips(?) kunde skriva en liten motivering till varför just den spelare ni har hittat är rätt man för Djurgården.

I just det här fallet vore det klart spännande att få veta varför en 24-åring som har spelat collegehockey hela sin karriär förutom den sista tiden då han har harvat i ett av SM-liigas bottenlag är något som borde intressera oss? Av vad jag kan se så har han lyckats producera tre assists och -7 i +/- på 22 matcher. I min värld känns det inte direkt som en spelare det borde läggas vare sig tid eller pengar på men du vet kanske något annat?
Mycket bra skrivet!

Motivera...sen går det inte att endast titta på statestik på "elitprospetcs" man måste se en spelare på video mm.

Djurgården Hockey <3 spelar du hockey i något lag!

Spelar i boo kom fyra i Resports.
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

oswä0216 skrev:
Peter skrev:

Det vore trevligt om du och alla andra som postar länkar med värvningstips(?) kunde skriva en liten motivering till varför just den spelare ni har hittat är rätt man för Djurgården.

I just det här fallet vore det klart spännande att få veta varför en 24-åring som har spelat collegehockey hela sin karriär förutom den sista tiden då han har harvat i ett av SM-liigas bottenlag är något som borde intressera oss? Av vad jag kan se så har han lyckats producera tre assists och -7 i +/- på 22 matcher. I min värld känns det inte direkt som en spelare det borde läggas vare sig tid eller pengar på men du vet kanske något annat?
Mycket bra skrivet!

Motivera...sen går det inte att endast titta på statestik på "elitprospetcs" man måste se en spelare på video mm.

Men va? Nej, jag spelar inte hockey, och skiter fullständligt i vad du sysslar med också för den delen :?
In magical hands I trust.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Djurgår'n Hockey<3 skrev:
oswä0216 skrev:
Peter skrev:

Mycket bra skrivet!

Men va? Nej, jag spelar inte hockey, och skiter fullständligt i vad du sysslar med också för den delen :?

Normalt?

Nä, jag ställde en vänlig fråga om du spelar hockey för om du hade spelat hockey så hade du vetat vad resport är!

Vadå "men va" det var det sämsta jag hört, det enda vi sade var att man kan inte ragga upp en spelare genom att gå in på "eliteprospects"!

Visst, statestik talar för mycket men inte allt...
Djurgår'n Hockey<3

Inlägg av Djurgår'n Hockey<3 »

oswä0216 skrev:
Normalt?

Nä, jag ställde en vänlig fråga om du spelar hockey för om du hade spelat hockey så hade du vetat vad resport är!

Vadå "men va" det var det sämsta jag hört, det enda vi sade var att man kan inte ragga upp en spelare genom att gå in på "eliteprospects"!

Visst, statestik talar för mycket men inte allt...
Det lät mest kaxigt tycker jag...
In magical hands I trust.
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Kan någon översätta ordet RESPORT!! Spelar hockey och är kanske lite bakom flötet, men jag vet inte vad det betyder.... :(
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

RESPORT är en av världens största tunering! Den går för u13 varje år, i turneringen är det 64 lag!
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

oswä0216 skrev:RESPORT är en av världens största tunering! Den går för u13 varje år, i turneringen är det 64 lag!
Ok, då vet man. :D
espen21

Inlägg av espen21 »

Vad står det? Länken fungerar inte...
Skriv svar