Hedström
-
-
Angående Hedström
Hedström är i mina ögon den spelare som Dif absolut behöver.
Har alldrig sett en spelare me sådant fightinghjärta som Hedström.
Jag vet att han antagligen inte väljer Sthlm, men i mina ögon behövs det en sådan spelare i laget igen.
Jag vet att ni säger "vi har ju kristoffersson" men va hmm, jag har inte sett så mycket av honom denna säsong..
Har alldrig sett en spelare me sådant fightinghjärta som Hedström.
Jag vet att han antagligen inte väljer Sthlm, men i mina ögon behövs det en sådan spelare i laget igen.
Jag vet att ni säger "vi har ju kristoffersson" men va hmm, jag har inte sett så mycket av honom denna säsong..
- Lee Harvey Oswald
Det finns 3st spelare som jag ALDRIG mer vill se i en DIf-tröja igen.
Jonathan Hedström.
Stefan Pettersson.
Richard Lintner.
Inte för att dom är dåliga hockeyspelare på något sätt, utan för den totala brist på engagemang & offervilja dessa 3 herrar visade upp i 1-8/1-8 kvartsfinalerna mot Frölunda 2003/2004.
Då gick dom från en grundserie där de dominerat kraftigt till ett slutspel där DIF fick en mardrömsöppning, & då blev det tydligare än någonsin att det fanns varken vilja eller glöd från deras sida att offra något för DIF-skölden.
Kontraktet gick ut & det fanns intressantare klubbar att välja mellan nästa säsong, famförallt lönemässingt.
Det får inte se ut så i ett slutspel, att man bara spelar av säsongen & kontraktet.
Jonathan Hedström.
Stefan Pettersson.
Richard Lintner.
Inte för att dom är dåliga hockeyspelare på något sätt, utan för den totala brist på engagemang & offervilja dessa 3 herrar visade upp i 1-8/1-8 kvartsfinalerna mot Frölunda 2003/2004.
Då gick dom från en grundserie där de dominerat kraftigt till ett slutspel där DIF fick en mardrömsöppning, & då blev det tydligare än någonsin att det fanns varken vilja eller glöd från deras sida att offra något för DIF-skölden.
Kontraktet gick ut & det fanns intressantare klubbar att välja mellan nästa säsong, famförallt lönemässingt.
Det får inte se ut så i ett slutspel, att man bara spelar av säsongen & kontraktet.
Re: Angående Hedström
Kristoffersson har inget kontrakt. :PAdam Blomster skrev:
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Jag har hört att han och Kollar hamnade i bråk typ och att det nog var därför Stefan var så dålig i slutspelet. Wikegård valde att satsa på Kollar (slitvargen) istället, eftersom de två spelarna tydligen inte gick ihop. Ett tag var ju Stefan även bänkad.Lee Harvey Oswald skrev: Stefan Pettersson.
Detta är iaf vad jag hört.
Jag har hört att det var Stefan och Garpen som inte kom överens. Därför petades han och ville då självklart flytta.......Diffe89 skrev:Jag har hört att han och Kollar hamnade i bråk typ och att det nog var därför Stefan var så dålig i slutspelet. Wikegård valde att satsa på Kollar (slitvargen) istället, eftersom de två spelarna tydligen inte gick ihop. Ett tag var ju Stefan även bänkad.Lee Harvey Oswald skrev: Stefan Pettersson.
+
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Okej, mer än vad jag visste, men Stefan hamnade iaf i bråk med någonjarnkamin skrev:Jag har hört att det var Stefan och Garpen som inte kom överens. Därför petades han och ville då självklart flytta.......Diffe89 skrev:Jag har hört att han och Kollar hamnade i bråk typ och att det nog var därför Stefan var så dålig i slutspelet. Wikegård valde att satsa på Kollar (slitvargen) istället, eftersom de två spelarna tydligen inte gick ihop. Ett tag var ju Stefan även bänkad.Lee Harvey Oswald skrev: Stefan Pettersson.
+