Borttappat gods
Som alla diffon så börjar ni hoppa på en så fort man påpekar att Djurgården inte är så bra. För det första ärjag inte från Göteborg (som faktiskt är trevligare än Sthlm) och för det andra måste ni ju erkänna att det kommer komma en vägg för spelarna en dag. De kan omöjligt fortsätta att spela över sin kapacitet hela tiden.
//Micke
Vet fortfarande inte vilket lag du håller på, spelar iofs mindre roll. Diskussionen om vilken stad av Stockholm och Göteborg som är "trevligare" är ganska löjlig.MickeM skrev:Som alla diffon så börjar ni hoppa på en så fort man påpekar att Djurgården inte är så bra. För det första ärjag inte från Göteborg (som faktiskt är trevligare än Sthlm) och för det andra måste ni ju erkänna att det kommer komma en vägg för spelarna en dag. De kan omöjligt fortsätta att spela över sin kapacitet hela tiden.
Och vad är det för vägg du pratar om? Jag vet inte vad ditt fjollgäng gör när det blåser snålt (sparkar tränare a la fbk kanske?) men spelar man i Djurgården är en järnkamin. Alltså, väggar är till för att manglas sönder.
En bra liknelse är dagens match mot sillstryparna. Vi ligger under i ett tidigt skede av matchen. Många hade redan då räknat ut oss.
Men istället för att vika ner oss smäller vi på och köttar sönder frölunda spelarna och vinner matchen.
Och, det är inte första gången det händer. Du kan använda dig av Matcher & statistik sidan så kan du se att DIF har vunnit många matcher i slutet vilket tyder man att man alltid kämpar in i det sista.
Förövrigt är det som du säger. DIF är inte så bra. Dom är BÄST!

Lycka är att vara djurgårdare
OM VI KAN ÅTERGÅ till ämnet... så har jag lite info om banderollen.
Jag har forskat lite, fick veta att visst har guljackor hanterat den, men de lade tillbaka den på samma plats. Därefter är banderollens öde okänt, men eftersom globen blir effektivt rensat av egen städpatrull BÖR ju denna patrull ha den. Om ni har otur har städpatrullen tyvärr kastat den.
Mailar detta till adressen i första inlägget oxå.
Jag har forskat lite, fick veta att visst har guljackor hanterat den, men de lade tillbaka den på samma plats. Därefter är banderollens öde okänt, men eftersom globen blir effektivt rensat av egen städpatrull BÖR ju denna patrull ha den. Om ni har otur har städpatrullen tyvärr kastat den.

Mailar detta till adressen i första inlägget oxå.