Globen skrev:Du chribba nu tippade du att vi ska vinna. Men det brukar gå bra när du tror att motståndarna vinner överlägset. Så jag är ganska orolig över hur denna match ska sluta nu trots allt :D
Men jag tror nog på 3-2 till DIF
Målskyttar:
Thore, Krisse och Eklund
Ack så sant!
Ändrar därför mitt tips,i sista stund, till en säker seger för BIF med trygga 4-1....
Återigen, för vilken gång i ordningen vet jag inte så torskar DIF mot "fel" lag.
Hade ju lätt bytt ut bragdvändningen mot frölunda i tisdags mot 3 pinnar mot BIF.
Känns som att det inte går att gå till slutspel om man i 50 omgångar toskar mot sträckkonkurenterna, gång på gång.
Gör DIF det ändå, ja då är det bragdstämpel över det hela (mer än man kan säga om kvällens match,5-0 precis)
Lika bra att vi åker på rejält med däng när vi väl förlorar, så kan vi räkna med att grabbarna kommer taggade till tusen i dom kommande matcherna mot SSK och Mora. Förhoppningsvis får vi se Mattias Andersson i aktion på lördag.
Har du hört talas om Jojje/Dio tönten som sitter inne på FBK forum. Där har du en kille som ENBART hackar efter en förlust för lilagult och han har ett cyklop som är så stort så det inte är sant.
Men håll med om att en förlust med 6-0 inte är bra??