Icke att förglömma, Rolf Lassgårds förinspelade "Heja Brynäs" i högtalarnaManijock skrev: ↑2026-01-22 12:49:16Totalt död stämning där alltså. De verkar lessnat själva på sina supportrar eftersom de totalt dränker de stackars Brynäsare som försöker med en musikvolym som förmodligen är direkt kriminell.... Bland annat denna måljingel. En av de värsta dagarna i mitt liv spenderades där när jag besökte den pisshallen några dagar efter att jag åkt på en hjärnskakning... Sådär smart, jag vet! Men asen hade dessutom planerat in ett jävla 90tals-tema...BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-01-22 12:42:13 När jag var ung var Gavlerinken ett ställe dit Djurgården åkte och själva bestämde (i stort sett) om de skulle vinna.
Möjligen bortsett från när smurfkedjan dominerade ishockeyn.
Idag känns det som rena rama mission impossible.
Och på det en vidrig måljingel som får en att sakna Moras dito.
Hjärnskakning kombinerat med blinkande lampor och Dr Bombay på groteskt hög volym går INTE hans i hand.
Men DIF vann med 2-1. Lär ju inte upprepas idag....
SHL 25/26 Brynäs - Djurgårdens IF 22/1
Det blir väl Bäckis första show för den här säsongen isåfall. Måste vara en av säsongens absolut största floppar sett till förväntningarna. Silfverberg är farlig dock.Osten östlund skrev: ↑2026-01-22 12:19:05 "En idiot på resa" ( finns en serie på svt )........ Hjärtat hoppas på seger. Hjärnan säger Bäckis/Silfverberg show?
-
Osten östlund
Buren är ett minne bara det.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-01-22 12:42:13 När jag var ung var Gavlerinken ett ställe dit Djurgården åkte och själva bestämde (i stort sett) om de skulle vinna.
Möjligen bortsett från när smurfkedjan dominerade ishockeyn.
Idag känns det som rena rama mission impossible.
Och på det en vidrig måljingel som får en att sakna Moras dito.
viktig match idag, inte bara för poängen utan också att spelet börjar se bättre ut, ser det lika ut som förut då är det kval som gäller.
-
Tellqvist32
- Medlem: Ja, ständig medlem
HV bör väl slå LHC hemma. Högst troligt att det bara är 6p ner till kval efter ikväll.
Undrar hur tomboladragningen ser ut idag, ska bli intressant!
Fortfarande svart komik att i princip samtliga spelare under uppsnacket samstämmigt och nästan illvilligt predikade att "jovisst kommer Bäckis både vinna poängligan och bli hela säsongens MVP!"rikkard skrev: ↑2026-01-22 13:01:34Det blir väl Bäckis första show för den här säsongen isåfall. Måste vara en av säsongens absolut största floppar sett till förväntningarna. Silfverberg är farlig dock.Osten östlund skrev: ↑2026-01-22 12:19:05 "En idiot på resa" ( finns en serie på svt )........ Hjärtat hoppas på seger. Hjärnan säger Bäckis/Silfverberg show?
Behövs liksom inte jättemycket tankeverksamhet för att förstå att med den historiken han klev in i detta med så borde det inte bli någon dominans från hans sida överhuvudtaget.
Han har ju inte Josefssons übergener
En match där vi med lite tur skulle kunna gneta oss till poäng, helst 3! Men jag vågar inte hoppas. Tror inte heller att jag vågar se matchen. Kämpa idag för FAN!!! Och hoppas alla studsat är med oss ikväll.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Sticker ut hakan och säger att jag blir förvånad om vi inte vinner ikväll, Djurgårdslogiken säger seger här och torsk på Lördag.
Skjut mycket, särskilt kidsen, Brynäs har risiga målvakter.
Skjut mycket, särskilt kidsen, Brynäs har risiga målvakter.
Spela fult
Hoppas Lee Harvey missar matchen, då har vi en chans
-
Osten östlund
Ja