Osten östlund skrev: ↑2025-11-13 12:42:15
Första perioden blir nog lite nyckel. Kliver vi in som mot Leksand (första matchen). Då är det nog över efter 20 min!
Njaa, inte nödvändigtvis
Första perioden mot Luleå senast var ganska lik Leksand borta, dvs en katastrof.
Men vi har denna säsong lyckats hitta vägar i matcher igen, inte bara en gång
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Första perioden blir nog lite nyckel. Kliver vi in som mot Leksand (första matchen). Då är det nog över efter 20 min!
Håller inte med för fem öre. Har den här säsongen visat något så är det att det inte spelar det minsta roll om vi blir totalt utskåpade i första perioden. Ja, står det 5-0, då är det med största sannolikhet kört, men den spaningen kan även mina hundar göra.
Håller inte med för fem öre. Har den här säsongen visat något så är det att det inte spelar det minsta roll om vi blir totalt utskåpade i första perioden. Ja, står det 5-0, då är det med största sannolikhet kört, men den spaningen kan även mina hundar göra.
Ajja har inga studieskulder i hockey teknik, men vinst räcker för mig
janneffs skrev: ↑2025-11-13 13:54:12
Är på plats idag, en vinst i piss lulää hade smakat mumma. Kommer stå där och tok veva med halsduken och provocera raggarna
Är Junnisarna med idag?
Frondell, Eklund å Björk?
Var med på bilderna som las ut för en stund sedan så jag förmodar det?
Blir inte lätt ikväll. DIF efter långa uppehåll är inte kul o se. Men ser man på laget så har vi ett kompetent lag som kan utföra stordåd om man får ihop pusselbitarna. Hoppas vi överraskar ikväll..kan man hoppas på 1-2